|

بررسی استایل گلاره عباسی

استایل الگانت گلاره عباسی در فجر؛ نه به شیک پوشی اکرم شهرزاد نه به شال عربی و تور کویر!

استایل گلاره عباسی

جالب است که بدانید گلاره عباسی بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون، این روزا با حضور در اکران فیلم ابلق و استایل های خود سر و صدا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- گلاره عباسی متولد 29 تیر سال 1362 در شهر تهران است، او بازیگر سینما و تلویزیون می باشد و در کلاس های امین تارخ دوره بازیگری خود را گذرانده است. گلاره عباسی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری می باشد و شاید برایتان جالب باشد که بدانید او  از تئاتر دانشجویی وارد تلویزیون شده است. گلاره عباسی فعالیت خود در سینما را به طور حرفه ای در سال 1387 با بازی در فیلم یک گزارش واقعی شروع کرد، او پس از آن در فیلم های اشیا از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیکترند و شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار شرکت بازی کرد. البته تصور می کنم برای همه اینگونه باشد که گلاره عباسی را با نقش آفرینی بسیار زیبایش در نقش اکرم از سریال شهرزاد به یاد داشته باشند. او در این سریال با بازی ای که از خود به نمایش گذاشت بسیار خوش درخشید و می توان گفت خود را به واسطه این سریال بسیار خوب معرفی نمود. در ادامه می خواهیم تا به بررسی استایل های گلاره عباسی بپردازیم، زیرا جالب است که بدانید گلاره عباسی بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون، این روزا با حضور در اکران فیلم ابلق و استایل های خود بسیار سر و صدا کرده است.

همانطور که در تصاویر پایین می بینید گلاره عباسی یکی از سلبریتی های محافظه کار در زمینه انتخاب لباس و استایل است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع چندتا از استایل های گلاره عباسی آشنا شوید.

استایل گلاره عباسی

استایل گلاره عباسی

گلاره عباسی الگانت پوش در چهلمین جشنواره فیلم فجر

گلاره عباسی در کل از آ دسته از هنرمندانی است که از سبک های ترکیبی برای انتخاب لباس هایش استفاده می کند ولی می توان گفت سبک غالب استایل این خانم بازیگر را می توان الگانت نامید. زیرا او معمولا از لباس های لوکس و شیک برای شرکت در مراسم ها استفاده می کند و می توان گفت تا حدودی در این سبک موفق عمل کرده است زیرا او بیش از بازیگری اش به واسطه استایل هایش شناخته می شود. اگر بخواهیم استایل الگانت را توضیح دهیم یا شما را با مفاهیم این سبک آشنا کنیم باید بگوییم که به هر آنچه به زرق و برق‌ های یک سبک پوشش زیبا و در عین حال ساده مربوط می‌ شود می توان الگانت گفت. در نتیجه الگانت سبکی از شیک پوشی ولی در عین اوج سادگی است.

استایل گلاره عباسی

استایل گلاره عباسی

استایل شیک گلاره عباسی در اکران فیلم ابلق با پادشاه رنگ ها

یکی از نکته هایی که در استایل های گلاره عباسی می توان کاملا به وضوح مشاهده کرد انتخاب ترکیب های رنگی مناسب و بسیار هوشمندانه است. او همانطور که در استایل الگانت بالا دیدید از ترکیب رنگ قرمز با مشکی استفاده کرده بود و در استایلی که برای شرکت در اکران فیلم ابلق انتخاب کرده بود از ترکیب طوسی با مشکی و سفید استفاده کرده بود. استایل شیک ولی در عین حال ساده و راحت گلاره در این مراسم مهر تایید دیگری بر الگانت پوشی این خانم بازیگر زد، زیرا او با ست کردن آیتم های ساده و یا دارای تزئینات مختصر استایل های بی نظیری را به نمایش می گذارد.

استایل گلاره عباسی

استایل گلاره عباسی

استایل مونوکروم گلاره عباسی در دوازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینما

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم گلاره عباسی از همه سبک ها گاها حتی از ترکیب چند سبک باهم برای انتخاب لباس های خود کمک می گیرد. او برای شرکت در دوازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینما یک استایل مونوکروم سرمه ای را انتخاب کرده بود و همانطور که در تصاویر پایین م یبینید از سر تا پا سرمه ای پوشیده بود. این بازیگر خوش سلیقه در این استایل خود از یک وست بلند با طراحی خاص استفاده کرده بود که این باعث شده بود تا حدودی سبک آوانگارد را برای همه تداعی کند.

استایل گلاره عباسی

استایل گلاره عباسی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل گلاره عباسی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است با تحصیلات بالا جذاب وشیک پوش خوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست بالا مجرد هستند

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا جذاب شیکپوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی