|

استایل عید دیدنی با شومیز

معرفی چندتا استایل ترند 1402 با شومیز؛ برای عید دیدنی این شومیزارو بپوش!

استایل با شومیز

حتما می­‌دانید که شومیز، یکی از آیتم‌­ های ضروری و همه‌ گیر در پوشش خانم‌­ های ایرانی است. پس ست کردنش را در استایل کلاسیک یاد بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از دغدغه های این روزهای همه خانم ها این است که برای رفتن به مهمانی چی بپوشم تا در زمان عید دیدنی راحت و شیک به نظر برسیم؟ پیشنهاد ما به شما شومیز زنانه است، این لباس های زیبا و زنانه علاوه بر اینکه زیبا و شیک هستند استایلی راحت را به شما هدیه خواهند داد. شما با انتخاب‌ هوشمندانه بلوز و شومیز‌تان می‌ توانید خوش‌ پوش و شیک به نظر برسید. به شرطی که به یک سری از فاکتورهای مربوط به استایل توجه کنید. اگر می خواهید بدانید چه جوری می توانید این لباس را ست کنید ابتدا بهتر است بدانید چه نوع هایی از این آیتم در بازار وجود دارد و چه نوع هایی از آن برای استایل کلاسیک شما مناسب خواهد بود. شومیزها نوع های مختلفی دارند، برای مثال شومیز حریر یا شومیز کرپ دو نوع از شومیز مجلسی محسوب می شوند که برای استایل عید دیدنی گزینه مناسبی هم محسوب می شوند.

فراموش نکنید که بخشی از استایل شما که در نگاه اول به چشم می‌ خورد، بالاپوش‌ یعنی بلوز و شومیز شما است در نتیجه اگر جزو افراد ترند پوش و خوش سلیقه هستید بهتر است قبل از انتخاب شومیز مورد نظر خود اول سری به ترندهای سال 1402 بزنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل مجلسی با شومیز آشنا شوید.

شومیز مجلسی

شومیز مجلسی

با شومیز حریر عید دیدنی بروید؛ استایلی شیک و خنک

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم شومیزها نوع های مختلفی دارند ولی شما برای استایل مجلسی عید خود بهتر است از نوع حریر آن استفاده کنید. شومیز حریر می تواند برای شما استایلی زیبا، شیک و در عین حال راحت را به ارمغان بیاورید. جالب است که بدانید این شومیز را با شلوار پارچه ای دمپا یا راسته و پاکتی می توانید ست کنید. به‌ نظر می‌ رسد شومیز یک لباس ساده است، اما در واقع می‌ توان آن را به روش‌ های بی‌ شماری و به‌صورت خلاقانه ست کرد. برای مثال می توانید از اکسسوری هایی مانند دستمال گردن یا گوشواره های بلند برای ایجاد جذابیت بیشتر در استایل خود استفاده نمایید.

شومیز مجلسی

پانچو مجلسی را امتحان کنید؛ متفاوت و خاص لباس بپوشید

یکی دیگر از نوع های شومیز مجلسی را می توان پانچو و یا نوع های اورسایز نام برد. اگر جزو افرادی نیستید که کلاسیک و یا رسمی می پوشند، می توانید یکی از نوع های مجلسی یا راحت آن را انتخاب کنید. شومیز های پانچو و یا اورسایز یکی از ترندهای زیبا و دروست داشتنی سال 1402 به حساب می آیند، در نتیجه اگر به ترند پوشی و مدرن بودن استایل خود اهمیت می دهید این گزینه برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

شومیز مجلسی

شومیزهای طرح دار یا گل گلی بپوشید؛ بهار را با خود به مهمانی ببرید

یکی از زیباترین روش‌ ها برای استایل کردن شومیز سفید برای میهمانی دورهمی و حتی رسمی، پوشیدن آن با یک دامن چهارخانه است. ولی اگر به فکر پوشیدن شومیز گل گلی و یا طرح دار هستید بهتر که یک دامن یا شلوار ساده را انتخاب کنید. زیرا شومیز طرح دار به تنهایی می تواند در استایل شما جذابیت ایجاد کند و نیازی با انتخاب آیتم طرح دار دیگری در استایل خود نخواهید داشت. استفاده از اکسسوری را در استایل های مجلسی عید را فراموش نکنید برای مثال شما می توانید از گوشواره هایی با طرح گل و ست با شومیز خود استفاده کنید.

شومیز مجلسی

شومیز مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها