|

تمیز کردن کتونی سفید با یه دستمال خالی جواب نیست / با این ترفندای ساده بلورش کن

تمیز کردن کتونی سفید

قطعا شمام مشکل تمیز کردن کتونی سفید داشتید اما دیدین تمیز نمیشه و انداختن تو لباسشویی هم براتون مقدور نبوده که ترفندایی ساده تر یادتون میدیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب میدونید که کتونی سفید یه چیزیه که تو جاکفشی بیشتر آدما هست و با وجود اینکه ممکنه یه رنگ خیلی سخت از لحاظ کثیف شدن باشه، اما به دلیل اینکه با همه جور رنگ و مدل لباسی میاد خب خیلی دوست داشتنیه و طرفدارای زیادی داره. اما همونطور که اشاره کردیم این رنگ کتونی ها خیلی زود کثیف میشن به خصوص اینکه فصل پاییز و زمستون نزدیکه و احتمال اینکه با باد و بارون و برف زود گلی بشن و از ریخت بیوفتن هست.

اما برای هررر موضوعی تو این جهان راه حلی هست. برای تمیز کردن کتونی سفید هم یه عالمه راه و روند وجود داره که باعث میشه تا شما به اون تمیزی دلخواهتون برسید. قطعا وقتی کتونی سفید به یه مرحله ای از کثیفی میرسه دیگه فقط یه دستمال کشیدن جواب نیست و شما باید به فکر یه ترفندای دیگه باشید که ما بهتون یاد میدیم چطور با یه کارای خونگی می تونید به همون کتونی سفید سابقتون برسید.

تمیز کردن کتونی سفید

تمیز کردن کتونی سفید با سرکه که تو خونه دارید

در این روش شما میتونید دستمالی تمیز رو به سکه آغشته کنید و به آرومی روی قسمت های کثیف کتونی بزنید و تمیز کنید. با این روش کتونی های پارچه ای سفید میتونن تمیز بشن و شما رو به خواستتون برسونن.

تمیز کردن کتونی سفید

تمیز کردن کتونی سفید اینبار با شامپو

با استفاده از شامپو نیز میتوان به اونچه که شما میخواید رسید. برای این ترفند به یک شامپوی ملایم و آب ولرم و مسواک نیاز هست که ابتدا با شامپو و مسواک کتونی رو تمیز کنید و سپس با آب دستمال تمیز نمدار شده بر روی کتوین بکشید و همه چیز رو مثل روز اول کنید.

تمیز کردن کتونی سفید

تمیز کردن کتونی با خمیر دندون به همین راحتی

برای تمیز کردن کتونی کثیف با استفاده از خمیر دندون بهتره که ابتدا خمیر دندون غیرژلی  رو بر روی محل بزنید و با استفاده از مسواک به صورت دایره وار بکشید تا کثیفی ها شروع به حرکت کنن و کنده بشن. در نهایت نیز با استفاده از دستمال نمدار بر روی کل کتونی بکشید و خمیر دندون ها رو تمیز کنید و کتونی سفید تحویل بگیرید.

تمیز کردن کتونی سفید

تمیز کردن کتونی با مایع سفید کننده اما با مراقبت

در این ترفند باید به جنس کتونی خیلی دقت داشته باشید چرا که ممکنه آسیب زننده باشه. شما برای رسیدن به یک کتونی سفید می تونید از سفیدکننده ها هم استفاده داشته باشید اما به این شکل که میزان سفید کننده یک به پنج برابر آب باشه. بعد مثل همیشه مسواک رو به مواد آغشته کنید و به آرومی بکشید روی کتونی. در نهایت نیز به آبکشی ریز داشته باشید و بذارید کتونی ها در هوای آزاد هوا بخورن.

تمیز کردن کتونی سفید

تمیز کردن کتونی سفید و البته جوش شیرین

احتمالا شنیدین که برای تمیز کاری معمولا پای جوش شیرین در میون هستش که خب باید بگیم در این ترفند نیز جو.ش شیرین حلال مشکله. چرا که با استفاده از یک قاشق سوپ خوری آب گرم و یک قاشق سوپ خوری سرکه سفید و یک قاشق سوپ خوری جوش شیرین که با هم مخلوط شدن و ماده ای خمیری شکل درآوردن، به کمک مسواکی کهنه بر روی کتونی بمالید و سپس کتوین رو بشورید تا سفیدیش کاملا نمایان بشه.

تمیز کردن کتونی سفید

تمیز کردن کتونی سفید با استفاده از ماشین لباسشویی

احتمالا وقتی دیدین نوشته شده شستن کتونی سفید با ماشین لباسشویی به این فکر کردید خب این که ترفند نداره که بادی در پاسخ بگیم اتفاقا داره. در این ترفند بهتره که کتونی ها رو در یک کیسه به مانند رو بالشتی قرار بدید و بعد به طور تنهایی بذارید تو ماشین لباسشویی و برای شستن هم حتما از آب ولرم استفاده داشته باشید. قبل از شروع هم حتما گرد و خاک کتونی رو بگیرید و حتما به جنس آن هم توجه کنید. 

تمیز کردن کتونی سفید

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها