|

استایل مهرداد صدیقیان رو بشناسیم

مهرداد صدیقیان کلاسیک پوشی که میلیون ها استایل داره؛ صدرا پوست شیر چه اکسسوری دوسته!

مهرداد صدیقیان از جمله بازیگر های خوش چهره و خوش پوش این روزهای دنیای سینماست که به خاطر تیپ های درجه یک و حساب شده ای که داره زبانزده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روز ها سریال پوست شیر حسابی سر زبون ها افتاده و با داستان جذاب و گیراش بدجور مخاطب ها رو هفته به هفته تو خماری میگذره و طبیعتا بازیگر های این سریال پر طرفدار هم به طبع مشهور شدن پروژه کاریشون بیشتر از قبل مورد توجه و استقبال مردم واقع شدند از آقای هادی حجازی فر گرفته تا پردیس احمدیه نازنین و مهرداد صدیقیان که با نقشش یه لول درست درمون به شهرت خودش اضافه کرد. به همین خاطر می خوایم نگاهی بندازیم به استایل ها و اوت فیت های مختلف آقای بازیگر که دست بر قضا از جمله خوش پوش های سینما است که همیشه در فرش قرمز ها مورد توجه عکاس ها واقع میشه.

1.مهرداد صدیقیان طرفدار سفت و سخت اسمارت کژوال

اول از همه باید بگیم که اسمارت کژوال یکی از سبک های بسیار پر طرفدار و جذاب به حساب میاد که میتونه آراستگی چشم نوازی به استایل شما ببخشه. برای اون دسته از دوستانی که با سبک اسمارت کژوال آشنا نیستند باید بگیم که این سبک لباس پوشیدن راحتی و آزادی استایل کژوال رو در اختیار شما قرار میده اما در عین حال رسمی تر و به زبان عامیانه سر سنگین تر از استایل کژواله. در این سبک پوشش شما با ترکیبی از آیتم های رسمی و غیر رسمی رو به رو هستید که باعث میشه شما آزادی عمل و رهایی کافی رو داشته باشید اما از طرف دیگه ظاهرتون رسمی و تاثیر گذار باشه.

مهرداد صدیقیان طرفدار سفت و سخت اسمارت کژوال

و اما برسیم به مهرداد صدیقیان خوش پوش و سبک اسمارت کژوال که از محبوب ترین سبک های پوششی ایشون هستند. اگر به اوت فیت های مختلف مهرداد صدیقیان نگاه کنید میبینید که به دفعات متعدد مهرداد صدیقیان از کت تک که یک آیتم رسمی به حساب میاد به همراه شلوار جین و کتونی که آیتم های کژوال هستند استفاده کرده. به طور کلی می تونیم بگیم برای مراسم ها و زمانی که قراره آقا مهرداد جلوی دوربین قرار بگیره  این سبک پوششی انتخاب اولشون به حساب میاد.

استایل اسمارت کژوال

2.مهرداد صدیقیان هم کژوال پسند هم کلاسیک پوش درجه یک

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث میشه مهرداد صدیقیان در دسته آقایون خوش پوش های سینما قرار بگیره و نسبت به خیلی از همکار های خودش کلی جلو تر باشه اینه که در پوشش خودش تنوع ایجاد میکنه البته نه به سبک خانوم بهنوش طباطبایی که امضاش شده ایجاد تنوع و غیر قابل پیشبینی بودن. همون طور که اشاره کردیم اسمارت کژوال استایلی است بین دو سبک کژوال و رسمی؛ مهرداد صدیقیان برای ایجاد تنوع گاهی از این مرز عبور می کنه و با یه استایل کژوال فوق العاده راحت و مد روز در مراسم حضور پیدا میکنه یا این که اگر مراسم خیلی مهم باشه و فرش قرمز خیلی مورد توجه قرار بگیره قطعا به سبک کلاسیک رو میاره که رسمی ترین حالت ممکن رو به نمایش میگذاره و باعث میشه که آقای سلبریتی حسابی بدرخشه.

مهرداد صدیقیان هم کژوال پسند هم کلاسیک پوش درجه یکمهرداد صدیقیان با سبک کژوال و کلاسیک

3.مهرداد صدیقیان جسور در مدل مو

به گزارش شایانیوز، یکی دیگه از نکته های بسیار جذاب در رابطه با مهرداد صدیقیان اینه که رابطه خوبی با موهاش داره، به عبارت دیگه خیلی از آقایون بازیگر هستند مثل محمد رضا گلزار یا بهرام رادان که همیشه موهاشون رو به یه مدل کوتاه می کنند اما مهرداد صدیقیان وقتی پای مدل مو به میان میاد خیلی تنوع طلب میشه و میبینیم که حسابی به موها میرسه.

مهرداد صدیقیان جسور در مدل مو

4.مهرداد صدیقیان حواس جمع به استفاده از اکسسوری

خیلی از افراد هستند که فکر می کنند اکسسوری ها مخصوص خانوم ها هستند و آقایون لزومی نداره که از اکسسوری استفاده کنند یا نهایتا باید یه ساعت دستشون کنند اما این یه اشتباه که از تفکر جنسیتی در رابطه با استایل کردن میاد و اکسسوری های زیادی وجود داره که آقایون می تونند به کمک اون ها استایلشون رو جلا بدند کاری که مهرداد صدیقیان به جذابیت هرچه تمام تر ازش استفاده میکنه و بسته به سبک پوششی ای که استفاده کرده از گردنبند، پوشت، کلاه، شال گردن و غیره و غیره استفاده میکنه، ساعت هم که دیگه عضو جدایی ناپذیره استایل ایشون به حساب میاد.

مهرداد صیقیان و استفاده از اکسسوری های متنوعمهرداد صدیقیان حواس جمع به استفاده از اکسسوری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مهرداد صدیقیان قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی