|

گوشی هایی که ارزش خرید دارند / امسال نخری از دستت رفته سال دیگه اون سوارست و تو پیاده

در بازار امروز یه سری گوشی هایی که ارزش خرید دارند از بین دو کمپانی غول در ایران یعنی سامسونگ و شیائومی هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داریم توی دوره ای زندگی میکنیم که انفجار اطلاعاتی توش بسیار هست و جوریه که در بیشتر مواقع ما رو گیج میکنه و در پردازش این همه اطلاعات عاجز که یکی از زمینه هایی که در رابطه با اون میشه خیلی دچار سردرگمی بشیم این هست که بخواهیم یه گوشی جدید بخریم از یه طرف دوستان و پیشنهادشون از یه طرف فروشنده و پیشنهادهاش از یه طرف بودجه و توان مالی و در بعضی از مواقع محدودیت اون، همه و همه با هم میتونن دست به دست هم بدن تا ما رو وسط یه ندونستن بزرگ قرار بدن و باعث بشن که مشتاقانه به دنبال پیدا کردن جواب این سوال باشیم که گوشی هایی که ارزش خرید دارند کدوما هستن؟

خب مسلما در ابتدای امر خیلی راحت به جواب این سوال نرسید چرا که باز هم با یه عالمه گوشی خوب و در این زمینه روبه رو میشید بنابراین قبل از این که بپرسید گوشی هایی که ارزش خرید دارند کدوما هستن باید از خودتون یه سوال بپرسید که شما از یه گوشی خوب چی میخواهید؟ به چه گوشی میگید خوب؟ گوشی که دوربین عالی داشته باشه؟ گوشی که باتری قوی داشته باشه؟ گوشی که پردازنده ی خوب داشته باشه و… دنبال چه ایده الی توی گوشی هستید این رو مشخص کنید تا در ادامه ما هم با بیان یه سری از ویژگی ها برای انواع گوشی ها جواب این سوال رو که گوشی هایی که ارزش خرید دارند کدوما هستن رو براتون راحت کنیم.

ارزش446

 شیائومی 13 Ultra از گوشی هایی که ارزش خرید دارند

احتمالا اگر این روزا درگیر خرید یه گوشی باشید اسم 13 Ultra شیائومی به گوشتون رسیده و متوجه شدید که در این روزهای بازار این گوشی برای خیلی ها حکم غول رو داره و میشه ازش به عنوان یه گوشی فوق العاده برای بازی، عکاسی و انجام راحت کارهای روزمره یاد کرد. اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.73 اینچ هست و رزولوشن بالایی داره و در زمینه ی توانایی نشون دادن رنگ ها قادر به تشخیص یک میلیارد رنگ هست. پردازنده ی این محصول اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هست که در بین پردازنده ها یکی از پر سرعت ترین ها محسوب میشه.

موضوعی که باعث شده انجام بازی های سنگین دارای گرافیک های بالا با این گوشی راحت بشه بهره گیری از پرازنده ی گرافیکی قوی یعنی Adreno 740 هست که با کمک این پردازنده میتونید با سرعت، کیفیت و بدون داشتن هنگی به راحتی بازی های این مدل رو تجربه کنید. حافظه ی داخل یاین محصول 512 گیگ و رمش هم 16 گیگ هست و بدون قابلیت ارتقا هست. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگا پیکسل هست و به همین خاطر میشه این گوشی رو یکی از بهترین ها برای ثبت عکس های فوق العاده از سلفی تا پرتره به حساب آوورد. 

ارزش4966496

سامسونگ گلکسی S23 Ultra از گوشی هایی که ارزش خرید دارند

یکی از پرچمدار های سامسونگ که در آغاز سال میلادی جاری به بازار عرضه شد و تونست توجه خیلی ها رو به سمت خودش جلب کنه S23 Ultra هست که با توجه به این که یکی از محصولات فوق العاده و جذاب سامسونگ محسوب میشد تونست خیلی زود لقب یکی از پر فروش ترین ها رو به خودش اختصاص بده.شاید توی طراحی این گوشی وقتی یه نگاهی بهش میندازید تفاوتی با نسخه های قبلی نبینید اما تو یه بررسی دقیق تر میتونید متوجه بشید که از یه طرف اندازه ی لنز دوربین ها بزرگتر شده و از طرف دیگه لبه های کناری گوشی تخت تر شده. 

این گوشی دارای قلم هست که از این جهت برای افرادی که علاقمند به کار کردن با قلم هستن فوق العاده هست و حسی شبیه نوشتن روی کاغذ به شما دست خواهد داد. اندازه ی نمایشگر محصول 6.8 اینچ هست قابلیت نمایش تصویر در ثانیه ی اون 120 هرتزه و به همین علت سرعت بالایی توی باز و بسته کردن برنامه های مختلف داره. بهترین ویژگی که این گوشی داره دوربین 200 مگاپیکسلی اون هست که برای عکاس های حرفه ای هم حتی میتونه یه گزینه ی عالی باشه و خیلی ها در حال حاضر معتقد هستن که این گوشی بهترین هست در بازار ایران.

ارزش6464

گوشی Black Shark 5 Pro از گوشی هایی که ارزش خرید دارند

در این بین ما هم مثل کمپانی های مختلف به گیمرها هم فکر کردیم و میشه Black Shark 5 Pro پرچمدار شیائومی رو از بهترین ها و پرفروش ترین ها در این زمینه معرفی کرد که میتونه نهایت کیفیت و قدرت رو در زمینه ی بازی ارائه کنه. انداه ی نمایشگر این گوشی 6.67 اینچ هست و قادر به نشون دادن و تمایز یک میلیارد رنگ هست که با این حساب میتونه از لحاظ تصویر یه کیفیت خارق العاده رو ارائه کنه که تماشا و اجرای هر محتوایی خصوصا بازی رو بینهایت لذتبخش کنه. دوربین اصلی 108 مگا پیکسلی و دوربین سلفی 16 مگا پیکسل هست.

با توجه به قدرت دوربین ها این گوشی رو علاوه بر این مناسب برای گیمینگ میدونن برای عکاسی هم ازش به عنوان یه محصول خوب یاد میکنن. پردازنده ی این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ که میتونه قدرت و سرعت بینظیری ارائه کنه و پردازنده ی گرافیکی Adreno 730 باعث شده که انواع بازی ها رو با استفاده از اون انجام بدید. باتری این گوشی با شارژر فوق العاده ای که داره میتونه در عرض یه ربع فول بشه!

ارزش444

گوشی هواوی Mate 50 Pro از گوشی هایی که ارزش خرید دارند

باید به اون دسته از افرادی که انتظارشون از یه گوشی خوب داشتن دوربین فوق العاده قوی هست این رو بگیم که در بازار امروزی ایران یکی از غول ها در این زمینه Mate 50 Pro هووآوی هست. اندازه ی نمایشگر این محصول 6.74 اینچ هست نرخ نوسازی اون 12 هرتز هست. پردازشگر این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ هست و پردازنده ی گرافیکی اون هم Adreno 730 هست که تلفیق این دو کنار هم میتونه قابلیت این گوشی رو برای انجام کارهای سنگین بالا ببره.

ارزش646

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی