|

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا؛ 5 عطری که بویشان تمام نمی شود

معرفی بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا؛ 5 عطری که بویشان تمام نمی شود. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تشخیص کیفیت ادکلن، پخش بو و ماندگاری بالا است

لینک کوتاه کپی شد

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تشخیص کیفیت ادکلن، پخش بو و ماندگاری بالا است. معمولا بوی عطرها برای افراد یادآور لحظات و خاطرات به‌خصوصی هستند. بر‌اساس یافته‌های تاریخی انسان از 3000 سال قبل از میلاد به تاثیر عطر بر روحیه و روان افراد پی برده بود و از آن برای تسکین دردها استفاده می‌کرد. در این ادامه شما را با لیستی از بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا آشنا می‌کنیم. هر ادکلن‌ و رایحه پیامی ظریف از هویت و شخصیت شما به همراه خواهد داشت. به شما اطمینان می‌دهیم بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید عطری برای خود انتخاب کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد و در عین حال احساس خوبی در اطرافیان ایجاد می‌کند. 

1- کرید رویال عود ادو پرفیوم؛ رایحه‎ای سلطنتی و ماندگار

ادکلن‌های برند کرید به سلطنتی بودن، رایحه ماندگار و تاثیر‌گذارشان معروف هستند. از ماندگارترین ادکلن‌های این برند سلطنتی، کرید رویال عود ادو پرفیوم است که رایحه اصلی آن از بوی عود تشکیل می‌شود. 

این ادکلن محبوب و ارزشمند برند لوکس کرید را می‌توانید از فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن بودیسه با اطمینان از اصالت کالا تهیه کنید.  

رایحه سنگین رویال عود در گروه بویایی شرقی فوژه دسته‌بندی می‌شود. رایحه نمناک چوبی و ادویه‌ای برای مردانی که به‌دنبال عطری مناسب برای شرکت در جلسات کاری مهم یا مراسم‌های رسمی هستند، طراحی شده است. این رایحه با روحیات مردان جدی و صاحب سبک سازگاری بالایی دارد. طبع گرم ادکلن کرید رویال عود آن را برای استفاده در فصل‌های سرد سال و روزهای خنک بهاری مناسب می‌کند. برای ماندگاری بیشتر عطر را روی نقاطی از بدن که نبض دارد، اسپری کنید. این نقاط شامل پشت گوش‌ها، پشت گردن، قسمت داخلی مچ، آرنج و زانوها می‌شود. گرمای این نقاط به پخش بوی بیشتر کرید رویال عود ادو پرفیوم کمک می‌کند.

ادکلن تام فورد فاکینگ فابولوس؛ ماندگاری بالای رایحه تلخ چرم

ادکلن فاکینگ فابولوس تام‌فورد به‌دلیل ماندگاری و پخش بوی قوی، محبوبیت بالایی در بین مصرف‌کنندگان پیدا کرده است. این ادکلن لوکس آمریکایی که با رایحه چرمی خود شناخته می‌شود، انتخابی مناسب برای فصل‌های سرد سال است. همچنین به‌دلیل برخورداری از رایحه سنگین و گرم، خرید عطر تام فورد فاکینگ فابولوس برای شرکت در مراسم‌های رسمی و قرارهای شبانه نیز توصیه می‌شود. در واقع فاکینگ فابولوس یک چرم منحط به سبک شرقی است که با بوی مست‌کننده خود مشام را پر می‌کند. 

رایحه تام فورد فاکینگ فابولوس شروع قدرت‌مندی دارد و با بوی مریم گلی و اسطوخودوس آغاز می‌شود. نت‌های میانی را بادام تلخ، وانیل، چرم و زنبق تشکیل می‌دهند. عطر چرم و بادام، فاکینگ فابولوس را به سمت تلخی می‌برند و رایحه زنبق و وانیل این تلخی را کمی متعادل می‌کنند. اثر نت‌های پایه در فاکینگ فابولوس بعد از 45 دقیقه تا یک ساعت ظاهر می‌شوند. این نت‌ها عمق و استحکام این عطر را به نمایش می‌گذارند. در نتیجه فاکینگ فابولوس که تا ساعت‌ها رایحه تلخ آن همراه شما خواهد بود را می‌توان در لیست بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا قرار داد.

تام فورد؛ بهترین برند عطر مردانه

3- آمواج جوبیلیشن؛ ماندگاری بالای نت‎های شرقی

یکی از لوکس‌ترین و ماندگارترین عطرهای برند عمانی آمواج، آمواج جوبیلیشن (آمواژ یوبیلشن) نام دارد. رایحه کلاسیک و جذاب جوبیلیشن با ترکیبی از نت‌های شرقی همچون کندر و ادویه باعث شده است تا این عطر برای مردان مرموز و قدرت‌مند بسیار مناسب باشد.

زمانی‌که آمواج جوبیلیشن را روی پوست بدن اسپری می‌کنید، ابتدا نت‌های میانی که ترکیبی از رایحه پرتقال، گل لابدانیوم، ترخون، گشنیز و توت سیاه است به مشام می‌رسد. بعد از گذشت چند دقیقه رایحه رز، دارچین، تخم کرفس، چوب گایاک، عسل، ارکیده، ادویه، گل میخک و برگ‌بو پدیدار خواهد شد. در واقع ترکیب پیچیده جوبیلیشن باعث می‌شود که این عطر در طول روز تکامل یافته و ماندگاری بالایی داشته باشد. 

4- رالف لورن پولو سبز مردانه؛ ادکلن مردانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب

در لیست بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی و ماندگاری عالی نباید رالف لورن پولو سبز را فراموش کرد. این عطر که با ترکیب چرم و چوب در سال 1978 میلادی و با غلظت ادو تویلت ساخته شد، ماندگاری بسیاری بالایی دارد. گیاه درمنه، ریحان، آویشن و زیره عناصر اصلی تشکیل‌دهنده این عطر خاص و ماندگار هستند.

پولو سبز عطر مردانه از خانواده عطرهای چوبی معطر است. آنچه در پولو سبز مردانه باعث ماندگاری بالای بو و مسحور کردن دیگران می‌شود، نت‌های میانی برگ درخت کاج، چرم، بابونه، فلفل، میخک، گل شمعدانی، یاس و رز هستند.

5- لالیک انکر نویر مردانه؛ یکی از بهترین ادکلن های مردانه با ماندگاری

یکی از بهترین ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) مردانه است. ماندگاری این عطر در انواع پوست‌ها حدود یک روز کامل تخمین زده می‌شود. ویژگی منحصربه‌فرد لالیک انکر نویر مردانه پیچیده و خاص بودن آن است. به‌همین دلیل کارشناسان و عطربازهای حرفه‌ای به این ادکلن لقب پیچیده‌ترین نت مردانه را داده‌اند. نت ابتدایی لالیک انکر نویر مردانه با رایحه چوب سرو آغاز می‌شود.

این نت یادآور بوی تند مردانه است. اما تندی این بو با شروع نت میانی و پدیدار شدن رایحه خس خس کم می‌شود و رایحه‌ای آرامش‌بخش ایجاد می‌کند. رایحه شگفت‌انگیر لالیک انکر نویر مردانه در ترکیب با محیط ظرافت بالایی دارد. هاله‌ای که این عطر در اطراف شما ایجاد می‌کند، ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود.

انکر نویر؛ خوشبوترین ادکلن مردانه

با انتخاب بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا در هر موقعیتی بدرخشید

در این مقاله با لیستی از بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و 5 عطری که بویشان تمام نمی‌شود، آشنا شدیم. یکی از دغدغه‌های افراد هنگام خرید عطر و ادکلن، ماندگاری کم و فرار بودن بوی آن‌ها است. با انتخاب ادکلن از این لیست خیالتان از بابت ماندگاری بالا و پخش بوی مناسب راحت خواهد بود. همچنین ماندگاری این ادکلن‌ها به‌گونه‌ای است که باعث اذیت دیگران نمی‌شود.

برای تجربه یک خرید مطمئن باید عطر و ادکلن خود را از فروشگاه‌های معتبر و سایت‌هایی که نماد تضمین اصالت کالا دارند تهیه کنید. شما می‌توانید برای خرید بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب، به آدرس اینترنتی Boodise.shop مراجعه کنید. همچنین کارشناسان بودیسه شاپ با شماره تلفن 02155596816 در انتخاب رایحه دلخواهتان همراه شما خواهند بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها