|

فرش هایی که مد شده / مدلای امسال خونتو حسابی شیک و مدرن میکنن ببین چقد با سلیقت جورن

به معرفی تعدادی از فرش هایی که مد شده اون هم توی سال های اخیر پرداختیم که میتونید با انتخاب از میان اون ها حسابی به روز و مدرن باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا خیلی از ماها دوست داریم که با مد پیش بریم و خونمون و دکور اون طبق آخرین ترندها باشه چرا که اینطوری حس بهتری خواهیم داشت و احساس مدرن بودن بهمون دست میده. البته که پیروی از مد تا یه جایی خوب هستش و از یه جایی به بعد در صورتی که به شکل وسواس خودش رو نشون بده یه جورایی تبدیل به مریضی میشه بنابراین باید با در نظر گرفتن این موضوع و رعایت اون به پیروی از یه سری از مدهایی که نظرتون رو جلب کرده بپردازید که حالا ما هم در این مقاله قراره که راجبه فرش هایی که مد شده و قراره فعلا روی مد بمونه صحبت کنیم تا بتونید برای انتخاب این آیتم در منزلتون بهتر تصمیم بگیرید.

در خصوص فرش هایی که مد شده در ابتدا باید این رو بگیم که گاهی از اوقات پیش میاد که به یه سری از چیزهایی که در گذشته مد بودن باز هم در آینده مد بشن و یه جورایی میشه گفت که تاریخ تکرار میشه و در مورد فرش هم اینطوره که بالاخره یه عالمه تفاوت و تنوع در خصوص رنگ و طرح های مختلف فرش وجود داره که در دوره های مختلف چند تا از اون ها ترند شده و همه پسند که در آینده هم این اتفاق دوباره برای اون طرح ها میفته چرا که زیبایی اون ها پابرجاست ولی خب بعضی ها هم در همون دوره ی خودشون مد میشن و بعد منسوخ و از رده خارجن! حالا در ادامه چند تا از فرش هایی که مد شده رو براتون معرفی میکنیم.

فرش هایی که مد شده

فرش های کهنه نما از فرش هایی که مد شده

در سال جاری میتونیم یه نگاهی به گذشته بندازیم در خصوص فرش ها که توی کشور ما قدمت دیرینه دارن که کسی به اندازه ی مردمان ما با اون ها خاطره نداره، مثل یاده خونه ی مادربزرگا با یه حیاط بزرگ و فرش های سنتی و در اکثر موارد قرمز رنگ وقتی برای ناهار سفره رو روی فرش پهن میکرد و... با این حساب میشه گفت که داشتن یه فرش که از طرح های قدیمی الهام گرفته یه حس شدید نوستالژی داره و یادآور خونه هست برای ما و با پهن کردن یه همچین فرش هایی کف خونمون میتونیم یه حس آرامش رو مهمون فضا کنیم. بنابراین امسال و برای سال های آینده فرش کهنه نما و یا وینتیج میتونه بسیار مد باشه.

فرش هایی که مد شده

اشکال غیر معمول از طرح فرش هایی که مد شده

یه نمونه دیگه از فرش هایی که امسال و در سال های آینده باید انتظار فروش بالای اون رو داشته باشیم اون دست از فرش هایی هستن که توی طرحشون شکل های نامتعارف و غیرمعمول دارن چرا که در سال های اخیر و خصوصا امسال افراد زیادی به استفاده کردن از فرش هایی که طرح و نقوش اون ها رو شکل های غیر عادی تشکیل دادن، علاقمند شده و گرایش پیدا کردن. لبه های بریده شده، برش ها، فرش گرد، لبه های زاویه دار و کلا هر چیزی که باعث شده فرش غیر عادی تر از یه مستطیل ساده و معمولی به نظر بیاد. موضوعی که در رابطه با این فرش ها وجود داره اینه که حسابی دکوراسیون شما رو مدرن و خاص میکنن.

فرش هایی که مد شده

فرش هایی فانتزی و مدرن از فرش هایی که مد شده

اون دسته از فرش هایی که از بلوک های رنگی متنوع تشکیل شدن هم در سال های اخیر و هم در آینده قراره روی مد باشن که به اون ها فرش های مدرن میگن. غالبا این نوع فرش ها دارای طرح های جسورانه هستن و با پهن کردنشون در فضا میتونید با توجه به اون ها بقیه ی آیتم های موجود در دکوراسیونتون رو مچ کنید چرا که اون ها وصل کننده ی همه چیزی توی اتاق مدنظر شما هستن و میشه ازشون به عنوان یه قطعه ی هنری خاص و برجسته یاد کرد. بلوک کردن رنگ توی این سال ها به اشکال مختلفی دیده شده ولی این موضوع داره خودش رو بیشتر توی دکوراسیون های داخلی نشون میده.

شاید استفاده از این تکنیک که چند رنگ رو باید استفاده کنید توی دیوارها جالب نباشه ولی مسلما داشتن یه فرشی که توش از این تکنیک استفاده شده اون هم کف زمین میتونه خیلی جذاب باشه و نگاه هر بیننده ای به سمت خودش بکشونه و خوشبختانه تنوع بالایی از این فرش در بازار وجود دار هکه شما میتونید با توجه به اسباب دیگه ی خونه برای تهیه ی اون ها اقدام کنید.

فرش هایی که مد شده

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها