|

معرفی ست شومیز و شلوار

هوا داره کم کم گرم میشه دیگه وقت پوشیدن مانتو شومیزی های خنکه؛ معرفی ست شومیز و شلوار

شومیز و شلوار

شومیزها یکی از مهم ترین لباس ها در کمد خانم ها هستند زیرا این لباس ها را می توان تقریبا در تمام مجالس و یا حتی برای خیابان استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- خوب است که بدانید هوا همیشه از اواسط بهار رو به گرمی می رود طوری که تقریبا همه افراد همیشه به فکر تغییر در پوشش و نوع استایل خود می افتند. برای مثال شما دیگر نمی توانید از لباس های پشمی و یا مخمل کبریتی های دوست داشتنی‌ای که در اوایل بهار استفاده می کردید استفاد کنید و یا برای رفتن به طبیعت هودی و دورس بپوشید، بلکه باید لباس های خنک و نخی را جایگزین نمونه های نام برده کنید. بنابراین پیشنهاد ما به شما انتخاب یک مانتو شومیزی یا یک ست شومیز و شلوار نخی برای این ایام است. شومیزها یکی از مهم ترین لباس ها در کمد خانم ها هستند زیرا این لباس ها را می توان تقریبا در تمام مجالس و یا حتی برای خیابان استفاده کرد. حال که می خواهید استایل بهاری را با شومیز تجربه کنید بهتر است که با انواع شومیز و نوع های ست کردن آن هم آشنا شوید زیرا اگر می خواهید با یک شومیز یک تیپ مناسب بزنید باید نحوه ست کردن انواع شومیز با انواع شلوار را بلد باشید!

پس اگر به پوشیدن شومیز و شلوار که بدون شک یکی از راحت‌ترین استایل های زنانه محسوب می‌ شود و برای هر سن و سالی هم مناسب است علاقه دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با شومیز و شلوار ست آشنا شوید.

ست شومیز و شلوار

ست شومیز و شلوار

شومیز و شلوار بگ؛ با ست پوشی بهار را راحت بگذرانید

فراموش نکنید که بخشی از استایل شما که در نگاه اول همیشه به چشم می‌ خورد، بالاپوش‌ یعنی مانتو و شومیز شما است. شاید اغلب ما برای انتخاب این آیتم وقت چندانی به خرج ندهیم و تصور ‌کنیم با رویه‌ ای دیگر آن را می‌ پوشانیم و مشخص نیست، در صورتی که با پوشیدن مدل‌ های متناسب با سبک شخصی خودتان می‌ توانید خوش استایل‌ تر به نظر برسید. اگر برای بهار امسال می خواهید یک ست شومیز و شلوار را برای رفتن به خیابان و یا حتی مهمانی استفاده کنید بهتر است بدانید که سوای شیک بودن و پوشیدن مدل‌ های خاص باید پارچه‌ هایی را انتخاب کنید که مناسب فصل گرما باشد.

ست شومیز و شلوار

ست شومیز و شلوار

مانتو شومیزی و شلوار مام استایل؛ خنک و متفاوت لباس بپوشید

مانتو شومیزی رسمی نیست و برای استایل های اسپرت و نیمه‌ رسمی پیشنهاد می شود. ولی اگر برای روزهای گرم تابستان و نیمه‌ خنک بهاری به‌ دنبال بهترین گزینه هستید، در خرید مانتوی شومیزی شک نکنید. زیرا این مانتوها تن خور بسیار راحتی دارند و در استفاده طولانی مدت و روزمره باعث کلافگی شما نخواهند شد. حال اگر برای استایل بهاری خود ملاک شیک و زیبا بودن هم به جز راحتی برای شما مهم است بهتر است از ست های شومیز و شلوار مام استایل استفاده کنید، این ست ها به تازگی در سال های اخیر بسیار ترند شده اند و جزو جذاب ترین استایل های تابستانی می توان از آن ها نام برد. 

ست شومیز و شلوار

ست شومیز و شلوار

حتما که نباید ست بخرید، شومیز خود را با شلوارهای داخل کمدتان ست کنید

شومیزها در واقع بهترین گزینه‌ هایی هستند که در مدل‌ های مختلف دوخت و برش، جنس پارچه و پالت رنگی در تناژ متفاوت به سبک‌ های گوناگون در دنیای لباس و استایل ارائه شده اند. شما می‌ توانید طبق سلیقه و استایل شخصی خودهر کدام از مدل های آن را انتخاب نمایید. برای مثال می توانید یک مونت تک رنگ و ساده را خریداری کنید و با شلوارهای جین یا کتان کمد خود ست نمایید. البته اگر مونت را با شلوار کتان و یا رنگی ست می کنید به هارمونی رنگ ها در استایل خود حتما توجه کنید.

ست شومیز و شلوار

ست شومیز و شلوار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی