|

معرفی شومیز از کالکشن تابستانی تنِ درست

تنِ درست، اولین تولید کننده پوشاک با الیاف طبیعی؛ استایل تابستونی برند تابستونی میطلبه

تنِ درست

تَنِ دُرُست نه فقط یک نشانه، بلکه آرمان و کوشش گروهی است که دهه هفتاد در حاشیه کوهستانی تهران با دسترسی محدود به رفاه زندگی شهری جوانه زده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید برندها هم فصل های مختلفی دارند، پس همیشه سعی کنید در هر فصلی که حضور دارید از برندهای مخصوص همان فصل لباس های خود را انتخاب نمایید؛ برای مثال برند تنِ درست به خاطر تولید پوشاک خود از الیاف طبیعی یکی از برندهای مورد استقبال در فصل تابستان است. برند تن درست یکی از برندهای ایرانی است که با سختی‌ های فراوانی خلق شده است. خالق برند تن درست دو زوج ایرانی به نام بابک اخوان و مرجان صدرالعلمایی می‌ باشند؛ این دو زوج جوان با مشکلاتی که بر سر راهشان قرار گرفته بود امروزه یکی از تولید کنندگان لباس با الیاف طبیعی هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید خط قرمز تولیدات این زوج با شعار بدن ما، طبیعت ما فقط دو چیز بود، اول اینکه از مواد اولیه طبیعی برای تولید محصولاتشان استفاده کنند و دیگر اینکه المان‌ های سنتی ایرانی را به کار گیرند. پس اگر برای تابستان امسال به دنیال یک مانتو شومیزی با الیاف طبیعی هستید می توانید یکی از ندل های این مانتو را از کالکشن تابستانی 1402 برند تنِ درست انتخاب نمایید تا تابستان را راحت و ترندی تجربه نمایید.

برند تن درست برای معرفی برند و محصولاتش در سایت خود نوشته است که روح ماشین زده زمانه به هزار ترفند و شعبده، تو را به آنچه می خواند که مصنوع کارخانه هایی است که در کار انهدام درستی زمین اند و در این بازی تو هوشیار تر از آنی که به جادو گرفتار آیی! در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از محصولات تابستانی و جدید برند تنِ درست آشنا شوید.

مانتو شومیزی تنِ درست

مانتو شومیزی تنِ درست

برند تنِ درست و الیاف طبیعی را بیشتر بشناسید

شاید تا به اینجا برایتان سوال شده باشد که الیاف طبیعی چه نوع الیافی است؟ پس خوب است که بدانید الیاف طبیعی که به دو دسته الیاف گیاهی مانند پنبه و الیاف حیوانی مانند ابریشم تقسیم می‌شوند، نسب به الیاف مصنوعی و ساخته انسان مزایای زیادی دارند. استفاده این الیاف در تولید پوشاک علاوه بر نزدیکی انسان به طبیعت، برای او احساس راحتی و آرامش به ارمغان می‌ آورد و مهم‌ تر اینکه استفاده از این پوشاک گامی بلند و موثر در راستای حفاظت از محیط زیست است. برندهای اندکی به صورت خاص این پوشاک را تولید می‌ کنند؛ یکی از این برندها تنِ درست است. بنیانگذاران تن درست برای شروع در جاده درکه دستفروشی می ‎کردند و گروه هدفشان کوهنوردانی بودند که به زندگی سالم اهمیت می‌ دهند اما اکنون بیش از 6 شعبه در سطح کشور و 80 پرسنل دارند.

مانتو شومیزی تنِ درست

مانتو شومیزی تنِ درست

با مانتو شومیزی کالکشن تابستانی برند تنِ درست آشنا شوید

برند تن درست برای تولید محصولات و پوشاک خود همانطور که در قسمت های بالاتر اشار کردیم از الیاف صد در صد طبیعی استفاده می کند و خود برای انتخاب این سبک از تولید پوشاک می گوید شاید آن به که از دم دست ترین ها آغاز کنیم و تنها آنچه را برگزینیم که تن را درستی بخشد و از زمین بر آمده باشد و بر آسمان جانمان نشیند، که تَنِ دُرُست ، روان درست را از پی است. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که راحتی لباس برای شما در الویت قرار دارد باید بگویم که برند تن درست می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب لباس های استایل شما باشد. برای مثال انتخاب یک مانتو شومیزی از سایت فروش آنلاین تنِ درست به همراه یک شلوار اینچنینی می تواند برای استایل شما معجزه کند.

مانتو شومیزی تنِ درست

مانتو شومیزی تنِ درست

ست های دونفره زنانه و مردانه برند تنِ درست

برند تنِ درست همانطور که در قسمت های بالاتر گفتیم یکی از برندهای جذاب و با کیفیت ایرانی است که خود را محدود به جنسیت یا نژاد خاصی نکرده است. این برند علاوه بر لباس های زنانه لباس های مردانه ای مانند انواع پیراهن و شلوار هم تولید می کند و برای تنوع بیشتر در لاین های پوشاک خود حتی به تولید استایل های ست به صورت زنانه و مردانه کرده است تا زوج های جوانی که از ست پوشی با همسرشان استقبال می کنند هم بتوانند از این برند لباس های خود را تهیه نمایند. فراموش نکنید که ست پوشی نشان دهنده پیوند عمیقی بین زوج ها است.

مانتو شومیزی تنِ درست

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها