|

سینمایی خوب چی ببینیم؟

پنج فیلم سینمایی که احساساتتون رو قلقلک میدن؛ درام واقعی به اینا میگن هااا!

Best Drama Movies

برای تماشای یه فیلم خوب و احساسی باید رفت سراغ بهترین ها برای همین هم باید یه لیستی از احساسی ترین فیلم های سینمای دنیا داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سینما دنیای پیچیده ایست، اگر خوب در آن کار شود یک اثر سینمایی می تونه شما رو به اوج ببره و درست مانند یک اثر ادبی چنان در خودش غرق کنه که لحظه به لحظه با شخصیت های اون فیلم سینمایی زندگی کنید و مانند اون ها درد، غم، شادی و لذت رو تجربه کنید، برای همین هم هست که سینما در سرتاسر دنیا از محبوبیت فزاینده ای برخورداره. حالا تصورش رو بکنید که یک فیلم سینمایی اگر خوب ساخته بشه و یک درام یا ملودرام باشه تا چه اندازه می تونه احساسات شما رو درگیر کنه و تحت تاثیر خودش قرار بده؟! اگر از جمله افرادی هستید که فکر می کنید اشک ریختن برای یک فیلم سینمایی کار غیر معمولی است و هیچ فیلمی نیست که بتونه احساسات شما رو برانگیزد پس بهتون میگیم که هنوز سینمایی هایی هستند که تماشا نکردید اما پس از دیدن اون ها قطعا نظرتون تغییر خواهد کرد.

در ادامه ما به شما پنج فیلم سینمایی رو معرفی می کنیم که قطعا شما رو از لحاظ احساسی تحت تاثیر قرار خواهد داد و احساسات سیالی رو که در این فیلم های سینمایی مشاهده می کنید خواهید ستود.

1.کفرناحوم – 2018

به اندازه کافی از سینمای انگستان، امریکا، هندوستان یا مثلا فرانسه شنیده اید اما چقدر در رابطه با سینمای لبنان می دونید. کفرناحوم یک سینمایی خارق العاده و ستودنی از سینمای لبنان است که روایتگر داستان پسر بچه ای 12 ساله است که در زاغه های اطراف بیروت زندگی می کند و یک روز تصمیم میگیرد تا از پدر و مادر خود شکایت کند؛ اما چرا؟ این سوالی است که قاضی نیز از او پرسید، و جواب: چون من را به دنبا آورده اند. کفرناحوم از آن دست فیلم هایی است که توانست حسابی مورد توجه منتقدین کشور های مختلف قرار بگیره.

امتیاز IMDb : 8.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 90 / 100

امتیاز Filimo: 92  / 100

کفرناحوم

2.منچستر کنار دریا – 2016

اگر به دنبال یک سینمایی درام واقعی هستید که رنگ و بوی روانشناختی نیز داشته باشد و به مسائل مهم خانوادگی اشاره کند منچستر بای د سی یا همان منچستر کنار دریا یکی از بهترین گزینه های پیش روست. داستان منچستر ساده است و البته معمولی، لی چندلر مرد ساده و معمولی با زندگی ای کسالت بار و شکست خورده است که متوجه می شود برادرش فوت کرده پس مجبور است به شهر قدیمی خود باز گردد تا با برادرزاده اش رو به رو شود اما این تازه آغاز ماجراست. واقعیت این است که ما هرگز نمی توانیم از خودمان و از گذشته مان فرار کنیم.

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 96 / 100

امتیاز Filimo: 77  / 100

منچستر کنار دریا

3.بخت پریشان – 2014

بخت پریشان از آن دست فیلم های سینمایی است که حسابی به مزاج مخاطبین خوش آمد و همین هم باعث شد که پس از آن چندین اثر دیگر شبیه به آن نوشته شود و حتا به روی پرده برود. بخت پریشان داستان عاشقانه و دوست داشتنی یک زوج جوان است که در دوره های حمایت از کودکان سرطانی با هم آشنا شده اند. نهایتا آنچه این فیلم سینمایی را ماندگار می کند پایان بندی غیر منتظره و تاثیر گذار است.

امتیاز IMDb : 7.7 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 81 / 100

امتیاز Filimo: 96  / 100

بخت پریشان ما

4.ولنتاین غمگین – 2010

ولنتاین غمگین یک درام عاشقانه است که به زیبایی هرچه تمام تر به فراز و نشیب های یک رابطه می پردازد و آن ها را به تصویر میکشد. چه کسی می تواند بگوید که زندگی عاشقانه بدون پستی و بلندی ای داشته است؟ مگر چنین عشقی ممکن است. ولنتاین غمگین شاید آن قدر ها که سزاوارش بود در گیشه فروش خوبی را تجربه نکرد اما برای منتقدان یک اثر تحسین برانگیز بود.

امتیاز IMDb : 7.3 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 86 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

ولنتاین آبی

5.جاده – 1954

و سینمای ایتالیا، اگر اهل تماشا کردن سینمای ملت های دیگر باشید قطعا می دانید که ایتالیا سینمای تاثیر گذار و قابل توجهی دارد، یکی از قابل توجه ترین آثار سینمای این کشور نیز سینمایی جاده می باشد که روایتگر داستان دو همراه است یک مرد زورآزما و یک دختر جوان عجیب و غریب که دور دنیا سفر می کنند تا با نمایش هایی که اجرا می کنند بتوانند خرج زندگیشان را دربیاورند. از تماشای این فیلم پشیمان نخواهید شد.

امتیاز IMDb : 8.0 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

امتیاز Filimo: 93  / 100

جاده

به نظر شما کاربران شایانیوز چه سینمایی های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها