|

پاییز چه شلواری بپوشیم؟

داشتن این شلوارها تو کمدت از نون شبم واجب تره! شلوارهای ترند پاییز امسال را بشناسید

شلوار ترند پاییز 1402

معرفی شلوارهای ترند پاییز امسال و انواع شلوار زنانه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه، کت و شلوار زنانه و شلوار زنانه اسپرت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرقی نمی‌کند که استایل پاییزی را برای چه موقعیتی در نظر دارید، زیرا بعضی از آیتم ها مانند شلوار جزو موارد ضروری‌ ای هستند که باید حتما در کمد لباس پاییزی خود داشته باشید تا به استایل ایده آل پاییزی خود برسید. پس می توان گفت شلوار جزو آیتم هایی است که به ندرت می توان آن را جایگزین کرد، مخصوصا در فصل پاییز که باید به انتخاب لباس ها بسیار دقت کرد. البته شما برای انتخاب یک شلوار پاییزه و جذاب نیاز دارید در ابتدا شلوار ترند پاییز 1402 را بشناسید و از هماهنگی آن با سبک استایل خود اطمینان حاصل کنید. فراموش نکنید که همه ترندها ممکن است برای استایل و نوع پوشش شما مناسب نباشند و فقط باعث شوند شما ظاهری ناهماهنگ پیدا کنید، پس قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید همه جوانب را بررسی نمایید.

ما در این مقاله می خواهیم به شما شلوارهای ترند این فصل را معرفی نماییم ولی همانطور که اشاره کردیم استفاده و انتخاب آن ها کاملا به سبک و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. برای مثال  بعضی از خانم‌ ها ممکن است بخواهند مانتو پاییزه خود را با لگ و بوت بلند تا زانو برای داشتن استایل غیررسمی ست کنند، اما برخی دیگر ترجیح می‌ دهند شلوار جین اسکینی را به همراه سویشرت، کت پشمی بلند و کفش پاشنه بلند بپوشند تا استایل شیک و رسمی‌تری داشته باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از شلوار ترند پاییز 1402 و نحوه ست نمودن آن ها در استایل آشنا شوید.

شلوار ترند پاییز 1402

شلوار ترند پاییز 1402

پاییز امسال شلوار کارگو و مام استایل را فراموش نکنید

دو تا از شلوارهای ترندی و در عین حال جذاب پاییز 1402 را می توان شلوار کارگو و شلوار مام استایل دانست. این دو مدل شلوار علاوه بر اینکه می توانند استایل شما را ترندی و جذاب نمایند به شما استایلی کژوال و راحت نیز می بخشند. پیشنهاد ما برای انتخاب شلوار در پاییز 1402 برای افرادی که قد بلندی دارند شلوار مام استایل است و برای افرادی که دارای پاهای کوتاه هستند شلوار کارگو و یا بگ می باشد. چرا که شلوار مام استایل پاها را کوتاه تر و شلوار کارگو پاها را بلندتر نشان خواهند داد. البته بهتر است که هرکدام را که انتخاب می کنید از نوع جین انتخاب کنید، زیرا جین ها همیشه ظاهر ترندی تری خواهند داشت و از نظر ضخامت برای فصل پاییز گزینه های مناسب تری خواهند بود.

شلوار ترند پاییز 1402

شلوار ترند پاییز 1402

مینیمال پوش ها شلوار مام فیت و راسته انتخاب کنند

اگر مثل دسته بالایی ترندی پوش هستید ولی می خواهید پاییز امسال شلواری را انتخاب نمایید تا در عین حال که ترند و جذاب است سبک مینیمال استایل شما را بر هم نزند، انتخاب شلوار مام فیت و یا راسته می تواند برایتان مناسب باشد. پس فرقی ندارد که یک ترنچ کت بلند به تن دارید و یا کت کوتاه و کتان را برای خود انتخاب نموده اید در هر حال بهتر است از شلوار مام فیت و یا راسته استفاده کنید. یکی از ویژگی های مثبت این دو مدل شلوار این است که شما با هر نوع فرم اندامی می توانید این مدل را بپوشید زیرا تغییری بر روی چگونه دیده شدن ایجاد نخواهد کرد.

شلوار ترند پاییز 1402

شلوار ترند پاییز 1402

شلوار اسکینی و جذب برای استایل پاییزی یه چیز دیگه است

یکی از شلوارهایی که می توان برای استایل پاییزی انتخاب نمود شلوار اسکینی و جذب است. این شلوارها معمولا دارای کش هستند و تن خور راحتی دارند، پس اگر به دنبال یک شلوار منعطف هستید که در طول روز هیچگونه محدودیت حرکتی برایتان ایجاد نکند شلوار اسکینی را پیشنهاد می کنیم. استفاده از این نوع شلوار برای پاییز و زمستان پیشنهاد می شود زیرا شما می توانید در کنار آن ها از هر نوع بوت حتی بوت های ساق بلند نیز استفاده کنید.

شلوار ترند پاییز 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها