|

شلوار راسته را چگونه می توان ست کرد؟

کلاسیک ترین شلوار دنیای مد را بشناسید؛ راهنمای خرید شلوار راسته چه جین چه کتان

راهنمای خرید شلوار راسته چه جین چه کتان در شایانیوز، جدیدترین مدل های شلوار زنانه مانند شلوار طرح دار و پلیسه به همراه عکس و راهنمای استایل

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار یکی از آیتم های مهم استایل است چه برای خانم ها و چه برای آقایان؛ پس می توان گفت شناخت انواع آن به همه افراد در داشتن استایلی مناسب و در عین حال جذاب کمک خواهد کرد. پوشیدن شلوار از قدیم الایام در میان ایرانیان رواج داشته است. برخی محققان بر این باورند که شلوار بخش اصلی پوشش مردان به‌ حساب می‌ آمده، این در حالی است که پوشیدن شلوار برای زنان ایرانی نوعی قانون‌ مندی به اصول آن زمان به شمار می‌ آمده. پس می توان گفت کلاسیک ترین نوع شلوار یعنی شلوار راسته از زمان های خیلی دور در استایل خانم ها وجود داشته است. البته این به این معنا نیست که نسخه امروزی شلوار راسته دقیقا شبیه به همان نسخه قدیمی و اولیه باشد.

اگرچه که ست کردن شلوار راسته و داشتن استایلی کامل با آن اندکی سخت‌ تر از شلوار جین اسکینی است ولی اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما در ادامه برایتان همه فوت و فن های استایل با این شلوار را شرح خواهیم داد. همانطور که در قسمت های بالا اشاره کردیم شلوار جین راسته در دسته شلوارهای جین کلاسیک طبقه‌ بندی می‌ شود. پس می توان گفت این نوع شلوار تقریبا برای همه افراد مناسب است. زیرا، نسبت به شلوار اسکینی فرم بدن را کمتر نشان می‌ دهد. این نوع شلوارها مخصوصا برای افرادی که فرم بدن گلابی شکل یا مثلث معکوس دارند مناسب می‌ باشد. چرا که در قسمت پایین پا عریض‌تر بوده و باعث می‌ شود که فرم بدنی این افراد متعادل‌ تر به نظر برسد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شلوار راسته زنانه آشنا شوید.

شلوار راسته

شلوار راسته

مانتو کتی با شلوار راسته؛ جذاب ترین ترکیب کلاسیک زنانه

اولین پیشنهاد ما برای ست کردن شلوار راسته در استایل زنانه استفاده از مانتو کتی با شلوار راسته است. این ترکیب از شما یک ملکه تمام عیار می سازد و باعث می شود ظاهری لوکس پیدا کنید. پس اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید و شلوار انتخابی شما یک شلوار راسته است بهتر است با یک مانتو کتی و کفش پاشنه بلند استایل خود را تکمیل نمایید، حال چه شلوار انتخابی جین باشد چه پارچه ای.

البته فراموش نکنید که اگر می خواهید در کنار ویژگی های ذکر شده در بالا ترندی و مدرن هم باشید بتر است تا شلوار جین راسته با فاق بلند را انتخاب کنید. زیرا شلوارهای فاق بلند در سال های اخیر بسیار ترند شده اند و در کنار ترندی بودن باعث خوش اندام دیده شدن شما می شوند.

شلوار راسته

شلوار راسته

مانتو شومیزی و شلوار راسته؛ ترکیبی کژوال و همه پسند

برای ست کردن شلوار راسته در استایل کژوال بهترین گزینه قطعا می تواند مانتو شومیزی باشد. پس اگر می خواهید یک شلوار جین راسته و یا زاپ دار را در استایل خود جای دهید بهتر است تا از یک کتونی و یک مانتو شومیزی کمک بگیرید تا استایلی کامل و بی نقص را تجربه نمایید. البته فراموش نکنید که برای این استایل باید شلوار قدش تا بالای قوزک پا باشد، اگر می خواهید شلوارتان روی کتونی بی افتد بهتر است که یک شلوار جین بوت کات را انتخاب نمایید زیرا شلوار راسته اگر قد بلندی داشته باشد با کتونی ظاهر زیبایی پیدا نمی کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شلوار راسته زنانه الگوی پایه تمامی شلوار ها است و گشادی در قسمت های مختلف آن یکسان است.

شلوار راسته

شلوار راسته

تفاوت شلوار راسته با شلوار رگولار فیت؛ مواظب انتخاب اشتباه باشید

پهنای دمپای شلوار راسته در تمام طول پا تقریبا یکسان است. به طور کلی می توان گفت این نوع از شلوار جین جدا از استایل شیکی که دارد، آزادی حرکت بسیار بالا و فضای کافی به هنگام نشستن را برای پوشنده فراهم می‌­ کند. در حالی که تعریف شلوار جین رگولار فیت به دلیل شباهت به فیت اسلیم و راسته کار راحتی نیست. این نوع از شلوار جین، همانند شلوار جین راسته، نه بیش از حد تنگ است و نه بیش از اندازه گشاد ولی با این تفاوت که در مقایسه با شلوار راسته در اطراف مچ پا کمی تنگ‌ تر است.

شلوار راسته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی