|

بررسی استایل سارا حاتمی

استایل گوتیک و مرموز سارا حاتمی؛ انگار زخم کاری و کوبیدن از نو ساختن شده کت چرمی!

سارا حاتمی

سارا حاتمی یکی از بازیگر نوظهور و بسیار جوان صدا و سیما است که با استایلی مرموز و عجیب به رنگ سیاه در چهل و یکمین جشنواره فجر ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سارا حاتمی متولد خرداد 1384 در تهران و بازیگر نوظهور است، او دانش آموز مقطع دبیرستان می باشد و از کلاس بازیگری وارد سریال زخم کاری شد و توانست با ایفای نقش مائده در کنار مرتضی امینی تبار مشهور شود. سارا حاتمی از همان ابتدای کودکی به ایفای نقش در تئاتر و تلویزیون علاقه مند بوده است و مادر او نقش چشمگیری در پیدا کردن استعداد نهادینه بازیگری در سارا داشته است. در واقع سارا حاتمی تحت حمایت های مادرش علایق بازیگری و شرکت در کلاس های بازیگری را دنبال کرده است. او در دوره های بازیگری آموزشگاه اشکان خطیبی شرکت کرده است و به گفته خودش در تست های بازیگری متعددی حضور یافته است تا در نهایت در راستای ایفای نقش مائده ریز آبادی در سریال جذاب زخم کاری انتخاب شد. البته این روزها ما این بازیگر جوان و جویای نام را با فیلم کت چرمی که با همان بازیگران سریال زخم کاری تا حدودی ساخته شده است به یاد می آوریم. البته اگر نخواهیم از حق بگذریم استایل های عجیب و مرموز گوتیک سارا حاتمی در چهل و یکیمن دوره از جشنواره فیلم فجر هم بر سر زبان افتادن اسم او بی تاثیر نبود.

زیرا سارای دبیرستانی و کژوال پوش به یکبار به یک دوشیزه جسور تبدیل شده بود که از سبک گوتیک برای انتخاب لباس هایش استفاده کرده بود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های سارا حاتمی، جوان ترین بازیگر سینمای ایران آشنا شوید.

سارا حاتمی

سارا حاتمی

سارا حاتمی در کنار گلاره عباسی در اکران فیلم کت چرمی

این بازیگر جوان و جویای نام سینمای ایران با نقش آفرینی در فیلم کت چرمی در کنار جواد عزتی و گلاره عباسی و چندی دیگر از بازیگران مطرح ایرانی به شهرتی بیش از قبل دست یافت. البته یکی از دلایل ممعروفیت آن را می توان تغییر استایل و نوع پوشش آن از زمان زخم کاری تا بازی در این فیلم دانست. سارا حاتمی برای شرکت در مراسم اکران فیلم کت چرمی یک استایل پترن دار و مشکی را انتخاب نموده بود و می توان گفت تا حدودی با استایل هایی که تا به امروز از آن دیده ایم کاملا متفاوت است. برای مثال او برای اکران زخم کاری کامل کژوال پوشیده بود به طوری که شومیز جین به تن داشت.

سارا حاتمی

سارا حاتمی

استایل گوتیک و مرموز سارا حاتمی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کرده ایم به تازگی سارا حاتمی از سبک کژوال به سمت سبک گوتیک تمایل پیدا کرده است و این تغییر استایل حتی با نگاهی کلی هم قابل درک است. از ویژگی‌ های شاخص استایل گوتیک، رنگ‌ های تیره، مرموز بودن و آرایش غلیظ و تیره است. ویژگی‌ شخصیتی افرادی که استایل گوتیک دارند این است که آن‌ ها در جامعه‌ ای که کاملا یکدست شده است، تمایل دارند تا برجسته و متمایز از بقیه باشند. به همین خاطر است که استایل گوتیک شامل موهای سیاه رنگ، ناخن‌ های مشکی و انواع رنگ‌ های خاموش، خط چشم تیره و لباس‌ های مشکی است. در کل می توان گفت استایل گوتیک نمایی دارک و مرموز دارد.

سارا حاتمی

سارا حاتمی

اینبار سارا حاتمی با کت چهارخونه در اکران فیلم بی صدا حلزون

سارا حاتمی به طور کلی و به جز این اواخر همیشه کژوال پوش بوده است و استایلی که در تصاویر پایین مشاهده می کنید هم نیز مانند بقیه اوقات کژوالمی باشد. به طور کلی در صنعت مدلینگ امروزی استایل ها و سبک های مختلف زیادی وجود دارند که یکی از ساده ترین آن ها استایل کژوال است. این استایل دارای سادگی خاصی است و باعث می شود تا فرد احساس آرامش کند، برای راهنمایی بیشتر می توان گفت استایل کژوال همان استایل روزمره ما است، لباس کژوال به لباس هایی گفته می شود که حالت رسمی ندارند. این لباس ها جزو لباس های راحتی و زیبا هستند که از آن ها در موقعیت ها و مراسم های غیر رسمی استفاده می کنند.

سارا حاتمی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل سارا حاتمی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است د

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها