|

بررسی استایل مریلا زارعی

استایل چرم و باکلاس مریلا زارعی در فجر؛ مهد اولیای جیران چه وینتیچ و لوکس لباس پوشیده!

مریلا زارعی

همانطور که متوجه شده اید مدل لباس بازیگران ایرانی در مراسم مختلف بسیار بیشتر از آثارشان به چشم می آید. این ویژگی شامل مریلا زارعی هم می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریلا زارعی متولد 25 فروردین 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی علوم صنایع غذایی از دانشگاه آزاد می باشد و فعالیت هنری خود را از 21 سالگی با سریال کارآگاه در تلویزیون شروع شد و حالا سه سیمرغ بلورین هم دارد. او با حضور در فیلم سینمایی دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1377 موفق به کسب تندیس بازیگری نقش مکمل از جشن خانه سینما شد و سال 1382 برای فیلم سربازهای جمعه اولین سیمرغ خود را برای نقش مکمل گرفت، سپس سال 1392 برای بازی در شیار 143 سیمرغ نقش اول زن را بدست آورد. مریلا زارعی امروز با سریال جریان و با نقش مهد اولیا در ذهن همه طرفدارن و کاربران شبکه های مجازی ماندگار شده است. همیشه اینگونه است که بازیگران مشهور با استایل‌ های متفاوتشان بسیار به چشم می‌ آیند، اما خانم زارعی از آن دست بازیگرانی است که با سادگی‌ اش در انتخاب رنگ و لباس به چشم آمده است. مریلا زارعی معمولا از سبک وینتیج و یا کژوال برای انتخاب لباس هایش کمک می گیرد ولی در کل می توان گفت در انتخاب لباس بیش از هر چیزی به راحتی آن توجه دارد.

جالب است که بدانید مریلا زارعی در جواب سوال خبرنگاران در جشنواره فجر درباره لباس خود گفته است که طراحی نداشته و یکی از لباس هایی بوده که داشتم و برای این مراسم انتخاب کردم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب مریلا زارعی آشنا شوید.

استایل مریلا زارعی

استایل مریلا زارعی

استایل چرم و لوکس مریلا زارعی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

مریلا زارعی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر استایلی چرم و لوکس را برای خود انتخاب کرده بود و برای اینکه شیک تر به نظر برسد از اکسسوری های چرم هم نیز استفاده کرده بود. این استایل او تا حدودی به سبک وینتیج هم شبیه بود زیرا استایل وینتیج اشاره به ترکیب کردن و پوشیدن آیتم‌ های یک ست لباس دارد که در دوره‌ های زمانی گذشته طرفدار داشته است. بر عکس تصور عام که با شنیدن اسم وینتیج به یاد لباس‌ های کهنه و از مد افتاده می افتند، وینتیج درباره‌ کالایی ارزشمند و قیمتی است که از زمان‌ های دور به ما رسیده و قرار است با دیدنش خاطرات خوش گذشته را مرور کنیم. در تصاویر پایین به بوت های چرم و کیف مریلا زارعی دقت کنید تا درک بهتری نسبت به این تعریف پیدا کنید.

استایل مریلا زارعی

استایل مریلا زارعی

مریلا زارعی با ماسک عربی در چهلمین جشنواره فیلم فجر

همانطور که می دانید در سال های اخیر شال های عربی یکی از ترندهای دنیای مد محسوب می شوند که بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته اند. حال اگر به تصاویر پایین دقت کنید خواهید دید که مریلا زارعی با ماسکی عربی و استایلی وینتیج در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده است و استایلی ترکیبی و جذاب را از خود به ارائه گذاشته بود. جالب است که بدانید این مدل از استایل های ترکیبی معمولا نشان دهنده جسارت بالای فرد است، زیرا افراد محافظه کار ممکن نیست از سبک های ترکیبی برای مراسم های ممکن استفاده کنند.

استایل مریلا زارعی

استایل مریلا زارعی

استایل کژوال و لینن مریلا زارعی در اکران مردمی فیلم هناس

جالب است که بدانید مریلا زارعی در یکی از مصاحبه های خود گفته است که لباس پوشیدنم ارتباط مستقیم با حال و احوالم دارد و اگر استایلی زیبا و متفاوت دارم، لابد آن شب حس و حالم با آن لباس مناسبت بیش تری داشته است. همانطور که در تصاویر پایین می بینید مریلا زارعی برای شرکت در اکران مردمی فیلم هناس یک شال فیروزه ای و زیبا را با مانتو مشکی با نخ دوزی های رنگی ست کرده است و در عین حال که بسیار ساده به نظر می رسد، شیک و زیبا دیده می شود.

استایل مریلا زارعی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ساناز سعیدی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ساده اما زیباست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها