|

معرفی انواع پاک کننده آرایش

پاک کننده آرایش به اندازه خود آرایش صورت مهمه؛ پاک کننده مناسب پوست خودتو داشته باش

پاک کننده آرایش

مهم تر از محصولاتی که به عنوان لوازم آرایش از آن ها استفاده می کنیم، موادی هستند که تحت عنوان پاک کننده آرایش در روتین پوست خود داریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکثر خانم ها به انتخاب محصولات آرایشی و یا کرم های زیرسازی مانند ضد آفتاب یا کرم پودر بسیار اهمیت می دهند ولی احساس می کنند برای پاک کردن آرایش از روی صورت یک پن ساده هم کافی است، در حالی که این تصور یک اشتباه است که باعث می شود در طولانی مدت درخشش و سلامت پوست خود را از دست بدهید. مهم تر از محصولاتی که به عنوان لوازم آرایش از آن ها استفاده می کنیم، موادی هستند که تحت عنوان پاک کننده آرایش در روتین پوست خود داریم. اگر پاک کننده آرایش صورت شما قوی نباشد و نتواند تمام مواد آرایشی را از روی پوستتان تمیز کند، این مواد روی پوستتان مانده و سبب جوش، چین و چروک، لک و منافذ باز می شوند. پس فراموش نکنید که اگر می خواهید همیشه زیبا و جوان بمانید ابتدا باید پوستی جوان و سالم داشته باشید و برای داشتن پوستی سالم هم باید حتما یک روتین پوستی مناسب داشته باشید. جالب است که بدانید همه روتین های پوستی با تمیز کردن و پاک کردن پوست از مواد آرایشی و یا آلاینده های دیگر شروع می شوند. البته فراموش نکنید که این پاک کننده آرایش فقط مختص پوست صورت نیستند، بلکه برای همه نقاط قابل استفاده هستند.

آلودگی‌ های محیطی، آرایش روزانه و تمام اتفاقات معمول و روزمره، باعث آلودگی پوست صورت، گردن و البته دست‌ ها می‌ شوند، پس مواظب پوست بقیه قسمت های بدن خود هم باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از پاک کننده های مناسب آرایشی آشنا شوید.

پاک کننده آرایش

پاک کننده آرایش

بالم پاک کننده آرایش؛ پوستی لطیف و سالم داشته باشید

این نوع آرایش پاک کننده آرایش مومی شکل بوده و مانند پاک کننده های بر پایه آب باعث احساس کشیدگی و خشکی پوست نمی‌ شوند. این محصولات معمولا حاوی مواد مغذی برای نرمی و لطافت پوست هستند. برای استفاده از این پاک کننده جذاب فقط کافی است که مقداری از آن را بردارید و روی کل صورت مانند کرم بمالید؛ آن وقت مشاهده خواهید کرد که بلافاصله حالتی روغنی و روان به خود می‌ گیرد. سپس روی پوست به یک محصول ابریشمی تبدیل می شود و تمام آرایش را در خود حل می کند و بعد از اینکه تمام رنگدانه های موجود در محصولات آرایشی را حل کرد می توانید صورت خود را با شوینده مناسب پوست خود بشویید.

پاک کننده آرایش

پاک کننده آرایش

میسلار واتر؛ آب پاک کننده آرایش!

میسلار واتر یا همان آب پاک‌ کننده آرایش، یک محصول چندجانبه مراقبت از پوست است. این محصول از ترکیب آب تصفیه شده، مرطوب‌کننده‌ هایی همچون گلیسیرین و پاک‌کننده‌ های ملایم ساخته شده است. جالب است که بدانید میسلار واتر علاوه بر تمیز‌ کردن پوست، مزایا و فواید دیگری مانند افزایش رطوبت پوست و استفاده برای همه نوع های پوستی را نیز دارد. میسلار واتر ها پا کننده های عمقی پوست هستند و استفاده از میسلار واتر برای افراد دارای آکنه، جوش و منافذ بسته، ضروری و الزامی است. آلودگی سطح پوست، یکی از دلایل اصلی ایجاد این مشکلات است. به همین خاطر، استفاده از محصولات پاک‌کننده قوی و عمقی، می‌ تواند بخش زیادی از این مشکلات پوستی را حل کند.

پاک کننده آرایش

پاک کننده آرایش

دستمال مرطوب آرایشی را فراموش نکنید

استفاده از دستمال مرطوب روشی بسیار سریع و راحت برای پاک کردن آرایش است؛ اما این سوال که آیا دستمال مرطوب می‌ تواند آرایش را به‌ طور کامل پاک کند یا خیر همیشه مطرح است که در جواب باید بگوییم دستمال مرطوب نوعی پاک کننده است که برای زمان هایی که در سفر هستید و یا برای تایم هایی که وقت ندارید و می‌ خواهید با روشی راحت آرایش‌ صورت خود را پاک کنید توصیه می شود. البته بهتر است که اگر پوست حساسی دارید از دستمال مرطوب های بسیار نرم استفاده کنید.

پاک کننده آرایش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها