|

پاییز امسال چه شلواری بپوشیم؟

تمام فشن شوها رو به آتیش کشیده؛ شلوار پاییزی و ترند امسال واقعا یه چیز دیگه است!

شلوار پاییزی

معرفی جدیدترین شلوار پاییزی و ترند امسال و انواع شلوار زنانه در شایانیوز؛ بهترین مدل های شلوار پشمی، شلوار چهارخونه و مدل کت و شلوار پاییز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید وجود استایل‌ های پاییزی بسیار زیادی که برای خانم‌ ها وجود دارد تصمیم‌ گیری برای انتخاب استایل را بسیار دشوار و چالش‌ برانگیز خواهد بود. برای تسهیل تصمیم‌ گیری بهتر است ابتدا ترندهای جذاب فصل و سال 1402 را بشناسید و در ادامه برای انتخاب درست به این موضوع آگاه باشید که کدام یک از این ترندهای برای استایل و نوع اندام شما مناسب تر خواهد بود. حتما می دانید که شلوار جین‌ های تیره بهترین گزینه برای کمک به انتقال از فصل گرما به سمت پاییز هستند. برای شلوار جین می‌ توانید رنگ‌ های خنثی مانند مشکی، طوسی یا آبی پررنگ که به سادگی با بلوز فلانل ست می‌ شوند را انتخاب کنید. در صورتی که می‌ خواهید شلوار جین‌تان عنصری درخشان در استایلتان باشد رنگ‌ هایی مانند قهوه‌ای شکلاتی، سبز زیتونی، قرمز تیره یا نارنجی مایل به قرمز را انتخاب کنید.

البته با انتخاب این گزینه ها شما به تنهایی می توانید یک استایل معمولی داشته باشید برای داشتن استایلی خاص و جذاب نیاز است که برای مثال می توان به شلوارهای طرح دار و جذاب ترند سال اشاره کرد. شلوارهای پشمی و چهارخونه برای استایل پاییزی معجزه می کنند، البته شلوارهای ترند امسال دارای طرح های خاص تری هستند که ما در ادامه به چند مدل از آن اشاره خواهیم کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شلوار برای پاییز 1402 آشنا شوید.

شلوار ترند پاییز

شلوار ترند پاییز

شلوار طرح دار؛ منظورم شلوار هاوایی نیستا اینا خیلی فرق دارن!

هیچ چیزی مانند پوشیدن یک شلوار شیک استایل شما را کامل نمی کند و به شما اعتماد به نفس نمی دهد. شلوار از مهم ترین بخش های استایل خانم ها محسوب می گردد و می توان گفت تا حدودی تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه کلی استایل آن ها خواهد داشت. پس برای پاییز امسال بهتر است تا از شلوارهای ترند سال انتخاب نمایید و از آنجایی که شلوارهای طرح دار از شروع سال در دنیای مد چشمک می زنند در پاییز هم می توان از نمونه های پاییزه این شلوارها کمک گرفت تا استایل ترندی و جذابی را برای پاییز دست و پا کرد. البته در ست کردن این مدل از شلوارها بهتر است دقت بیشتری نمایید زیرا ممکن است یک انتخاب اشتباه استایل شما را کاملا خراب کند.

شلوار ترند پاییز

شلوار ترند پاییز

شلوار جین اونم از نوع کارگو یا مام استایل

شلوارهای جین از اون آیتم های جدا نشدنی از صنعت مد و فشن هستند که می توان گفت اط سالیان قبل تا به امروز در همه فصل ها و در همه استایل ها مخصوصا استایل های کژوال کاربرد داشته اند. پس اگر اهل لباس های اسپرت و کژوال هستید و برای روزمره دنبال یک شلوار مناسب هستید می توانید از شلوار جین کارگو و یا یک شلوار جین مام استایل کمک بگیرید. البته فراموش نکنید که اگر همچین شلواری را انتخاب کرید بهتر است تا برای تکمیل استایل خود از یک کتونی استفاده کنید زیرا این شلوارها بهتر از هر چیزی با کفش های اسپرت و ورزشی ست می شوند.

شلوار ترند پاییز

شلوار ترند پاییز

شلوار مشکی به همه ساز شما میرقصد

اگر برای استایل پاییزی خود به دنبال یک شلوار همه فن حریف و جذاب هستید که بتوانید از آن برای همه استایل های خود استفاده کنید، شلوار مشکی پیشنهاد ما است. شلوار مشکی بدون هیچ محدودیتی با هر نوع لباس و آیتم دیگری ست می شود و برای شما یک استایل جذاب را فراهم می کند. برای مثال شما می توانید یک شلوار مشکی را با یک هودی و یا ترنچ کت رسمی استفاده کنید و از تناسب آن با این لباس ها اطمینان داشته باشید.

شلوار ترند پاییز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ساناز ارسالی در

    از کجا میتونیم بخریم
    اگه معرفی کنید ممنون میشم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها