|

برای استایل مجلسی چه اکسسوری هایی استفاده کنیم؟

معرفی انواع اکسسوری برای عید 1402؛ مثل ملکه ها استایلی درخشان و لوکس داشته باشید

اکسسوری عید

اکسسوری مناسب می‌تواند استایل شما را به مدل جدیدی تبدیل کند. در واقع اکسسوری ها جزئیات ظریفی هستند که شما را از دیگران متمایز می‌ کنند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در استایل های مجلسی و یا رسمی ای که برای رفتن به مهمانی هایی مانند دید و بازدید انتخاب می کنید، اهمیت اکسسوری‌ ها به اندازه لباس‌ هایی است که می‌ پوشید. زیرا جدا از زیبایی، داشتن بعضی اکسسوری‌ ها به دلیل کاربردی که دارند برای شما ضروری هستند. پس حتما قبل از ینکه از در منزل خارج شوید اطمینان حاصل کنید که از اکسسوری های مناسب استایل خود استفاد کرده اید. اکسسوری مناسب می‌تواند استایل شما را به مدل جدیدی تبدیل کند. در واقع اکسسوری ها جزئیات ظریفی هستند که شما را از دیگران متمایز می‌ کنند. پس اگر عید امسال را می خواهید خاص و منحصربفرد بگذرانید و در مهمانی مانند ملکه ها بدرخشید بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع اکسسوری های مناسب برای عید نوروز 1402 آشنا شوید. همانطور که می دانید اکسسوری ها شامل زیوآلات پر زرق و برق، شال یا روسری و یا دیگر تزئیناتی هستند که برای ایجاد جذابیت در استایل شما بکار می روند، پس حتما قبل از انتخاب اکسسوری منساب برای خود به ویژگی ها و سبک استایل خود دقت کنید زیرا سبک اکسسوری های انتخابی نیز بهتر است که با سبک پوشش شما همسان باشند.

فراموش نکنید که فرقی نمی کند رسمی و مجلسی پوشیده اید یا کلاسیک و مینیمال در هر حال شما نباید در استفاده از اکسسوری افراط نمایید؛ گاهر حتی انتخاب یک اکسسوری مناسب بهتر از چند نوع نا مناسب است.

اکسسوری عید

برای عید دیدنی های عید 1402 مینی اسکارف یا توربان سر کنید

یکی از ویژگی هایی که با شروع سال جدید بهتر است رعایت کنید انتخاب اکسسوری های ترند و مرتبط با سال جدید است. برای مثال شما می توانید از اکسسوری های سبک قدیمی هم استفاد کنید ولی برای ظاهری مدرن و بی نقص بهتر است که با مد پیش بروید. روسری یا همان مینی اسکارف نه تنها در فرهنگ ما بلکه در فهنگ های غربی هم در فصل هایی مانند بهار جزو اکسسوری های محبوب به حساب می آیند. حال اگی می خواهید خاص به نظر برسید به جای شال از توربان یا مینی اسکارف کمک بگیرید و برای ایجاد جذابیت بیشتر از دستکش های توری و هم رنگ روسری یا کمربند در قسمت کمر استفاده کنید.

اکسسوری عید

اکسسوری عید

از گوشواره و گردنبندهای طلایی و پر زرق و برق استفاده کنید

خب از حق هم که نگذریم نوبت زیورآلات های زنانه است، اگر می خواهید استایلی جذاب و خیره کننده داشته باشید نباید این قسمت را از قلم بیاندازید. زیرا انداختن زیورآلات در استایل های مجلسی برای خانم ها به اندازه هر آیتم مهم دیگری اهمیت دارد. جالب است که بدانید شما برای اینکه استایل ساده خود را به یک استایل لوکس و زیبا تبدیل کنید فقط به یک گوشواره و یک گردنبند نیاز دارید؛ البته دقت کنید که اگر زیورآلات انتخابی شما رنگی است  بهتر است رنگ های کارشده در ان ها با رنگ های استفاده شده در استایلتان همخوانی داشته باشد. استفاده از گردنبند‌ها به صورت لایه‌ای یکی از استایل‌ های ترند است، پس برای استفاده از این گردنبند‌ها به صورت لایه‌ای باید از گردنبند‌های کوتاه به سمت گردنبند‌های بلند بروید.

اکسسوری عید

اکسسوری عید

اگر می خواهید در سال جدید بدرخشید نگذارید دستهایتان خالی باشد

دستان شما راز شیک بودن شما هستند پس به زیبایی و اکسسوری هایی که برای این قسمت انتخاب می کنید دقت بیشتری کنید. دستبند‌ ها نیز مانند گردنبند‌ ها اگر لایه‌ای استفاده شوند زیبایی و جلوه بیشتری خواهند داشت. در انتخاب دستبند‌ ها آزادترانه می‌ توانید عمل کنید، مثلا ترکیب دستبند‌ های مهره‌ای با چرمی و فلزی بسیار زیبا و باب میل خواهد بود. همچنین می‌ توانید از چندین دستبند طلایی یا نقره‌ای در کنار هم استفاده کنید. و البته برای قسمت انگشتان بهتر است که در هر دست حداقل در یکی انگشتان از انگشترهای فانتزی و متناسب با استایل خود استفاده کنید.

اکسسوری عید

اکسسوری عید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها