|

چگونه ابروهایمان را آرایش کنیم؟

مرا چشمیست خون افشان زدست آن کمان ابرو / حالا ابرو کمون واقعی با ژل ابرو رو ببین!

ژل ابرو

معرفی تمام روش های آرایش ابرو و انواع ژل ابرو در شایانیوز، جدیدترین مدل های ژل ابرو اسنس، ژل ابرو ام ان دی و آموزش لیفت ابرو با ژل ابرو

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما می دانید که آرایش ابرو به صورت تکی هم به همان اندازه که آرایش چشم و ابرو بر روی زیبایی چهره شما تاثیر خواهد داشت تاثیر می گذارد. پس اگر به دنبال چهره ای کامل و شاداب هستید بهتر است تا به میکاپ ابرو یا حتی مرتب بودن آن دقت کنید، زیرا ممکن است شما جزو افرادی باشید که در کل با آرایش میانه ای ندارند و چهره نچرال و طبیعی خود را ترجیح می دهند. در این حالت بازهم شما می توانید ابروهایی مرتب و جذاب داشته باشید! اگر می پرسید چگونه باید بگویم که شما به وسیله ژل ابرو بدون اینکه آرایش کرده باشید می توانید ابروهای خود را لیفت کنید و چهره خسته خود را به یک چهره شاداب و جذاب تبدیل نمایید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ژل ابرو محصولی است که شباهت زیادی به ریمل مژه دارد. همانطور که ریمل مژه باعث حجم دادن به مژه و زیباتر شدن آن می شود، ژل ابرو نیز موجب حجم دادن به ابرو، پرتر نشان دادن آن، تقویت و افزایش جذابیت ابرو می شود.

علاوه بر این ژل ابرو دقیقا مانند صابون ابرو باعث می شود که ابروها مرتب به نظر برسند و در جای خود به همان حالتی که دوست دارید، تثبیت شوند و در تمام طول روز حالت خود را حفظ کنند. دقیقا مانند استفاده از عطر و ادکلن قبل از خروج از منزل استفاده از ژل ابرو هم می تواند آخرین تیری باشد که برای رسیدن به ظاهری کامل و شیفته کننده به هدف می زنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین محصولات آرایشی برای میکاپ ابرو آشنا شوید.

ژل ابرو

ژل ابرو مک؛ حالت دهنده قوی و در عین حال طبیعی و بی رنگ

پیشنهاد ما به عنوان اولین ژل ابرو برای میکاپ یا مرتب سازی ابروهای شما ژل حالت دهنده ابرو مک است. این ریمل ابرو با ساختار ژل مانند موهای ابرو را شانه می کند و به آن شکل و درخشش می دهد؛ از خشک شدن و پوسته شدن ابرو جلوگیری می کند؛ همچنینم پخش نمی شود و ضد آب است. یکی از ویژگی هایی که این ژل ابرو را متمایز می کند این است که 8 ساعت دوام دارد و در دو حالت بی رنگ و رنگی قابل استفاده است. البته این ژل ابرو بر خلاف ژل های دیگر سفیدک نمی زند و تا لحظه ای که روی ابروهای شما باشد ظاهری طبیعی خواهد داشت و این نکته یکی از نکته های مهم در مورد این ژل ابرو است که آن را به یک محصول با کیفیت تبدیل کرده است.

ژل ابرو

ژل ابرو

وکس ابروی بنفیت؛ لیفت ابرو با کمترین هزینه

دومین و جذاب ترین محصول آرایشی در زمینه آرایش ابرو را می توان وکس ابروی بنفیت دانست. زیرا وکس ابروی بنفیت فرمولی کرمی دارد که پس از خشک شدن بی رنگ و مات می شود. این وکس ابروها را با جلوه ای طبیعی پر می کند، به ابروها حالت می دهد و ابروها را در جای خود نگه می دارد. این محصول تا 12 ساعت دوام دارد و در مقابل آب، تعرق و رطوبت مقاوم است. همچنین روغن دانه جوجوبا، کره شی و روغن آرگان ابروها را تغذیه می کند و نرم و لطیف نگه می دارند. پس به جای اینکه با هزینه خرید این محصول یک بار ابروهای خود را لیفت کنید پیشنهاد می کنیم با خرید این محصل بارها و بارها خودتان در منزل ابروهای خود را لیفت نمایید.

ژل ابرو

ژل ابرو

ژل ابرو آناستازیا؛ لیفت آسان و سریع ابرو در کمترین زمان

اگر می خواهید ابروهای خود را لیفت کنید ولی به نظرتان انجام لیفت های نیمه موقت در سالن های آرایشی بسیار هزینه بر و زمان بر است، پیشنهاد ما برایتان استفاده از ژل ابرو آناستازیا است. ژل ابرو آناستازیا به صورت کاسه ای و با فرچه جداگانه تولید می شود و همین موضوع باعث شده است تا او به یک ژل ابروی حرفه ای تبدیل شود. این ژل ابرو بدون رنگ و بدون ایجاد سفیدی ابروهایتان را مرتب می کند و همچنین می توان گفت مقاوم در برابر گرما و تعریق می باشد.

ژل ابرو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها