|

مانتو بلند را چگونه ست کنیم؟

مانتو بلند جون میده برای تابستون البته نخیش؛ پس دلو بزن به دریا و سِت کردنشو یاد بگیر

مانتو بلند

مانتو بلند از جمله مدل های پرطرفدار مانتو است که استایل ویژه و منحصر به فردی را برای خانم ها ایجاد می کند. البته اگر به درستی ست شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو بلند از جمله مدل های پرطرفدار مانتو است که استایل ویژه و منحصر به فردی را برای خانم ها ایجاد می کند. البته اگر به درستی ست شود.  پس اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و در عین حال خنک و راحت بگذرانید می توانید با انتخاب یک مانتو بلند نخی و آموزش ترفندهای ست کردنش یک استایل متفاوت برای خود خلق کنید. ست کردن مانتو بلند کمی از ست کردن مانتو کوتاه سخت تر است، در نتیجه بهتر است قبل از انتخاب یک مانتو بلند ابتدا به این موضوع فکر کنید آیا این مانتو به شما و فرم اندام شما می آید یا خیر؟ یا اگر نمی آید چه نمونه هایی از آن است که ممکن است برای شما مناسب باشد. پیشنهاد ما برای انتخاب راحت این است که ابتدا فرم بدنی خود را بشناسید و با باید و نبایدهای مخصوص استایل خود آشنا شوید. به طور کلی می توان گفت خانم های ساده پسند می توانند یک مانتو ساده را انتخاب و با سایر لباس هایشان ست کنند؛ البته برای مراسم ها و مجالس رسمی نیز می توانید مانتو بلند و طرح دار بخرید و آن را با سایر اکسسوری های خود ست کنید.

فراموش نکنید که هرچقدر هم که مینیمال پوش باشید استایل مجلسی نیاز به آیتم های لوکس و پر زرق و برق دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتو بلند آشنا شوید.

مانتو بلند

مانتو بلند

مانتو مجلسی بلند؛ فراموش نکنید مهمانی استایل لوکس میطلبه!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل های مجلسی و رسمی با مانتو بلند حس و حال بهتری دارند تا مانتوهای کوتاه و نیمه رسمی، پس اگر برای یک مهمانی رسمی و شیک آماده می شوید بهتر است تا با انتخاب یک مانتو بلند استایل خود را از یک استایل معمولی به یک استایل الگانت تبدیل کنید. فراموش نکنید که مانتوهای بلند ترفندهای خاصی برای ست کردن دارند برای مثال شما اگر قد بلندی ندارید می توانید یک کفش پاشنه بلند را برای استایل مجلسی خود انتخاب کنید تا قد بلندتر دیده شوید، ولی اگر قد بلندی دارید بهتر است از کفش های تخت و رسمی استفاده کنید تا به اندامی متعادل تر دست یابید و بیش از اندازه بلند و کشیده دیده نشوید.

مانتو بلند

مانتو بلند

مانتو تابستونی بلند؛ جذاب و خنک لباس بپوشید

مانتوهای بلند برای فصل تابستان یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شوند، البته این به این معنا نیست که برای فصل زمستان نمی توان از این مانتوها استفاد کرد، ولی به دلیل آب و هوای فصل پاییز و زمستان و بارندگی های متعدد این مانتوها معمولا برای این فصل ها پیشنهاد نمی شوند. پس اگر می خواهید استایلی متناسب با فصل داشت باشی بهتر است یک مانتو بلند و نخی را انتخاب نمایید و با یک شلوار واید لگ آن را ست کنید. این مانتوها را می توان به همراه کتونی و یا صندل های بندی و تابستانی ست کرد، ک البته انتخاب کفش در استایل های اینچنینی کاملا به استایل و سبک مانتو بستگی دارد.

مانتو بلند

مانتو بلند

کفتان را فراموش نکنید؛ چه الگانت چه کژوال ترندی لباس بپوشید

کفتان ها نوعی مانتوهای بلند هستند که در دو نوع جلوبسته و جلوباز طراحی و تولید می شوند، البته یکی از رایج ترین مدل های این لباس ها را می توان نوع جلوسته دانست که ان هم به دلیل استفاده راحت و ست نمودن آسانی است که دارد و این مدل کفتان ها شما را از شر انتخاب شلوار راحت می کنند و شما برای ست کردن این مدل مانتوها فقط به شال و کتونی نیاز خواهید داشت. پس اگر می خواهید استایل تابستانی را ترندی و در عین حال راحت تجربه کنی بهتر است یک کفتان جذاب را میش در کمد خود داش باشید تا شما را از شر گرما و پیچیدگی استایل های تابستانی رها کند.

مانتو بلند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها