|

مانتو کتی را با چه لباس هایی بپوشیم؟

جدیدترین مدل های مانتو کتی اونم به سبک تابستون؛ الان استایل خنک و کلاسیک میچسبه

مانتو کتی

معرفی جدیدترین مدل های مانتو کتی در شایانیوز، استایل تابستونی 1402 با مانتو لینن سوزن دوزی مانتو کنفی یا کفتان سوزن دوزی تجربه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه به یاد داشته باشید که مانتو کتی یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی‌ تری به استایل شما می‌ دهد. روش‌ های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌ های دیگر وجود دارد، به نوعی که می توان گفت شما با تغییر لباس‌ هایی که همراه مانتو کتی می‌ پوشید می‌ توانید استایل‌ های متفاوتی برای موقعیت‌ های مختلف داشته باشید. پس تابستون امسال از این مانتو ترند و جذاب دنیای مد غافل نشوید، البته برای داشتن استایلی متفاوت و جذاب نیاز است تا ابتدا جدیدترین مدل مانتو کتی آن هم به سبک تابستان 1402 را بشناسید. به پیشنهاد شایانیوز شما می توانید مانتو کتی را با شلوار بگ چه شلوار بگ جین چه شلوار بگ پارچه‌ای ست کنید و از خوبی های این استایل می توان به این نکته اشاره کرد که شما می توانید در همه مکان ها از آن استفاده کنید.

این مانتوها هم به صورت اورسایز و هم در سایزهای متناسب با اندام شما در بازار موجود هستند و زیبایی خاصی به استایل تان می بخشند، مخصوصا اگر طرفدار استایل مینیمال هستید و میانه ای با مدل های شلوغ ندارید مانتو کتی یک گزینه عالی برای شما است. البته به یاد داشته باشید که انتخاب نوع کت می تواند متناسب با نوع استایل و سبک شخصی شما انجام شود. برای مثال اگر کلاسیک پوش هستید بهتر است تا از میان مانتو کتی های موجود در بازار نوع کلاسیک و دارای سایزبندی را انتخاب نمایید و اگر دارای استایل کژوال می باشید نوع های اورسایز بهترین گزینه برای شما خواهند بود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا ا زجدیدترین مدل های مانتو کتی آشنا شوید.

مدل مانتو کتی

مدل مانتو کتی

مانتو کتی لینن تو تابستون مثل یخ در بهشت میچسبه

یکی از رایج ترین و جذاب ترین مانتو کتی های تابستانی را می توان مانتو کتی لینن دانست، این مانتو نه تنها از شما یک ملکه شیک پوش می سازد بلکه باعث می شود تابستان را خنک و راحت تجربه کنید. پارچه لینن از الیاف گیاه کتان و فلکس تولید می‌ شود، او یکی از رایج‌ ترین الیاف گیاهی مورد استفاده در صنعت نساجی کتان است، که به پارچه‌ ای فوق‌العاده به نام لینن تبدیل می‌ شود. در واقع می‌ توان گفت این پارچه یک هدیه ویژه از طرف طبیعت است که نه تنها بسیار زیبا و با دوام است بلکه جز الیاف سازگار با محیط زیست نیز می‌ باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مانتو کتی لینن بر خلاف مانتو کتی های دیگر دارای آستر نیست و همین ویژگی باعث می شود تا در تابستان شما گرما را کمتر حس کنید. البته فراموش نکنید که خود پارچه لینن نوعی پارچه تنفس پذیر است که باعث گردش هوا خواهد شد.

مدل مانتو کتی

مدل مانتو کتی

مانتو کتی به سبک ساعت شنی، جذاب و دوست داشتنی

یکی از ترندهای جذاب تابستان 1402 را می توان مانتو کتی کمر دار دانست، البته در کل بهتر است که بگوییم کمربند تنها اکسسوری ای است که در تابستان امسال است که می تواند استایلی جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد حال چه با مانتو کتی چه با مانتو کفتان. پس اگر به دنبال استایلی جذاب و متمایز از دیگر خانم ها هستید می توانید مانتو کتی خود را در قسمت کمر با کمربند ببندید و بگذارید اندامی مانند ساعت شنی پیدا کنید. این نوع پوشیدن مانتو کتی باعث می شود لاغرتر و خوش اندام تر دیده شوید، البته اگر دارای اضافه وزن مخصوصا در قسمت شکم و پهلو هستید این مدل اصلا برای شما اصلا گزینه مناسبی نیست. پس قبل از انتخاب مانتو برای خود بهتر است تا از ویژگی های فیزیکی و اندام خود وتناسب میان مانتو انتخابی تا حدی اطلاعات داشته باشید.

مدل مانتو کتی

مدل مانتو کتی

مانتو کتی به سبک کت و شلوار؛ همچین کلاسیک طور

یکی از مدل های رایج و جذاب در استایل و دنیای مد را می توان استایل با کت و شلوار دانست چه برای آقایان چه برای خانم ها، حال اگر می خواهید تابستان 1402 را با مانتو کتی البته به سبک کلاسیک تجربه نمایید می توانید یک ست کت و شلوار انتخاب کنید و برای تکمیل استایل خود از کفش های پاشنه بلند زارا کمک بگیرید. البته فراموش نکنید که این استایل های قابلیت ست شدن با ونس یا کفش کتونی های جذاب را هم دارند، فقط بستگی به سبک استایل و سلیقه شما دارد که کدام را انتخاب نمایید.

مدل مانتو کتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی