|

بررسی استایل ژیلا شاهی

استایل دارک ژیلا شاهی؛ مژگان پوست شیر چشم آقا رضا رو دور دیده چه مانتویی پوشیده!

استایل ژیلا شاهی

ژیلا شاهی یکی از بازیگران سریال پوست شیر است که به تازگی در نقش مژگان بسیار خوش درخشیده است. برای بررسی استایل او همراه ما باشید.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- ژیلا شاهی متولد 22 اسفند 1364 در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تاریخ می باشد و از 16 سالگی با کانون پرورشی کودکان وارد تئاتر شده است. او به تازگی با فیلم قصر شیرین و سریال پوست شیر به شهرت رسیده است. ژیلا شاهی در سال 1388 تصمیم به مهاجرت از اردبیل به تهران گرفت و در کلاس های بازیگری شرکت کرد و آموزش های لازم را از استاد سمندریان فرا گرفت. ژیلا شاهی برای بازی در فیلم قصر شیرین نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و هفتمین جشنوارهٔ فیلم فجر و بهترین بازیگر نقش اول زن از سیزدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران شد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر جوان و با استعداد از نظر استایل بسیار ساده  و کژوال پوش است و در نهایت با نگاهی کلی به استایل های آن می توان دریافت که او قبل از انتخاب لباس هایش به راحتی و سادگی آنها توجه می کند و در ادامه به ست کردن آن ها می پردازد.

ژیلا شاهی در یک تعریف کلی دارک و سیاه پوش است و از پوشیدن آیتم های شلوغ و آوانگارد پرهیز می کند. در کل می توان گفت او یکی از سلبریتی های محافظه کار است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های ژیلا شاهی آشنا شوید.

استایل ژیلا شاهی

استایل دارک و خفن مژگان پوست شیر در چهلمین جشنواره فیلم فجر

همانطور که گفتیم ژیلا شاهی یکی از بازیگران سریال نمایش خانگی در پوست شیر است که نقش مژگان همسر رضا را در این سریال ایفا می کند. او قبل از این سریال با ظاهر ساده و لباس های دارکی که می پوشید شناخته می شد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید او برای شرکت در چهلمین جشنواره فیلم فجر یک مانتو بلند مشکی را با نیم بوت های چرم و شال کالباسی ست کرده بود و با استایل ساده و کژوال خود مانند همیشه درخشید.

استایل ژیلا شاهی

استایل ژیلا شاهی

ژیلا شاهی با مانتو گل گلی در کنار حامد بهداد در اکران قصر شیرین

در میان انواع و اقسام استایل های امروزی در صنعت مد و فشن، نوعی استایل وجود دارد که افراد با آن کاملا احساس راحتی می کنند. این استایل که استایل کژوال نام گرفته است برای افرادی که اهل ریسک و انتخاب های جسورانه نیستند گزینه مناسبی است زیرا در این سبک از پوشش معمولا یک یا دو رنگ در کنار هم استفاده می شوند و لباس ها ظاهر معقولی دارند. در نتیجه از آنجایی که استایل کژوال دنیای بزرگی از پوشاک را در بر می‌گیرد، می توان گفت استایل ژیلا شاهی در اکران فیلم قصر شیرین یک استایل کژوال و شیک است که آیتم ها در آن با دقت و بسیار زیادی انتخاب شده است.

استایل ژیلا شاهی

استایل ژیلا شاهی

بازهم ژیلا شاهی دارک و جشنواره فجر

همانطور که می دانید و در قسمت های بالاتر اشاره کردیم، یکی از استایل های مورد علاقه ژیلا شاهی استایل دارک و سیاه است که می توان گفت به دفعات آن را با این سبک از پوشش دیده ایم. حال اگر به تصویر پایین دقت کنید خواهید دید که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هم او با استایلی سیاه ظاهر شده است.

استایل ژیلا شاهی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ژیلا شاهی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی