|

مینی اسکارف را با چه آیتم هایی می توان ست کرد؟

اکسسوری ها را دست کم نگیرید؛ فقط مانتو کافی نیست، مینی اسکارف با دستکش و کیف ست کن!

مینی اسکارف

امروزه مینی اسکارف ها جزو ترندهای روز دنیا قرار گرفته‌ اند. به همین خاطر بسیاری از خانم‌ ها علاقه دارند تا از آنها در ظاهر خود استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از اشتباهات رایج در استایل این است که شما فقط به فکر ست کردن اکسسوری ها با آیتم های مهم و اصلی استایل مانند مانتو باشید، گاهی ست کردن یک اکسسوری با اکسسوری دیگری می تواند در استایل شما یک معجره ایجاد  کند. امروزه مینی اسکارف ها یا همان روسری‌ های کوچک جزو ترندهای روز دنیا قرار گرفته‌ اند، به همین خاطر بسیاری از خانم‌ ها علاقه دارند تا از کاربرد مینی اسکارف در ظاهر خود استفاده کرده و با این اکسسوری جذاب استایل خود را منحصر به فردتر کنند. بنابراین لازم است تا حدودی ست کردن این اکسسوری جذاب و ترند را یاد بگیرید. پس فراموش نکنید که چه برای مهمانی آماده می شوید چه برای خیابان فرقی ندارد، در هر حال انتخاب یک روسری ترند سال می تواند استایل ساده شما را به یک استایل جذاب و خاص تبدیل کند. البته دقت کنید که استفاده از مینی اسکارف مانند روسری ساتن ابریشم یا انواع روسری های دیگر دارای اصول خاص خود است و اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرد، ظاهر بسیار جذابی خواهد داشت در غیر اینصورت ممکن است استایل شما را عجیب و غریب نشان دهد.

خوب است که بدانید مینی اسکارف ها، باندانا نیستند، تفاوت مینی اسکارف‌ ها با انواع دستمال سر یا باندانا به قواره‌ آن‌ ها بر‌ می‌گردد؛ دستمال سر دارای ابعاد 50x50 سانتی‌ متر و مینی اسکارف دارای ابعاد 70x70 سانتی‌متر یا 75x75 سانتی‌ متر است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مینی اسکارف و ایده های ست کردن آن ها آشنا شوید.

مینی اسکارف

مینی اسکارف

برای مهمانی و مجالس رسمی مینی اسکارف را با دستکش ست کنید

یکی از ترندهای جذاب در دنیای مد و فشن طراحی و تولید مینی اسارف به همراه دستکش زنانه است، پس اگر می خواهید برای رفتن به مهمانی آماده شوید و برایتان مهم است که چقدر در این مهمانی لوکس و زیبا دیده می شوید، پیشنهاد ما به شما انتخاب یک مینی اسکارف به همراه دستکش ستش است. در نتیجه شما می توانید به جز آیتم های اصلی از اکسسوری های جذاب دیگری هم برای ست کردن بیبی اسکارف خود کمک بگیرید، پس تمام تمرکزتان روی مانتو و یا آیتم های اصلی نباشد. زیرا این اکسسوری ها هستند که در نهایت استایل شما را خاص و زیبا می کنند. پس جسور باشید و اکسسوری ها را با یکدیگر ست کنید، چون الزامی به ست کردنشان با آیتم اصلی نیست.

مینی اسکارف

مینی اسکارف

مینی اسکارف را با مانتو ست کنید؛ البته نه به سبک مونوکروم

مانتو یکی از آیتم های اصلی استایل خانم های ایرنی است که معمولا آیتم های دیگر با آن ست می شوند. پس اگر می خواهید تابستان امسال را شیک و جذاب بگذرانید بعد از پیشنهاد دستکش می توانید از مانتو برای ست کردن مینی اسکارف خود کمک بگیرید. البته دقت کنید که منظور از ست کردن مانتو با روسری این نیست که آن ها را کاملا همرنگ انتخاب کنید و استایل خود را به یک استایل مونوروم تبدیل کنید، منظور این است که جسور باشید و از هارمونی رنگ ها کمک بگیرید. برای انتخاب رنگ های مکمل و دارای هارمونی بهتر است سری به چرخه رنگ بزنید تا با معجزه رنگ ها در استایل بیش از قبل آشنا شوید.

مینی اسکارف

مینی اسکارف

ست مینی اسکارف با کیف را فراموش نکنید

مینی اسکارف ها از آیتم هایی هستند که این قابلیت را دارند تا با اکسسوری های دیگر و یا هر آیتم دیگری در استایل ست شوند و از آنجایی که کیف و کفش هم دو تا از آیتم های مهم و تاثیرگذار در استایل محسوب می شوند، شما می توانید این آیتم ها را با یکدیگر ست کنید. برای این کار کافی است آن ها را به سبک مونوکروم همرنگ ست کنید و یا آن ها را از رنگ های مکمل انتخاب کنید، چگونگی و نوع ست کردن آن ها با هم تا حدودی بسته به سلیقه شخصی هر فرد ممکن است متفاوت انجام گیرد. خوب است که بدانید مینی‌اسکارف‌ های ساتن از جمله محبوب‌ ترین مدل‌ های مینی اسکارف هستند که برای ست کردن با کیف های ورنی گزینه مناسبی محسوب می شوند.

مینی اسکارف

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها