|

برای استایل تابستانی چه کفشی مناسب است

برای استایل تابستونی کالج ونس یادت نره؛ تابستون داره از راه میرسه دیگه وقت کفش راحته!

کالج ونس

یکی از اجزای مکمل استایل اسپرت و شیک، کفش است. کفش یا کالج ونس به شما این امکان را می‌ دهد که راحتی و استایل شیک را در کنار هم تجربه کنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- جالب است که بدانید یکی از اجزای مکمل استایل اسپرت و شیک، کفش است. کفش یا کالج ونس به شما این امکان را می‌ دهد که راحتی و استایل شیک را در کنار هم تجربه کنید. پس فراموش نکنید که در استایل تابستانی در کنار انتخاب مانتو یا شلوار برای انتخاب کفش تابستانی هم باید وقت صرف کنید، زیرا این استایل با کفش و اکسسوری است که زیبا و تکمیل به نظر می آید. تا قبل از عرضه کفش های ونس در سال 1966، کتونی های ورزشی جزو کفش های ضروری جوانان و نوجوانان بودند. اما پس از آن کفش یا کالج ونس به سرعت جایگزین این کتونی ها شد و توانست جای زیادی را در دل بسیاری از افراد باز کند؛ تا جایی که این علاقه تا به همین امروز هم در دل جوانان و نوجوانان وجود دارد. شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی امروز بعد از گذشت حدود 50 سال از حضور کفش ونس در دنیای مد و پوشاک، این کتونی همچنان آیتمی ضروری برای داشتن استایلی جذاب می باشند. البته فراموش نکنید که برای استایل های تابستانی بهتر است از مدل های جدید و یا توری ان استفاده کنید تا استایلی متفاوت و خنک داشته باشید.

جالب است که بدانید این کفش‌ ها مطابق با ساختار پا تولید شدند تا از ایجاد درد، تحریک و بدشکلی پا جلوگیری کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زنانه با ونس یا کالج ونس آشنا شوید.

ونس

ونس

کالج ونس؛ ترند محبوب تابستان 1402 را بشناسید

جالب است که بدانید همیشه هرچه به فصل تابستان نزدیک می شویم، ترندهای سال به سمت مدل های فانتزی تری می روند. یکی از ترندهای جذاب تابستان امسال را هم می توان کالج ونس دانست. کالج های ونس را می توان با هر استایلی ست نمود و این ویژگی یکی از ویژگی های مهم این کفش است. کالج های ونس یا بصورت کش و بدون بند و یا بصورت بندی ولی با بندهای کوتاه طراحی و تولید می شوند و یکی دیگر از ویژگی های آن ها این است که برای استایل های نیمه رسمی و یا حتی به همراه شلوار پارچه ای هم قابل استفاده هستند. خوب است که بدانید کفش کتونی غیر رسمی slip on که به ونس بدون بند معروف است، در برگیرنده فرهنگ اسکیت و سبک زندگی آرام در کالیفرنیا است.

ونس

ونس

برای استایل تابستانی ونس آتنتیک را فراموش نکنید

واژه آتنتیک به معنای منبع قابل استناد می باشد؛ پس همانطور که از نام این کفش پیدا است این مدل، مدل مرسوم و قدیمی کفش ونس به حساب می آید. طراحی آن از ابتدای ظهور ونس به همین شکل بوده و همچنان یکی از محبوب ترین مدل های این برند به شمار می رود. آتنتیک یک کتانی بندی ساق کوتاه با زیره ای پهن و دوخت هایی قابل مشاهده می باشد. این کتانی که جنسش اصالتا از برزنت است، کفشی ساده و خاص است. برای ست کردن این کفش می توانید از شلوارهای کتان مام استایل کمک بگیرید تا استایلی کاملا تابستانی و مدرن داشته باشید.

ونس

ونس

ونس اولد اسکول بپوشید؛ استایلی متفاوت و زیبا داشته باشید

از بین تمام مدل های ونس این مدل کتونی برای استایلی شیک، کفشی ایده آلی می باشد و می توان آن را هم در مراسم های غیررسمی و هم نیمه رسمی پوشید. با اینکه اولد اسکول در رنگ های مختلفی عرضه می شود، اما رنگ کلاسیک سفید و مشکی آن همیشه بهترین انتخاب به شمار می روند. برای داشتن استایلی مدرن و غیررسمی، کتانی های اولد اسکول خود را با شلوار کتان و یک مانتو شومیزی ست کنید. سعی کنید فرم کلی لباس هایتان نسبتا تنگ بوده و اغلب تک رنگ باشند تا ظاهری آراسته داشته باشید.

ونس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها