|

بهترین سینمایی های کره ای

پنج فیلم سینمایی کره ای که نفست بند میاد موقع دیدن؛ اینا تَه داستانن دیییگه!

اگه از طرفدار های پر و پا قرص انگل و بازی مرکب هستی پس این فیلم های خفن و درجه یک رو بذار تو لیست اولویت هات برای تماشا.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگر از آن زمانی که سینمای هالیوود یکه تاز شاهکار های سینمایی بود مدت هاست که گذشته و در حال حاظر آثار بی نظیر و تماشایی زیادی در سینمای بین الملل ساخته می شوند که بخش قابل توجهی از این آثار را سینمایی های کشور کره جنوبی تشکیل داده اند. بعد از سینمایی پر سر و صدای انگل و سریال محبوب و پر طرفدار بازی مرکب دیگر این واقعیت بر هیچ کس پوشیده نیست و از همین رو این روز ها طرفداران سینمایی های کره ای به طرز فزاینده ای افزایش پیدا کرده است؛ با این همه سینمای کره جنوبی هم مانند هر سینمای دیگری فراز و نشیب هایی دارد، نمی توان که همه فیلم ها را یک امتیاز داد، بنابراین اگر به دنبال گلچین کردن بهترین های سینمای کره جنوبی هستید ما پنج نمونه از معروف ترین و پر طرفدار ترینشنان را به شما معرفی می کنیم.

1.میزبان – 2006

میزبان یک سینمایی پر جاذبه است که داستان برخواستن هیولایی از رودخانه هان و در پی آن ربوده شدن دختری توسط این هیولا را روایت می کند. نکته جذاب و کم نظیری که این سینمایی را خاص و منحصر به فرد می کند این است که علی رغم حال و هوای هیجانی و هیولایی اش درواقع سرشار از مضامین سیاسی و اجتماعی است.  بونگ جون هو که احتمالا بیش تر او را به خاطر شاهکار سینمایی اش انگل می شناسیم در این فیلم نیز درست مانند انگل شما را میخکوب خواهد کرد.

امتیاز IMDb : 7.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 93 / 100

امتیاز Filimo: 80 / 100

میزبان

2.عطش – 2009

به گزارش شایانیوز، عطش یک سینمایی ترسناک است، از آن هایی که مخاطب را مجبور می کند تا نفس را در سینه خود حبس کند. این سینمایی اقتباسی از رمان ترز راکن به قلم نویسنده معروف فرانسوی امیل زولا می باشد. آن هایی که از طرفداران فیلم و سریال های خون آشامی هستند قطعا از تماشای عطش نیز به وجد خواهند آمد.

امتیاز IMDb : 7.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 81 / 100

امتیاز Filimo: - / 100

عطش

3.من شیطان را دیدم – 2010

من شیطان را دیدم یک داستان جنایی در ژانر روانشناختی می باشد. طرح و پیرنگ داستان تکراری به نظر می اید افسر امنیتی جوانی که همسرش به قتل می رسد و او تصمیم می گیرد تا خودش انتقام همسرش را بگیرد؛ بله اصل داستان موضوع جدیدی نیست اما باید به تماشای آن بنشینید تا بتوانید جذابیت آن را درک کنید.

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 81 / 100

امتیاز Filimo: 92 / 100

من شیطان را دیدم

4.شیون – 2016

شیون یا مویه به محض آن که بر روی پرده های سینما رفت تحسین مخاطبین و منتقدین را به دست آورد و فروش فوق العاده ای را هم در گیشه تجربه نمود. سینمایی شیون با ژانر ترسناک و معمایی داستان قتل های مخوف و رمز آمیزی است که در یک روستا رخ داده است و حالا یک افسر مامور شده اس تا این قتل ها را دنبال کند.

امتیاز IMDb : 7.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 99 / 100

امتیاز Filimo: 78 / 100

شیون

5.سوختن– 2018

مدت هاست که سینمای کره در خلق فیلم های معمایی و پیچیده به طرز چشمگیری پیشرفت کرده اند و آثار خارق العاده ای نیز تولید کرده اند سوختن یکی از همین سینمایی های جذاب و محشر است که روندی نفس گیر و جذاب دارد. در ابتدا ممکن است روند داستان برایتان کمی کند باشد اما کافی است کمی به آن مهلت دهید تا آن روی دیگر سکه را نیز ببینید.

امتیاز IMDb : 7.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز Filimo: - / 100

سوختن

به نظر شما کاربران شایانیوز چه سینمایی های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها