|

خانوم انقدر ظرف نشور دستات خراب میشه؛ قیمت ماشین ظرفشویی برات دارم جذاب و کاربردی

قیمت ماشین ظرفشویی

این روزا ماشین ظرفشویی شده یکی از لوازم اصلی خونه که از واجباته، اما خب باید گشت و بهترین مدل و قیمتش رو گرفت که در اینجا موضوع مطلب همینه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه تو خیلی از خونه های ما ماشین ظرفشویی دیده میشه. چرا که این آیتم داره تبدیل میشه به یکی از قسمت های اصلی خونه که بود و نبودش مهمه و میتونه خیلی فایده ها داشته باشه. شاید در ابتدا تو ذهنتون بگید بابا ماشین ظرفشویی جز اینکه کلاس داره و واسه بچه مایه داراست، چه خوبی داره؟ 

که خب باید بهتون بگیم سخت در اشتباهید چرا که ماشین ظرفشویی این روزها علاوه بر اینکه در موضوع زیبایی خونه تاثیر زیادی داره و دیگه تو همه خونه ها در کابینت ها جایگاه ماشین ظرفشویی گذاشته میشه و یه موضوع روال شده. اما اگر شما هم قصد خرید و تهیه ماشین ظرفشویی رو دارید پس بهتره که در این مطلب همراه ما بمونید چرا که قراره هم مزایا و. معایب ماشین ظرفشویی رو بهتون بگیم و هم چند مدل از پرفروش ترین ها رو مثال بزنیم تا شما خریدی مناسب تر داشته باشید.

قیمت ماشین ظرفشویی

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی چیه؟

استفاده از ماشین ظرفشویی باعث میشه تا شما در مصرف آب صرفه جویی داشته باشید و از هدر رفتن زمان شما جلوگیری میکنه چرا که به راحتی میتونید ظرف ها رو بچینید و به کارهای دیگه روزمرتون برسید. 

علاوه بر اینها استفاده از مواد شوینده رو به حداقل میرسونه و علاوه بر اینکه میتونه ظرف ها رو ضدعفونی کنه، ظروفی تمیز و براق تحویل میده.

ماشین ظرفشویی ها برنامه های متعددی برای شستشو به شما ارائه میدن و توانایی خشک کردن ظروف رو هم دارن، یعنی در این زمینه هم از شما وقت گیری نمیشه! 

ماشین ظرفشویی میتونه میوه و سبزیجات شما رو هم بشوره و از ظروف حساستون مراقبت کنه. داشتن یک ماشین ظرفشویی از عوارضی که ایستادن زیاد به وجود میاره جلوگیری میکنه و آسیبی به پوست هم نمیرسه چرا که میدونید مواد شوینده و مایع ظرفشویی ها تا به چه اندازه میتونن برای پوست شما ضرر داشته باشند.

قیمت ماشین ظرفشویی

معایب استفاده از ماشین ظرفشویی چیه؟

قطعا هر چیزی خوبی داره و بدی هم داره که در رابطه با ماشین ظرفشویی باید بگیم نیاز به مراقبت داره و ممکنه مصرف برق شما رو بالا ببره. 

علاوه بر اینها شما باید به صورت دوره ای هزینه هایی بابت سرویس ماشین ظرفشویی پرداخت کنید و در آخر اینکه این آیتم اضافه شده، بخشی از آشپزخونه رو اشغال میکنه که البته در  ابتدای متن هم اشاره کردیم دیگه الان ماشین ظرفشویی در کابینت ها جایگاه خاص خودش رو داره.

قیمت ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B (با قیمت 21/000/000 تا 34/000/000 تومان)

اما برسیم به ماشین ظرفشویی های پرفروشی که میتونن شما رو به خواستتون برسونن. یکی از این ماشین ظرفشویی ها مدل نام برده می باشد که ظرفیت 14 نفره داره با مصرف 262 کیلو وات ساعت. دارای 6 برنامه شستشو می باشد مثل: قوی 70 درجه ، یک ساعته 65 درجه، خودکار 35-45 درجه ، اقتصادی 50 درجه ، ظروف شیشه ای 40 درجه ، شستشو اولیه

و البته 3 برنامه ویژه مثل : شستشوی بهداشتی ، نصف ظرفیت ، آبکشی اضافه

قیمت ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353200 (با قیمت 22/000/000 تا 30/000/000 تومان)

این مدل از ماشین ظرفشویی های اسنوا ورژنی جذاب ت و بهبود یافته نسبت به ماشین ظرفشویی

 ها قدیمی اسنوا می باشد که تو نگاه اول میشه به صفحه نمایش روی دستگاه اشاره کرد. اگر از دست خونواده های پرجمعیتی هستید ک تو طول روز نیازه تا چندین بار ظرف ها رو بشویید، پس این مدل از ماشین ظرفشویی میتونه گزینه ای مناسب برای شما باشه. 

از آپشن های این مدل از اسنوا باید گفت شستشو با قرص چند منظوره داره، برنامه شستشوی میوه و سبزیجات از دیگر قابلیت های این مدله و دارای جاپودری کشویی، سبدهای داخلی تاشو، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم هوشمند کنترل نشتی آب شروع شستشو با تاخیر شستشوی اقتصادی شستشوی ظروف حساس قابلیت تنظیم ارتفاع سبد بالایی قابلیت شستشو با نصف ظرفیت از دیگر آپشن های این ماشین ظرفشویی است.

قیمت ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW (با قیمت 29/000/000 تا 40/000/000 تومان)

این مدل از ماشین ظرفشویی ال جی یکی از مدل های محبوب در بازار می باشد. جالبه که بدونید این مدل نوع مبله هستش که فضای زیادی برای گذاشتن ظروف مختلف رو در اختیار شما قرار داده. اگر خونواده ای پر جمعیت هستید به خوبی میتونید روی این ماشین ظرفشویی 14 نفره برای شستشوی تمامی ظرف ها، حساب کنید. برند ال جی در داخل این دستگاه دو قفسه جادار تعبیه کرده که در داخل این سبد ها، اهرم های مختلف هستند تا با جابجایی اونها بتونید ظروف مختلف رو در اون بچینید.

و یا مثلا برای شستشوی ظروف بزرگتر میتونید از قابلیت تنظیم ارتفاع کمک بگیرید و به راحتی اینجوری هر مدل ظروفی را درش جای بدید. ال جی جدا از همه موارد به تعبیه ی موتور اینورتر نیز پرداخته است. چرا که موتور اینورتر در این دستگاه به شکل چشمگیری باعث کاهش صدا و مصرف انرژی شده، پس با خرید این مدل از بابت صدا و انرژی خیالتون راحت باشه.

قیمت ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673W (با قیمت 29/000/000 تا 35/000/000 تومان)

این مدل از ماشین ظرفشویی جی پلا با ظرفیت 15 نفره امکاناتی درجه یک به کاربران خود ارائه داده است. از ویژگی های این دستگاه میشه به موارد بسیار اشاره کرد مثل: دارای طبقه سوم مجزا۳rd  Rack است، دارای ۷ برنامه اصلی شستشو می باشد، دارای صفحه نمایشLED، از جالب تریناش ایمه که مجهز به سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف و تنظیم خودکار برنامه شستشو است.

 دارای برنامه ویژه جهت شستشوی ظروف بلور می باشد، از دیگر قابلیت ها مجهز به برنامه شستشوی سریع Rapid است، این مدل دارای برنامه شستشوی روزانه در ۹۰ دقیقه هستش و مجهز به برنامه شستشوی پر قدرت برای ظروف بسیار کثیف و البته دارای برنامه جهت شستشوی ظروف پر مصرف است، دارای برنامه جهت شستشوی اقتصادی و قابلیت شستشوی نصف ظرفیت نیز هست و انجام شستشو در زمان دلخواه، مجهز به قفل کودک که خب با همه این تفاسیر میشه گفت گزینه ای ایده آل برای خرید ماشین ظرفشویی است.

قیمت ماشین ظرفشویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی