|

مانتو سرمه ای را چگونه ست کنیم؟

اگه دنبال یه استایل ترندی ولی در عین حال خانومانه و سر سنگینی مانتو سرمه ای یادت نره

مدل مانتو سرمه ای

معرفی انواع مانتو سرمه ای و مانتوهای ترند 1402 در شایانیوز؛ جدیدترین مدل مانتو سرمه ای با خرج کار، مانتو سرمه ای مجلسی و اداری

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همیشه انتخاب رنگ مانتو یکی از انتخاب های سخت در استایل برای خانم ها بوده است، اگر شما هم مانند دیگر خانم ها هنوز در انتخاب رنگ مانتو و ست کردن آن دچار مشکل هستید در ادامه همراه ما باشید تا از این به بعد این کار را مثل آب خوردن انجام دهید. اگر برای خوش­تیپ بودن و داشتن ظاهری آراسته به دنبال یک رنگ تیره و جذاب هستید که از رنگ مشکی کمی ملایم‌­ تر باشد، رنگ سرمه‌ ای بهترین گزینه است.  مانتو سرمه‌ ای دارای یک رنگ تیره با ته مایه‌ های سرد آبی و خنثی است که شاید شما را یاد لباس‌ های مدرسه بیاندازد؛ اما در حال حاضر این رنگ از شیک‌ ترین و امروزی‌ ترین رنگ‌ ها به شمار می‌ رود. پس اگر می خواهید روزهای پایانی تابستان امسال را جذاب تر از آنچه هست تجربه نمایید بهتر است یک مدل مانتو سرمه ای را در کمد خود داشته باشید تا مواقع نیاز از آن استفاده نمایید.

البته فراموش نکنید که جدا از خود مانتو و نوع طراحی آن ست کردن آن در استایل است که باعث می شود شما به جای یک کارمند اداری و یا یک دختربچه ای با لباس فرم شبیه یک ملکه شیک پوش دیده شوید. برای مثال رنگ مشکی یکی از رنگ‌ هایی است که با تمام رنگ‌ ها به راحتی ست می‌ شود. انتخاب رنگ مشکی در کنار سرمه‌ ای می‌ تواند برای محیط‌ های رسمی‌ تر انتخاب مناسبی باشد. ترکیب مانتو سرمه‌ای با شلوار مشکی به همراه اکسسوری‌ های جذاب به رنگ مشکی، استایلی کلاسیک برای شما ایجاد می‌ کند. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با جدیدترین مدل های مانتو سرمه ای و ترفندهای ست کردن آن در استایل آشنا شوید.

مدل مانتو سرمه ای مجلسی

مانتو سرمه ای را با سفید ست کنید، ترکیبی جذاب و دلنشین

رنگ سرمه‌­ای را می­‌ توان رنگی کم ریسک، و منعطف برای ست شدن با اکثر رنگ‌ ­ها و انتتخاب هوشمندانه‌­ ای برای تمام طیف ­‌های رنگی پوست دانست. از طرفی مانتو و روسری یا شال از اصلی‌ ترین لباس‌ های خانم‌ های ایرانی به حساب می‌ آید که رعایت تناسب رنگ و ست کردن درست آن‌ ها کلید اصلی برای داشتن یک استایل خوب است. پس اولین پیشنهاد ما به عنوان شال و شلوار رنگ سفید خواهد بود که می توان گفت ترکیب بسیار زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. البته فراموش نکنید که اگر استایلی نیمه رسمی و کژوال دارید انتخاب یک ونس و یا کتونی سفید هم می تواند برای استایل شما گزینه مناسبی باشد.

یکی از نکته های مهم هنگام استفاده از رنگ سفید نیز این است که اگر استایل کلاسیک و رسمی را انتخاب کرده اید ممکن است شبیه تازه عروس ها شود به همین خاطر بهتر است تا در انتخاب آیتم ها دقت نمایید برای مثال انتخاب کفش پاشنه بلند سفید انتخاب درستی نیست.

مدل مانتو سرمه ای مجلسی

مدل مانتو سرمه ای مجلسی

ترکیب طلایی و زرد با مانتو سرمه ای چه شود

بعد از رنگ سفید مانتو سرمه ای جان می دهد برای استایل با رنگ طلایی، بله یکی دیگر از رنگ هایی که می توانید با مانتو سرمه ای ست کنید رنگ طلایی است. ست سرمه ای و طلایی لاکچری ترین استایل زنانه ای است که در بین سلبریتی ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. شال و روسری و کیف طلایی باعث می شود استایلی شیک و مجلسی داشته باشید. پوشیدن یک روسری طرح دار سرمه ای با رگه های طلایی نیز بسیار جذاب خواهد بود. پس اگر می خواهید الگانت و لوکس لباس بپوشید بهتر است تا رنگ طلایی را به جای سفید انتخاب نمایید زیرا این رنگ برای استایل های رسمی و شیک گزینه مناسب تری است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید به عنوان مکمل از رنگ کرم هم می توانید در استایلی که طلایی استفاده شده است استفاده کنید.

مدل مانتو سرمه ای مجلسی

مدل مانتو سرمه ای مجلسی

مانتو سرمه ای را در هر فصلی بهاری ست کنید

یکی از رنگ های مکمل و بسیار جذاب برای ست کردن مانتو سرمه ای رنگ سبز است، پس اگر می خواهید تابستان را بیش از آنچه هست جذاب و شاد تجربه کنید بهتر است تا از یک وست سرمه ای و شومیز سبز استفاد کنید تا استایلی شاد و در عین حال سرزنده داشته باشید. این ترکیب رنگی به شما این امکان را می دهد تا هم در استایل کژوال و هم در استایل رسمی و مجلسی از آن استفاده نمایید. در نتیجه شما با هر سبک استایل شخصی ای می توانید این دو رنگ را برای روزهای پایانی و سفرهای تابستان استفاده کنید.

مدل مانتو سرمه ای مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها