|

چه شلوارهایی با لاغر ها می آید؟

خانم های لاغر این شلوارها را بپوشن؛ برای استایل بی نقص با توجه به اندامت لباس انتخاب کن

شلوار برای لاغرها

معمولا انتخاب لباس برای افراد چاق یا لاغر کار دشواری است. زیرا هر لباسی ممکن است به این فراد نیاید، پس با توجه به اندام لباس انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از اشتباهات رایج افراد این است که برای انتخاب لباس فقط به خود لباس و یا سبک استایل خود دقت می کنند در حالی که علاوه بر این دو مورد باید به فرم اندام خود هم دقت کنند. معمولا مشاهده می شود که انتخاب لباس برای افراد چاق یا لاغر کار دشواری است. شاید تصور کنید که انتخاب شلوار مناسب برای افراد لاغر بسیار دشوارتر است زیرا هیچ راهنمایی یا پیشنهاد مفیدی برای آنها در عصر حاضر وجود ندارد. اما انتخاب یک شلوار مناسب و ایده آل برای افرادی با پاهای لاغر، کار دشواری نخواهد بود. یزرا شما با دانستن چند نکته اصلی و مهم در انتخاب شلوار مناسب موفق خواهید بود. برای مثال افرادی که پاهای لاغر و کشیده دارند باید از شلوارهای آزاد استفاده کنند، برای مثال شلوار جین اسکینی و یا لگ های ترند 2023 نمی توانند گزینه مناسبی برای این افراد باشند، در عوض شلوار بگ یا شلوار مام استایل می توانند برای پر تر دیده شدن پاهای آن ها به کمکشان بیایند. البته دقت نمایید که علاوه بر جذب بودن شلوار افراد لاغر از پوشیدن شلوارهایی که از پارچه های کشسان تهیه شده اند هم پرهیز کنند.

زرا این نوع از پارچه ها فرم پاهای شما را بیشتر نمایان می کنند و شما را بیش از چیزی که هستید لاغر نشان می دهند. پس تا حد امکان به سراغ شلوارهای جین بروید که در ناحیه کمر و ران آزاد هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین انتخاب های تابستانی برای افراد لاغر اندام آشنا شوید.

شلوار برای افراد لاغر

شلوار برای افراد لاغر

شلوار مام استایل بپوشید تا پاهایتان پُرتر دیده شود

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شلوار مام استایل در دهه 80 میلادی و اوایل دهه 90 مورد توجه استایلیش‌ ها بوده و طرفداران زیادی داشته است. اما حالا با گذشت چند دهه از آن زمان باز هم شلوارهای مام استایل به دنیای مد برگشته‌ اندو جزو ترندهای جذاب سال محسوب می شوند. بلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و همین مورد سبب می‌ شود که باسن را بیشتر از سایز اصلی نشان دهد. این شلوار اغلب به رنگ آبی روشن و یک‌ دست است و مدل کلاسیک آن هیچ‌ گونه سنگ‌ شویی و محو شدگی رنگ ندارد. از ویژگی‌ های دیگر شلوار مام استایل این است که تنگ نیست، به پا نمی‌چسبد و کمی حالت آزادی دارد. این شلوار به دلیل جمع شدن دمپا در مچ کمی حالت خمره ای دارد که این حالت باعث می شود پاهای شما پر دیده شوند.

شلوار برای افراد لاغر

شلوار برای افراد لاغر

شلوار بگ را فراموش نکنید؛ ترند جذاب تابستونی که اندامتان را ایده آل می کند

شلوار بگ معمول برای افرادی که دارای قد بلند و پاهای لاغر و کشید هستند گزینه مناسبی است، زیرا این مدل از شلوار باعث می شود اندام متعادل تری داشته باشند. از ویژگی‌ های بارز این نوع شلوار، می توان به گشاد بودن آن از بالا تا پایین اشاره کرد. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که دارای قد بلند و اندامی لاغر هستند، پیشنهاد ما برای شما این است که به سراغ رنگ‌ های روشن و طرح‌ های مختلف این نوع شلوار بروید و از آن در استایل خود استفاده کنید. البته فراموش نکنید که در استایل های رسمی اگر یک کمربند پهن به آن اضافه کنید، نمای بسیار زیبا و شیک‌ تری به ظاهر شما خواهد داد.

شلوار برای افراد لاغر

شلوار برای افراد لاغر

فقط مدل نیست که؛ برای زیباتر دیده شدن شلوارهای رنگ روشن بپوشید

بعد از توجه به مدل و جنس باید به رنگ شلوار انتخابی دقت نمایید، زیرا رنگ شلوار هم در چاق یا لاغر دیده شدن شما تاثیر زیادی دارد. رنگ های تیره پاهای شما را لاغرتر نشان می دهند، در حالی که رنگ های روشن می تواند به پر نشان داد پاهای شما کمک کنند. پوشیدن شلوار سفید یا آبی کمرنگ و یخی باعث می شود پاهای شما بهتر به نظر برسد. اگر با پوشیدن یک تاپ تیره با شلوار روشن خود، به لباس خود کنتراست اضافه کنید، این باعث می شود پاهای شما حتی بهتر از قبل به نظر برسد.

شلوار برای افراد لاغر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها