|

مانتو اسپرت را چگونه ست کنیم؟

جدیدترین استایل های بهاری با مانتو اسپرت؛ راحت بپوش خسته نشدی از بس مانتو کتی پوشیدی!

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت یکی از مانتوهایی است که خانم های ایرانی بسیار استفاده می کنند. البته برای ست کردن مانتو اسپرت نیز همیشه نگرانی هایی وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو اسپرت یکی از مانتوهایی است که خانم های ایرانی از آن بسیار استفاده می کنند. زیرا این مانتو دارای تنوع بسیاری در مدل و رنگ بندی است و می توان گفت برای هر نوع سک از استایل نیز می توان از آن استفاده کرد. البته ست کردن این مدل مانتو به آن آسانی که شما تصور هم می کنید نیست بلکه برای ست کردن مانتو اسپرت نیز همیشه نگرانی هایی وجود دارد. در نتیجه بهتر است قبل از اینکه برای خرید آیتم های استایل اسپرت خود به بازار بروید با اصول و قواعد ست کردن مانتو اسپرت تا حدودی آشنا باشید. مانتوهای اسپرت بر خلاف مانتو مجلسی و یا کتی دارای تنوع پارچه هم هستند، آن ها از پارچه هایی نظیر نخ، جین، تریکو، ویسکوز، کتان و …تولید می شوند. فراموش نکنید که اولین و مهم ترین آیتم برای ست کردن مانتو اسپرت شلوار مناسب این مانتو است. یکی از شلوارهایی که اخیرا بسیار ترند شده است و می توان گفت برای این مدل مانتوها مخصوصا مونت ها مناسب می باشد شلوارهای بگ است، زیرا این مدل مانتو هارمونی جالبی با مانتوهای اسپرت به وجود می آورد.

البته فراموش نکنید که مونت های جلوباز هم یکی از گزینه های مناسب برای ست کردن با شلوارهای بگ هستند. در این حالت شما می توانید یک تاپ یا شومیز مناسب با رنگ شلوار یا مانتو خود بپوشید و استایل خیابانی جذابی را برای خودتان ایجاد کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو اسپرت آشنا شوید.

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت

مانتو شومیزی و شلوار بگ؛ از مونت های ترند غافل نشوید

یکی از ترندهای بهار را می توان مانتوهای شومیزی یا مونت دانست. این مانتوها در دسته مانتوهای اسپرت و کوتاه قرار می گیرند و همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم بهترین گزینه برای ست کردن آن ها شلوار بگ است. البته اگر علاقه ای به شلوار بگ و یا شلوارهای بلند ندارید می توانید مانتو اسپرت خود را با شلوار مام استایل کوتاه ست کنید و از استایل اسپرت و تابستانی خود لذت ببرید. برای تنوع در استایل اسپرت خود می توانید برای روی مانتو از اکسسوری هایی مانند کمربند استفاده نمایید، برای مثال بستن یک کمربند چرم و یا از جنس مانتو می تواند شما را زیبا تر و خوش اندام تر نشان دهد.

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت

مانتو و شلوار جین بپوشید؛ جین ها برای هر آیتمی مناسب‌اند!

شلوار جین یکی از قدیمی ترین مدل های شلوار است که در دنیای مد و فشن حضور داشته است و جالب است که بدانید این شلوارها از روز اول تا به الان همیشه جزو ترندها و استایل های مد روز بوده اند. در نتیجه برای داشتن یک استایل زیبا و امروزی اسپرت فراموش نکنید که جین ها کافی هستند، پس با خیال راحت می توانید یک مانتو جین را با یک شلوار جین ست کنید و استایل اسپرت و زیبای خود را تکمیل نمایید. مانتوهای لی دارای مدل های متنوعی هستند از کت های ضخیم و دنیم گرفته تا مانتوهای لی کاغذی و تابستانی که شما می توانید نسبت به سلیقه شخصی خود و یا فصلی که در آن حضور دارید از آن ا استفاده کنید.

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت

مانتو جلو بسته با شلوار اسکینی برای استایل اسپرت معجزه می کند

همیشه به یاد داشته باشید که ست کردن مانتو اسپرت جلو بسته اصول و قوانین خاص خود را دارد. همانطور که می دانید مانتوهای اسپرت جلو بسته معمولا کوتاه و ساده هستند، در نتیجه شما می توانید این مدل مانتوها را با انواع شلوارها ست کنید. ولی اگر می خواهید استایل اسپرتی بی نظیر داشته باشید بهتر است با شلوارهای جین چسبان و اسکینی آن ها را برای مکان های مختلفی مانند دانشگاه، دورهمی های دوستانه و خیابان ست کنید. البته این ب ین معنی نیست که شما نمی توانید این مدل مانتو را با شلوارهای مام فیت ست کنید و بلکه می توانید این کار را انجام دهید و یک استایل فوق العاده را برای خودتان ایجاد کنید.

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    این لباسها برای بازیگران وهنرمندان خوب است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی