|

تابستان چه عطری بزنیم؟

معرفی سه تا از شیک ترین ادکلن های زنانه؛ یادت نره تابستون فصل عطرهای خنک و گل گلیه

عطر زنانه

در حالی که در گرم‌ ترین روزهای سال به سر می‌ بریم، انتخاب یک ادکلن زنانه شیک که دارای رایحه ای خنگ و گلی باشد اهمیت بیشتری پیدا می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی اسم تابستان به میان می‌ آید، همه ما اولین چیزی که به ذهنمان می‌ رسد گرما است، در این فصل همه ما بدون استثنا دوست داریم خنک شویم ب همین خاطر از کولر و لباس های خنک و سبک استفاده می کنیم. پس از آنجایی که در حال حاظر در گرم‌ ترین روزهای سال به سر می‌ بریم، انتخاب یک ادکلن زنانه شیک که دارای رایحه ای خنگ و گلی باشد اهمیت بیشتری مخصوصا برای خانم ها پیدا می کند.  به طور معمول بهتر است در فصل زمستان از عطرهای گرم و شیرین و در فصل‌ های گرم بهار و تابستان از عطر های خنک و ملایم‌ تر استفاده کنید. زیرا این کار موجب می‌ شود تا حس شادابی و سرحالی بیشتری را تجربه کنید. عطرهای تابستانی زنانه و مردانه معمولا رایحه اقیانوس، مرکبات و حس تازگی گل را به استشمام می‌ رسانند. اما بهترین عطرهای مناسب تابستان کدام عطرها هستند؟ برای گرفتن جواب این سوال بهتر است تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ادکلن های شیک زنانه آشنا شوید.

عطر مخصوص تابستان باید ملایم و سبک باشد یعنی عطرهایی که حاوی نت‌ های ملایم و روزمره هستند مثل رایحه مرکبات و گل‌ های معطر اما سبک. به طور کلی عطرهایی که برای استفاده روزمره طراحی شده‌ اند در فصل تابستان قابل استفاده هستند اما عطرهای سنگینی که با نام عطر شب هم شناخته می‌ شوند و حاوی رایحه‌ های سنگین مثل مشک و انبر هستند برای استفاده در فصل تابستان مناسب نیستند و بر اثر گرما و رطوبت به راحتی تغییر می‌ کنند.

ادکلن تابستونی زنانه

عطر زنانه مرچنت آو ونیز فلامانت رز The Merchant of Venice Flamant Rose

عطر زنانه مرچنت آو ونیز فلامانت رز دارای رایحه ای مرکباتی و گل مانند است، این عطر زنانه اولین بار در سال 2021 به بازار عرضه شده است. عطار آن سیریل رولند می باشد و در خانواده عطری شرقی گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به نارنگی ماندارین، برگ درخت نارنج، به لیمو، شمعدانی ، شکوفه پرتقال ، زردآلو، دانه تونکا ، مشک ، نعناع هندی اشاره کرد. این ادکلن زنانه یکی از عطرهای شیک و مناسب فصل تابستان است که باعث می شود لوکس و جذاب در خاطرها بمانید، فراموش نکنید که عطر یکی از ویژگی های فردی شما است که باعث می شود شما با آن در خاطره ها بمانید.

ادکلن تابستونی زنانه

ادکلن تابستونی زنانه

عطر زنانه روبرتو کاوالی پردایس فاوند roberto cavalli - Paradise Found

عطر زنانه روبرتو کاوالی پردایس فاوند، عطری زنانه، جذاب و اغوا کننده می باشد که توسط عطرساز برجسته امیلی (بِویه) کوپرمن ساخته شده است. این عطر در سال 2020 به بازار عرضه شده است و در دسته گروه بویایی رایحه های گلی قابل‌طبقه‌بندی می شود. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به بهار نارنج، فلفل صورتی، برگ نخل، یاس، شکوفه پرتقال ، پلومریا، نعناع هندی، چوب صندل سفید و گل آفتاب پرست اشاره کرد. به ترتیب می توان گفت رایحه گلی این عطر تداعی بخش حس ورود به باغی سرسبز است که ابتدا بوی برگ های نخل و گل های بهار نارنج شما را در بر می گیرد، سپس بوی گل های سفید را احساس خواهید کرد و در آخر بوی گرم و عمیق نت های چوبی را تجربه خواهید کرد.

ادکلن تابستونی زنانه

ادکلن تابستونی زنانه

عطر زنانه لانکوم لاویه بل اویی LANCOME - Oui La Vie est Belle

 یکی از عطرهای شیک و گلی زنانه است که با رایحه گلی میوه ای خود به شما قدرت استفاده از فرصت های زندگی و لذت از لحظه های خوش آن را می دهد. این عطر زنانه را می توان اولین عطر سرشار از بوی زنبق و نت‌ های گورماند (آمیخته به بوی خوراکی‌ های شیرین) که به‌واسطه نت گل رز به سطحی ناب‌ تر و والاتر رسیده است دانست. شما به محض استفاده از این عطر فرانسوی و جذاب در ابتدا نت های ترنج، فلفل صورتی، تمشک و در میانه نت های رز، گل یلانگ و در آخر هم نت های نعناع هندی و زنبق را احساس خواهید کرد. جالب است که بدانید این نت ها همگی باعث می شوند تا عطری ناب همچون دسته‌گلی پیچیده، غنی و دلپذیر را داشته باشید.

ادکلن تابستونی زنانه

ادکلن تابستونی زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی