|

فیلم خوب چی ببینم؟

معرفی پنج فیلم سینمایی از محبوب ترین ژانر های سینما که کَف بُر خوبن هااا!

اگه دنبال چند تا فیلم خوب میگردی که تو وقت های بی کاری و اوقات فراغت دورهم بشینید و تماشا کنید تو هر ژانری که بگی یه خوبش رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- برای غالب آدم ها فیلم دیدن اون هم به صورت دورهی یه لذت خاصی داره به همین خاطر هم هست که سینما رفتن یه تفریح به حساب میاد و خیلی از آدم ها برای خوش گذرونی فیلم دیدن تو سینما رو با دوستانشون انتخاب می کنند و هیچ وقت هم از دیدن یه فیلم خوب و درجه یک خسته نمیشند اما یک مشکلی که وجود داره اینه که بعضی وقت ها مخصوصا زمانی که تعداد افراد بیشتر میشه انتخاب فیلم و سریال هم سخت تر میشه چون نمیدونی که از چه فیلمی با چه ژانری ببینی بهتره. برای این که بتونید انتخاب راحت تری داشته باشید در ادامه از پنج تا از محبوب ترین ژانر ها بهتون یک فیلم خوب و خیلی توپ معرفی می کنیم که از دیدنش حسابی لذت خواهید برد.

1.زندانیان در ژانر هیجان انگیز و معمایی – 2013

فیلم های هیجان انگیز برای این که می تونند آدرنالین خون شما رو بالا ببرند همیشه جزو محبوب ترین ها هستند و سینمایی زندانیان هم یکی از خوب های این ژانر به حساب میاد که مورد توجه منتقدین و مخاطبین واقع شد و کلی نقد تحسین برانگیز دریافت کرد. زندانیان داستانی از انتقام، عدالت طلبی و مرز باریک این دوست.

امتیاز IMDb : 8.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 81 / 100

امتیاز Filimo: 96  / 100

فیلم خوب چی ببینم؟

2.هتل بزرگ بوداپست در ژانر کمدی – 2014

هتل بزرگ بوداپست از آن فیلم هایی است که مضامین مهمی رو در برداره اما در عین حال میتونه چنان داستان گویی ای به راه بندازه و چنان لبخندی به لب های شما بیاره که غرق در لذت بشید. داستان این سینمایی در سال 1930 اتفاق می افتد زمانی که دولت فاشیسم در حال قدرت گرفتن است؛ هتل بزرگ بوداپست در این میان به یکی از برترین تفریحگاه های اروپا تبدیل شده است تا این که یکی از مشتریان پایه ثابت آن در هتل میمیرد، یا بهتر است بگوییم به قتل میرسد و بعد همه چیز تغییر می کند.

امتیاز IMDb : 8.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 92 / 100

امتیاز Filimo: 88  / 100

فیلم خوب چی ببینم؟

3.اتاق سبز در ژانر ترسناک – 2015

اگر اهل تماشای فیلم سینمایی های ترسناک باشید خوب میدانید که کمتر سینمایی ای پیدا می شود که بتواند امتیازات خوبی را از منتقدین به دست بیاورد و حالا اتاق سبز یکی از همین کمترین هاست. داستان این سینمایی در رابطه با یک گروه موسیقی راک است که پس از یکی از اجرا هایشان هنگام خروج درگیر قتل می شوند و این واقعه اتفاق هایی را در پی خود دارد.

امتیاز IMDb : 7.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 90 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

فیلم خوب چی ببینم؟

4.شگفتی در ژانر درام خانوادگی – 2017

تفاوت های ما همیشه باعث می شوند که از دیگران متمایز شویم و به چشم بیاییم اما گاهی این تفاوت ها به شیوه ای نادرست تمایز ما را به رخ می کشند و این زمانی است که باید سعی کنیم تا معنای وجودی خود را کشف کنیم و تفاوت خود را بپذیریم تا بتوانیم خود را دوست داشته باشیم و به زندگی ادامه دهیم. شگفتی داستان پسر بچه ای است که به خاطر تغییری که سندرم تریچر کالینزر در چهره او ایجاد کرده است در مدرسه دچار مشکل میشود. سینمایی شگفتی یک اثر عالی و تماشایی است که حسابی مورد توجه واقع شد.

امتیاز IMDb : 7.9 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 85 / 100

امتیاز Filimo: 98  / 100

فیلم خوب چی ببینم؟

5.بیبی درایور در ژانر اکشن جنایی – 2017

بیبی درایور یک داستان مهیج و جنایی قابل توجه را روایت می کند که حسابی هیجان زده تان خواهد کرد. این سینمایی داستان مردی به نام بیبی است که با سارقین مسلح بانک ها همکاری می کند اما در یکی از پروژه ها خود را محکوم به شکست میداند برای همین تصمیم میگیرد هر طور که شده پای خود را از این مهلکه بیرون بکشد اما همه چیز به این سادگی ها که حرفش را میزنیم اتفاق نمی افتند.

امتیاز IMDb : 7.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 92 / 100

امتیاز Filimo: 94  / 100

فیلم خوب چی ببینم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه سینمایی های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها