|

مانتو جلوبسته رو چه جوری بپوشیم؟

اگه از مانتو کتی و تکراری خسته شدی عید امسال مانتو جلوبسته بپوش؛ معرفی مانتو ترند 1402

مانتو جلوبسته

مانتو جلوبسته در سال اخیر توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده است و جالب است که بدانید این مانتو در ترندهای سال جدید هم دیده می شود.

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- همیشه اولین گزینه ای که برای خرید مانتو عید به ذهن هر خانم زیبا پسندی می رسد مانتو کتی یا نوع مجلسی و بلند است ولی اگر از پوشیدن این دسته از مانتوهای تکراری خسته شده اید پیشنهاد ما برای شما و در عید 1402 یک مانتو جلوبسته و امروزی است. همیشه قبل از خرید و یا انتخاب مانتو خود به این موضوع دقت کنید که آیا مانتو انتخابی با ترندهای روز مطابق است یا ممکن است با پوشیدن آن ظاهر دختری را پیدا کنید که لباس های مادربزرگش را از گنجه درآورده و  پوشیده است؟ مانتوهای جلوبسته انواع مختلفی دارند و در طرح ها و مدل های زیادی تولید می شوند، ولی جالب است که بدانید نوع های کوتاه و پفی آنها امسال بیشتر از نوع های دیگر مورد استقبال قرار گرفته است. در فصل تابستان و بهار طراحان مد و فشن تلاش می‌ کنند با الهام از گل‌ های بهاری دلچسب و طرح‌ های زیبای تابستانی، مانتو‌های طرح دار را طراحی کنند. زیرا این مسئله سبب جذابیت بسیار مانتو جلوبسته تابستانه می‌ شود و استقبال از آن‌ ها بسیار بالا می‌ رود. حال اگر شما از نوع های گل گلی و طرح دار انها استقبال نمی کنید می توانید نوع های ساده و تک رنگ را انتخاب نمایید.

یکی از نکته هایی که نباید فراموش کنید این است که چه ساده و چه طرح دار ست کردن مانتو جلوبسته از اصول و قواعد خاصی برخوردار است که باید به آن ها توجه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع مانتو جلوبسته جدید آشنا شوید.

مانتو جلوبسته 1402

مانتو جلوبسته کوتاه و عروسکی؛ ترند محبوب 1402

همانطور که می دانید و در قسمت بالاتر اشاره کردیم یکی از ترندهای محبوب بهار و تابستان امسال مانتوهای فانتزی و کوتاه جلوبسته هستند، حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا این مدل مانتو به من می آید یا خیر؟ باید بگویم که این مدل مانتو دخترانه به همه خانم ها می آید و برای همه فرم اندام گزینه ایده آلی است. در نتیجه برای داشتن استایلی متفاوت و منحصربفرد بهتر است که به جای مانتوهای مجلسی ساده یک مانتو عروسی و کوتاه را انتخاب کنید و آن را با یک شلوار مام استایل پارچه ای یا کتان ست کنید و به سلیقه خود از کفش پاشنه بلند یا ونس استفاده کنید.

مانتو جلوبسته 1402

مانتو جلوبسته 1402

پیراهن جلوبسته بپوشید و راحت و شیک به عید دیدنی بروید

شاید برایتان عجیب به نظر بیاید ولی یکی از بهترین گزینه ها برای نوروز استفاده از پیراهن های بلند و جلوبسته است به جای مانتوهای رسمی و کلاسیک. طراحی این نوع مانتوها از فرهنگ و آیین سنتی ما الهام گرفته شده است و ریشه در تاریخ گذشتگانمان دارد. مانتوهای جلو بسته معمولا از جنس های نخی و با الیاف طبیعی تولید می شوند و به همین خاطر در فصل های تابستان و بهار گزینه های مناسبی برای استفاده روزمره محسوب می شوند. شما برای ست کردن این مدل مانتو نیازی به شلوار نخواهید داشت و فقط کافی است در انتخاب کفش و اکسسوری های استایل خود دقت نمایید.

مانتو جلوبسته 1402

مانتو جلوبسته 1402

اگر می خواهید رسمی بپوشید مانتو جلو بسته بلند را انتخاب کنید

یکی دیگر از ترندهای دلبر امسال عید که ظاهر رسمی تری نسبت به نوع های بالایی دار مانتو جلوبسته بلند است. مانتوهای جلو بسته بلندی که دارای استایل نیمه رسمی هستند گزینه های مناسبی برای پوشیدن به همراه شلوارهای دمپا و بگ پارچه ای هستند. حال که می خواهید استایلی خانومانه و شیک داشته باشید بهتر است که برای تکمیل استایل خود از کفش های پاشنه بلند کمک بگیرید و با اکسسوری های پرزرق و برق به استایل خود جذابیت بیافزایید. فراموش نکنید که کفش های اسپرت برای این نوع شلوارها مناسب نیستند، در نتیجه اگر پوشیدن کفش پاشنه بلند برایتان سخت است به جای کتونی از نوع تخت آن استفاده کنید.

مانتو جلوبسته 1402

مانتو جلوبسته 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها