|

چگونه کت سوزن دوزی را ست کنیم؟

مانتو فقط ترند محبوب 1402؛ با کت سوزن دوزی می‌تونی استایلی اصیل و لوکس داشته باشی

مانتو ترند 1402

پارچه های سوزن دوزی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده، انواع مختلفی دارند. شما می توانید انواع دست دوز یا کارخانه ای آن را تهیه کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- وقتی صحبت از مانتو به میان می آید هیچ مدل مانتویی قادر به رقابت با مانتو ترند 1402 نیست، پس اگر تا الان یکی از این مدل مانتو مجلسی را در کمد خود ندارید بهتر است اول با انواع کت سوزن دوزی آشنا شوید و بعد حتما یکی از مدل های آن را برای استایل اصیل و شیک خود انتخاب نمایید. پارچه های سوزن دوزی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند، انواع مختلفی دارند. شما می توانید انواع پارچه سوزن دوزی شده دست دوز یا کارخانه ای را در بازار پیدا کنید یا به صورت اختصاصی سفارش دهید. شاید عجیب باشد ولی نوع های دست دوز این پارچه قیمت بالاتری دارند و از کیفیت  زیبایی منحصربفردی برخوردار می باشند، البته بهتر است که بدانید در کل این نوع پارچه به دلیل نقش ها و سوزن دوزی های ظریفی که دارد نسبت به پارچه های دیگر ظاهری لوکس تر و قیمتی بالاتر دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه های سوزن دوزی شده و یا حتی خامه دوزی شده در ابتدا بخشی از سبک بوهمین بوده اند و فقط توسط کولی های اروپایی پوشیده می شدند.

حال اگر برایتان سوال پیش آمده است که این کت سوزن دوزی و لوکس را چگونه می توان در استایل ست کرد، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با کت سوزن دوزی آشنا شوید.

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی

ریشه مانتو ترند 1402 را بشناسید

همان طور که در قسمت بالاتر توضیح دادیم لباس و کت سوزن دوزی شده در ابتدا بخشی از سبک و پوشش کولی های اروپا محسوب می شدند که امروزه به این سبک از لباس پوشیدن سبک بوهمین نیز گفته می شود. کولی های بوهمیا، یک قوم دوره گرد بودند که مثل برخی از اقوام کشور خودمان، ییلاق و قشلاق داشتند. در طول مسیر، این قوم، برای خرید برخی مایحتاج خود، برخی محصولات طبیعی دست ساز را با مردم دیگر مبادله می کردند که این محصولات دست دوز همین کت ها و لباس های سوزن دوزی شده و زیبا بودند که به مرور زمان به یکی از ترندهای محبوب در دنیای مد و فشن تبدیل شدند.

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی کوتاه؛ سال 1402 را مدرن و زیبا شروع کنید

یکی از استایل های جذاب و خاص بهاری با پارچه سوزن دوزی را می توان کت های کوتاه تهیه شده از این پارچه دانست. این کت ها از انواع پارچه های سوزن دوزی با یک تناژ رنگی غالب طراحی و دوخته شده اند. در طراحی این مانتو نیز گل های نارنجی و یا معمولا قرمز و آبی غالب هستند. شما برای ست کردن این کت ها باید از رنگ های دارای هارمونی و آیتم های ساده کمک بگیرید زیرا این کت ها به تنهایی بسیار زیبا هستند و نیازی به آیتم های طرح دار دیگر در کنارشان نخواهند داشت.

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی

جلیقه های سوزن دوزی را فراموش نکنید؛ زیبا و متفاوت لباس بپوشید

در کنار کت های سوزن دوزی و ترند شده 1402 شاهد جلیقه های ترند این پارچه نیز هستیم. همانطور که در تمام کالکشن های جدید می بینید علاوه بر کت ها جلیقه های سوزن دوزی شده هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. حال شاید برایتان سوال باشد که این مدل جلیقه را چگونه می توان ست کرد که در ادامه جواب خود را خواهید گرفت. همانطور که در تصاویر پایین می بینید شما می توانید از شومیز ساده سفید برای زیر این جلیقه ها استفاده کنید مشابه به پوشیدن وست ها البته با این تفاوت که باید بگذارید قد شومیزتان بر روی شلورتان بی افتد. فراموش نکنید که در استایل هایی که به جای کت از جلیقه استفاده می کنید باید از کفش های اسپرتی مانند ونس یا کالج استفاده کنید.

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها