|

با مانتو کرم چی بپوشیم؟

عید وقت پوشیدن مانتو مشکی نیست؛ با مانتو کِرم استایلی بهاری و جذاب عیدی بگیرید!

مانتو کرم

رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی و مورد علاقه همه خانم ها است که به خوبی با رنگ های شاد و روشن بهاری و استایل های مجلسی عید نوروز ست می شود.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- عید امسال اگر می خواهید استایلی زیبا و منحصربفرد را تجربه کنید بهتر است به جای مانتو مشکی یا سفید، مانتو کرم را انتخاب کنید تا شیک و مجلسی به استقبال بهار بروید. رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی و مورد علاقه همه خانم ها است که به خوبی با رنگ های شاد و روشن بهاری و استایل مجلسی عید نوروز ست می شود. رنگ کرم از ترکیب سه رنگ اصلی قرمز، آبی، زرد با رنگ سفید به دست می آید و جزو رنگ‌ های خنثی محسوب می شود. به همین خاطر این ترکیب رنگی، گستره زیادی دارد که شامل شیری، استخوانی، نباتی، بژ و خاکی می شود. این گستره هم شامل رنگ‌ های سرد و گرم است که هرکدام از آن ها خواص و تاثیرات متفاوتی دارند ولی در کل رنگ کرم به ما احساس امنیت، اعتماد و اطمینان می دهد. در نتیجه اگر می خواهید در مهمانی های عید امسال بدرخشید و با اعتماد به نفش ظاهر شوید بهتر است که مانتو کرم خود را به درستی ست نمایید، زیرا این مانتو به همان اندازه که می تواند در استایل شما معجزه کند به همان اندازه اگر درست ست نشود می تواند استایل شما را خراب کند.

در نتیجه قبل از اقدام به خرید شلوار و کفش پاشنه بلند خود به اصول و قواعد ست کردن این رنگ در استایل توجه کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل عید با مانتو کرم آشنا شوید.

مانتو کرم

مانتو کرم را با سبز یا آبی ست کنید؛ بهار را با خود به مهمانی ببرید

دو تا از رنگ های بهاری که جزو ترندهای زیبای 1402 محسوب می شوند، رنگ آبی و سبز هستند، این دو رنگ برای ما یادآور طبیعت و آسمان زیبای بهار هستند. در نتیجه اگر می خواهید استایلی زیبا و جذاب را برای عید امسال برای خود فراهم کنید می توانید مانتو کرم خود را با یک شلوار کرم و شال و کیف و کفش سبز ست کنید و برای روسری یا شال هم بهتر است از رنگ سبز کمک بگیرید. دومین ست پیشنهادی ما به شما استفاده از رنگ آبی به جای رنگ سبز است، ترکیب کرم و آبی آسمانی در کنار هم برای شما استایلی بهاری و دخترانه را به ارمغان می آورد.

مانتو کرم

مانتو کرم

مانتو کرم و ترکیب رنگ نارنجی؛ استایلی گرم و پر انرژی

رنگ نارنجی، انرژی و سر زندگی رنگ قرمز را همراه با شادی و خصوصیات دوستانه رنگ زرد را دارا است. به همین دلیل نارنجی یک رنگ انرژی‌ زا و بی‌ پروا است که القا‌ کننده خود به خودی تفریح و سرگرمی می باشد. در نتیجه اگر می خواهید استایلی شیک و ر عین حال با انرژی داشته باشید بهتر است به جای هر رنگ دیگری از رنگ نارنجی برای ست کردن مانتو کرم خود کمک بگیرید. شما می توانید یک شال یا شومیز نارنجی و زیبا را برای زیر مانتو انتخاب کنید و در نهایت برای تکمیل استایل خود از کیف و کفش نارنجی  کمک بگیرید. البته در استایل های اینچنینی استفاده اکسسوری های رنگی و نارنجی باعث ایجاد جذابیت بیشتر استایل شما خواهند شد، برای مثال شما می توانید گوشواره های نارنجی بیاندازید.

مانتو کرم

مانتو کرم

عید امسال مونوکروم کرم را امتحان کنید؛ از اکسسوری گرفته تا مانتو کرم بپوشید

لازم نیست که شما عاشق مد و لباس باشید تا لباس‌ هایی تک رنگ استفاده کنید. زمانی بود که لباس پوشیدن یک دست از سر تا پا، به یک رنگ نشان از سادگی بود اما امروزه این روش یکی از بهترین استایل‌ های موجود در میان هنرمندان، بازیگران و حتی بازیکنان فوتبال شده است. در نتیجه یکی از پیشنهادهای ویژه برای استایل عید استفاده از سبک مونوکروم است، شما برای این کار نیاز نیست خیلی خود را تحت فشار قرار دهید بلکه فقط کافی است تمام آیتم ها و اکسسوری های استایل خود را از کرم و یا طیف های مختلف این رنگ انتخاب نمایید.

مانتو کرم

مانتو کرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها