|

زیورآلات رو دست کم نگیر‍!

استایلت رو با زیورآلات تاپ و لوکس بساز؛ با این دستبند ها شیک پوش عالم شو

زیورآلات

بهترین دستبند زنانه را که در همه موقعیت ها میتوانید استفاده کنید را گردآوری کرده ایم 8 مدل دستبند زنانه که باید حتما داشته باشید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طلا یکی از پر باارزش ترین و محبوب ترین نوع زیورآلات محسوب می شود، علی الخصوص دستبند های طلا نیز یکی از جذاب ترین زیورآلات مورد استفاده خانم ها می باشند به طوری که در گنجینه های یافت شده توسط باستان شناسان، همیشه دستبند طلا بخش بزرگی از آن گنج ها را تشکیل می دهند. بررسی بهترین مدل‌های  دستبند های طلا شیک اهمیت دارد چرا که اکسسوری‌ها از مهم‌ترین آیتم‌ها برای افزایش زیبایی و جذابیت هرفردی به شمار می‌روند. در واقع، اکسسوری کامل ‌کننده استایل فرد است و استفاده از آن برای خوش ‌پوشی حائز اهمیت است پس اگر می‌خواهید روی جواهراتی با ارزش سرمایه‌گذاری کنید یا هدیه بدهید، بنابراین چه به دنبال استایل شیک و کلاسیک باشید و چه به دنبال زرق و برق، ما بهترین دستبندهای طراح را متناسب با سلیقه مد شما انتخاب کرده‌ایم.

دستبند کاف

این مدل از دستبندها را با نام های دستبند پلیسی و دستبند باز نیز میشناسند. این دستبند طلا خاص، نوعی دستبند طلا النگویی است که عریض و ضخیم بوده و کاملاً بسته نمی شود و فاقد قفل و گیره میباشد و وقتی روی مچ دست قرار می گیرد، دارای یک فاصله خالی بجای قفل است. این نوع از دستبندها انعطاف پذیر بوده و قابلیت جمع یا باز شدن را بصورت راحت و آسان دارند، بعلاوه میتوانید بر روی آنها نام، تاریخ یا متن مورد علاقه خود را حک کرده و آن را تبدیل به زینتی منحصر به فرد برای خود کنید. این دستبند طلا پلیسی یکی از پرطرفدارترین مدل های دستبند طلا مردانه در سالهای اخیر بوده است که مورد توجه و استقبال بسیاری قرار گرفته است.

sothebys-md.brightspotcdn

دستبند رشته ای

دستبندهای رشته ای، به دستبندهای آرزو هم مشهور هستنند. دستبندهای رشته ای، شباهت زیادی به دستبندهای دوستی دارند. اما در دستبندهای رشته ای، فقط از یک یا دو رشته استفاده می شود و به هم بافته نمیشوند. وقتی دستبند آرزو پاره می شود و از دستتان می افتد، زمان تحقق آرزویتان فرا رسیده است. در ساخت دستبندهای رشته ای از موادی مانند مهره های ریز، چرم، کنف، نقره، طلا، مروارید، مروارید اصل و مهره چوبی نیز استفاده می شود. ظاهر این دستبندها بگونه ای است که به نظر می آید فرد چندین دستبند به دست دارد در حالی که تنها یک قفل دارد. شما در هر موقعیتی میتوانید از دستبند های رشته ای استفاده کنید و با هر تیپ و استایلی هماهنگ میشوند.

009

دستبند  برایان آنتونیس

عیب های خود را بپذیرید همه ما زمین خورده ایم اما ایستادیم و یاد گرفتیم که دوباره زندگی کنیم. این پیام بسیار قدرتمندی است که در پشتدستبند خوش‌رنگ و در عین حال ظریف و زیبا شکسته برایان آنتونیس وجود دارد. این یک قطعه کلاسیک برای جعبه جواهرات شما است. به تنهایی عالی و به همان اندازه برای لایه بندی عالی است.

دستبند شکسته

دستبند سنگ تولد

روز تولد خود را با این کاف سنگ ماه تولد منحصر به فرد کنید. دستبند زنانه که از قدرت سنگ ماه تولد شما در یک نمایشگر پر زرق و برق استفاده می کند و برای به نمایش گذاشتن استایلی شیک و مینیمالیستی در شما عالی است.

ماه تولد

دستبند تنیسی

دستبند تنیسی یک از کلاسیک ترین و شیک ترین گزینه های شما برای هر موقعیتی خواهد بود. دستبند تنیسی، یک دستبند شیک و ساده است و از چندین سنگ یکسان که به یکدیگر متصل شده اند تشکیل شده است. سنگ ها ممکن است از جنس الماس، کوبیک، زیرکونیا، سواروسکی، نگین و … باشد. دستبندهای تنیسی عموماً با استفاده از یک گیره کاملاً به مچ دست محکم می شوند. انتخاب این اسم برای این نوع دستبند بخاطر حادثه ای است که بازی تنیس اتفاق افتاده است. در یکی از بازی های تنیس باز معروف کریس اورت این دستبند از دستش رها شد و بازی تا پیدا شدن دستبند متوقف شد. بعد از این حادثه، این مدل دستبند به دستبند تنیسی معروف شد.

elegant_tennis_bracelet_0

47ab2810f2c352ab11578f6d0b111b5c

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها