|

معرفی استایل محجبه ۱۴۰۲

معرفی چند استایل محجبه به سبک ترندی و شیک؛ کی گفته با حجاب نمیشه جذاب و مد روز بود!

استایل محجبه

معرفی چند استایل محجبه به سبک ترندی و شیک، جدیدترین مانتوها و روسری های استایل محجبه به همراه عکس؛ پوشیده و جذاب لباس پوشیدن کار ساده ای نی…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برای شما هم همینگونه باشد ولی واقعا داشتن حجاب زیبا دغدغه بسیاری از دختران جوان و نوجوان سرزمین ما است. برخی تصور می کنند حجاب داشتن با زیبا بودن منافات دارد، درصورتی که خانم ها می توانند ضمن رعایت حجاب و داشتن استایل محجبه، زیبا و شیک باشند. همچنین عده ای دیگر، زیبا بودن را با نمایش جاذبه های جنسی زنانه اشتباه می گیرند، درحالیکه نمایش بدن نه تنها هیچ تناسبی با زیبایی ندارد بلکه ممکن است حواس دیگران را از زیبایی واقعی شما پرت کند. پس اگر می خواهید تابستان امسال را با یک استایل محجبه ترندی و جذاب بگذرانید بهتر است تا در ابتدا با آیتم ها و ترفندهای ست کردن لباس ها در این سبک از لباس پوشیدن آشنا باشید.

فراموش نکنید که شما می توانید حتی با حجاب کامل هم مانند یک ملکه زیبا و خوش پوش بدرخشید، اگر بدانید کدام لباس های را با یکدیگر باید بپوشید و یا استایل محجبه دارای چه باید و نباید هایی است. پس فرقی نمی کند مینیمال پوش هستید و یا الگانت را انتخاب می کنید در هر سبک واستایلی شما می تواند پوشیده و امروزی به نظر بیاید. پس هرگاه برای انتخاب لباس های خود و یا رنگ های غالب در یک استایل پوشیده دچار تردید شدید به یاد افلاطون بی افتید که تعریفی از زیبایی کرده است، او گفته است زیبایی هماهنگی میان اجزا است با کل. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل محجبه به سبک ترندی و تابستانی 1402 آشنا شوید.

استایل محجبه

استایل محجبه

استایل محجبه

در استایل محجبه از چه رنگ هایی استفاده کنیم؟

یکی از تصورات غلط در مورد استایل محجبه این است که در این استایل محدودیت رنگی وجود دارد، در حالی که اصلا اینگونه نیست، بلکه شما می توانید از همه رنگ های شاد و ترند سال برای استایل تابستانی خود استفاده کنید. برای مثال یک استایل محجبه آبی کاربنی یا سبز می تواند گزینه مناسبی برای تابستان 1402 باشد. پس جسور باشید و از محدودیت های ذهنی خود خارج شوید تا استایل بی نظیری را تجربه نمایید.

البته این نکته را فراموش نکنید که اگر استایل محجبه شما فاقد چادر است شما می توانید از رنگ های شارپ و جیغ برای آیتم اصلی استایل استفاده کنید، ولی اگر استایل محجبه شما دارای چادر است چه چادر عربی چه چادر کلاسیک رنگ سیاه برایتان گزینه مناسبی است. زیرا چادرهای رنگی گزینه مناسبی نیستند برای هیچ سبک و استایلی، این را فراموش نکنید.

استایل محجبه

استایل محجبه

استایل محجبه رسمی با رنگ مشکی

اگر می خواهید برای حضور در یک مهمانی رسمی یک استایل محجبه رسمی و الگانت را تجربه کنید بهتر است بر خلاف نوع بالا به سراغ لباس های محجبه سایه بروید. نخستین نکته در این نوع استایل ها این اسـت کـه ساده بپوشید. تعداد زیادی از خانم ها، حجاب را ساده و بدون زرق و برق انتخاب می کنند کـه روش بسیار خوبی هم بنظر می‌ آید. این روش هر چقدر کـه تکرار شود، برای انتخاب های خود بـه نتیجه مناسب تری خواهید رسید.

حال شاید برایتان سوال شود که چگونه استایل الگانت و رسمی محجبه با لباس های ساده ممکن است که در جواب باید بگوییم استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق و جذاب می تواند استایل محجبه ساده شما را به یک استایل جذاب و در عین حال الگانت تبدیل کند. پس در انتخاب اکسسوری ها استایل خود دقت کنید.

استایل محجبه

استایل محجبه

چه اکسسوری هایی برای استایل محجبه مناسب هستند؟

استایل محجبه هم مانند هر استایل دیگری نیاز به اکسسوری دارد، مخصوصا اگر نوع مجلسی و رسمی آن مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه شما می توانید بدون هیچگونه محدودیتی از اکسسوری های مناسب فصل و سبک استایل خود استفاده کنید، برای مثال برای یک استایل تابستانی محجبه عینک آفتابی و یا ساعت می تواند معجزه کند. پس ر موقع حس کرید استایلتان استایل کامل است با کمی جزئیات به جذاب تر شدن استایل خود کمک کنید، همین کافی است تا ترندی تر و امروزی دیده شوید.

استایل محجبه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها