|

استایل هدی زین العابدین رو بشناسیم

هدی زین العابدین پرستار جذاب رهایم کن استایل داره دلبرووونه؛ اینجوری باید کلاسیک پوشید

هدی زین العابدین با استایل های شیک و بی نقصش کاری میکنه که موقع ورود به هر جمع چشم ها رو به خودش میدوزه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- هدی زین العابدین از بازیگر های به نام سینما و تلویزیون است که تا به حال کارهای بی نظیری هم در پرونده کاریش داشته اما جالبه بدونید که خانوم هدی زین العابدین مثل برخی دیگر از همکار هاش از جمله مهدی پاکدل خیلی حسابی زده تو کار مدلینگ بازی و همین مدلینگ کردن ها باعث شده که همیشه تیپ و استایل های بی نظیر و خاص داشته باشه. با توجه به این که خانوم ها و آقایون سلبریتی مخصوصا اون هایی که تو کار مدلینگ هستند و استایلیست دارند غالبا با اوت فیت های بسیار زیبا و درجه یک در مراسم ها حضور پیدا می کنند می تونند به عنوان الگو های بسیار خوبی برای استایل کردن به حساب بیان و به ما کمک کنند تا ظاهری آراسته تر و بی نقص تر داشته باشیم.

هدی زین العابدین

با توجه به گفته های بالا در ادامه نگاهی می اندازیم به اوت فیت های مختلف خانوم هدی زین العابدین تا ببینیم اوت فیت های مختلف ایشون غالبا از چه ویژگی هایی پیروی می کنند و سلیقه خانوم بازیگر چیست.

1.هدی زین العابدین کلاسیک پوشی که لِنگه نداره

هدی زین العابدین از جمله خانوم های بازیگری است که به جز هنر بازیگری حسابی روی اوت فیت های خودش هم کار میکنه و در این بین به سبک کلاسیک علاقه بسیار زیادی داره و در بیشتر مراسم ها مخصوصا اگر رسمی باشند سراغ این سبک زیبا و بدون تاریخ امضا میره.

هدی زین العابدین کلاسیک 1هدی زین العابدین کلاسیک 3

2.هدی زین العابدین طرفدار خوش پوش بوهمین

یکی دیگه از سبک های بسیار زیبایی که هدی زین العابدین بهش علاقه زیادی داره سبک بوهمین است است، سبکی که به هدی زین العابدین آزادی عمل میده و پوشش حس رهاشدگی رو القا می کنه. اگر به اوت فیت های مختلف خانوم بازیگر نگاه کنید متوجه می شید که در برخی از اوت فیت هاش شاید حتا پوششی بسیار ساده رو انتخاب کرده باشه اما با این حال با یک گوشواره طرح بوهمین یا گردنبند طرح بوهمین سادگی استایلش رو به زیبایی هر چه تمام تر کاور میکنه.

هدی زین العابدین بوهمین 1هدی زین العابدین بوهمین 2

3.هدی زین العابدین جسور و تنوع طلب در پوشش

جسارت داشتن در پوشش لزوما به معنای این نیست که از رنگ های درخشان و تو چشم یا لباس هایی با طرح های عجیب و دور از انتظار استفاده کنید انتخاب یک پارچه ویژه و که چشم ها رو به خودش جلب کنه یا اکسسوری ای بزرگ و منحصر به فرد که باعث جلب توجه بشه همگی المان های پوششی ای هستند که نشان دهنده جسارت و ریسک پذیری یک فرد در استایل کردن به حساب میان. حالا اگر به اوت فیت های مختلف هدی زین العابدین نگاه کنید متوجه میشید که خانوم بازیگر کاملا این المان ها رو در استایل کردن هاش اعمال میکنه.

هدی زین العابدین جسور 2هدی زین العابدین جسور 14.هدی زین العابدین وفادار به پالت رنگی طبیعی و خنثی

علی رغم این که گفتیم هدی زین العابدین از طرفدار های سفت و سخت سبک بوهمین به حساب میاد اما نمیشه گفت که در رابطه با انتخاب پالت رنگی هم مشتاقانه از سبک بوهمین پیروی میکنه، بلکه برعکس ایشون ترجیح میده تا از پالت های رنگی خنثی و طبیعی استفاده کنه و اگر قرار باشه از رنگ های دیگر در استایلش استفاده کنه اون ها رنگ هایی ملایم و لایت هستند.

هدی زین العابدین پالت رنگی 2هدی زین العابدین پالت رنگی 1

5.هدی زین العابدین شیفته اکسسوری اما در چارچوب

همون طو که در بالا هم اشاره کردیم هدی زین العابدین در استایل هاش مخصوصا اون هایی که به سبک بوهمین هستند خیلی آگاهانه از اکسسوری ها استفاده میکنه اما به طور کل به خوبی متوجه اهمیت استفاده از اکسسوری در افزایش جذابیت بصری هست و گاهی کمتر و گاهی بیشتر از این آیتم های زیبا استفاده میکنه

هدی زین العابدین اکسسوری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل هدی زین العابدین قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها