|

بررسی استایل هستی مهدوی فر

جنجال پوشی هستی مهدوی فر در اکران گربه سیاه؛ آموزش استایل گوتیک به سبک شیک پوش سینما

هستی مهدوی فر

یکی از ویژگی هایی که اغلب در مورد ستاره های جوان سینما و تلویزیون مانند هستی مهدوی فر مورد توجه قرار می گیرد، استایل و انتخاب لباس ها است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-  هستی مهدوی‌ فر یا همان مهدخت مهدوی فر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد 21 آذر 1370 در تهران است، او فعالیت هنری خود را از سال 1389 در زمینه بازیگری آغاز نموده است و دارای مدرک تحصیلی رشته گرافیک می باشد. او در فیلم و سریال‌ های متعددی به ایفای نقش پرداخته است که از میان آنها می‌ توان به آکتور، جراحت، مادرانه، گذر از رنج‌ ها، حانیه، سایه بان، سوت پایان، چهارشنبه، پنجاه کیلو آلبالو، هفت و نیم، کمدی انسانی و ماجرای نیمروز: رد خون اشاره کرد. هستی مهدوی فر نسبت به سن و تجربه کمی که دارد تا به امروز یکی از بازیگرانی بوده است که استعداد بالایی در بازیگری را از خود به نمایش گذاشته است او از دختر لال فیلم زبان مادری گرفته تا رهای معتاد مادرانه و تجربه طنز 50 کیلو آلبالو و … . از طیف های متنوعی و با وسواس بالایی در نقش های خود را انتخاب کرده است و همیشه سعی داشته تا از تکرار و کلیشه بپرهیزد. حال اگر بخواهیم درباره استایل شخصی این بازیگر جوان نظر بدهیم باید بگوییم او در انتخاب لباس هایش هم مانند نقش هایش با دقت و حساسیت عمل می کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هستی استایل شخصی خود را دارد و گاهی از ترکیب سبک های گوتیک، کژوال یا دراک استفاده می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های خاص و زیبای هستی مهدوی فر آشنا شوید.

هستی مهدوی فر

استایل عجیب و جسورانه هستی مهدوی فر در اکران گربه سیاه

همانطور که در تصاویر پایین می بینید هستی مهدوی فر برای حضور در اکران گربه سیاه یک وست جذاب با طراحی زیبا و منحصربفرد به تن دارد که برای ست کردن آن از آیتم های مشکی ساده کمک گرفته است. او برای جذابیت در این استایل از بوت های پاشنه بلند و تا زانو، کمربند خاص و پهن و شلوار جذب مشکی کمک گرفته است. جالب است که بدانید یکی از ویژگی های استایل این بازیگر جوان موهای لول شده و مسی رنگش بود که جذابیت استایل او را از قبل بیشتر کرده بود. البته اگر نخواهیم از حق بگذریم استفاده از کیف دوشی کوچک با بند زنجیری هم در زیبایی این استایل بی تاثیر نبوده است.

هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر چرم پوش در اکران فیلم اسرافیل

یکی از استایل های زیبا و لوکس خانم ها در فصل های سرد سال متعلق به لباس های چرمی است و از آنجایی که هستی مهدوی فر یکی از شیک پوش ترین بازیگرهای جوان سینمای ایران است داشتن یک استایل چرم شیک و گوتیک در رزومه استایل های خود چیز عجیبی نیست. همانطور که در تصاویر پایین می بینید این بازیگر خانم برای شرکت در مراسم اکران فیلم اسرافیل یک پالتو چرم مشکی را به عنوان آیتم اصلی استایل خود انتخاب کرده است و آن را با آیتم های دیگر و اکسسوری های سیاه به سبک گوتیک ست کرده است. یکی از ویژگی های گوتیک استفاده از رنگ سیاه و آیتم های مرموز است که در این استایل شاهد تمامی این ویژگی ها هستیم.

هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر

استایل کلاسیک هستی مهدوی فر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

بله همانطور که می دانید هستی مهدوی‌ فر با استایل‌ هایی در موقعیت‌ های مختلف ظاهر می‌ شود که نشان می‌ دهد به آن‌ ها فکر شده است. در واقع، هیچ‌ گاه او را با لباسی معمولی نمی‌ بینیم. رنگ‌ های خنثی نظیر طوسی، خاکستری، بژ و رنگ‌ های پاستلی هم از گزینه‌ های مورد علاقه و تکرار شونده در استایل هستی مهدوی‌ فر هستند. همانطور که در تصاویر پایین می بینید هستی برای شرکت در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر یک کت و شلوار و جلیقه ست طوسی به تن داشت که به وسیله یک کیف دستی و کفش جذاب برای استایل خود جذابیت آفریده بود.

هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل هستی مهدوی فر قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محم ارسالی در

    زیبا وجذاب که هرکسی رو بهت زده میکنه

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی دوسداشتنی هستن ایشون😍

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی