|

انواع استایل با دامن

شده مانتو رو با دامن بپوشی؟ اگه از استایل های تکراری پاییزه خسته شدی دامن بپوش!

انواع استایل با دامن

با آغاز هر فصل جدید، استفاده از انواع دامن‌ های زنانه انتخابی جذاب برای تکمیل استایل شما است. دامن و مانتو به شما ظاهری زیبا و خاص می بخشند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با آغاز هر فصل جدید، استفاده از انواع دامن‌ های زنانه انتخابی جذاب برای تکمیل استایل شما است. استفاده از دامن به شما کمک می‌ کند، ظاهری زیبا، خاص و راحت داشته باشید. همه ما به پوشیدن شلوار به همراه مانتوهایمان عادت کرده ایم و اولین لباسی که هنگام ست کردن لباس هایمان به ذهنمان خطور می کند شلوار است؛ در حالی که دامن یکی از آیتم های دخترانه و زیبایی است که اگر به همراه مانتو استفاده شود ترکیب بسیار زیبا و خاصی را به ارمغان می آورد. برای پوشیدن مانتو و دامن در کنار هم بهتر است از لباس های ست استفاده کنید ولی اگر خودتان می خواهید آنها را با هم ست کنید حتما دقت داشته باشید که در چه فصلی می خواهید از این ست زیبا استفاده کنید، زیرا دامن ها در طرح ها و مدل های مختلف برای تمام فصل ها طراحی و تولید می شوند.

تصور همه این است که ست کردن دامن در استایل کار بسیار سهت است و یا حتی بعضی از ما به خاطر ترس از ست نشدن مناسب از پوشیدن این لباس زنانه سرباز زده‌ایم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع دامن و استایل های این آیتم دوست داشتنی بیشتر آشنا شوید.

مانتو و دامن

مانتو و دامن

دامن پلیسه با بوت بلند؛ پاییزه و شیک لباس بپوشید

یکی از جذاب ترین استایل هایی که مانتو در آن استفاده می شود و تا به امروز بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است استایل پاییزه است. در این استایل شما می توانید یک دامن با قد متوسط و پلیسه را به تن کنید و به جای شلوار یا جوراب شلواری از یک بوت بلند تا قد دامن خود استفاده کنید تا استایلی زیبا و منحصربفرد داشته باشید. در این نوع از استایل ها معمولا از مانتو های پشمی و نسبتا کوتاه استفاده می شود، در نتیجه پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک مانتوی کتی ساده و تک رنگ است زیرا این نوع از مانتو به استایل انتخابی شما می آید و از زیبایی دامن شما نمی کاهد.

مانتو و دامن

مانتو و دامن

دامن و پانچو؛ پاییزی متفاوت و خاص داشته باش

یکی از دیگر استایل های پاییزه که با دامن می توان به آن اشاره کرد، استفاده از پانچو به همراه دامن است. شما در این سبک از پوشش بهتر است از ست های مرسومی که در بازار موجود هستند استفاده کنید ولی اگر قصد دارید خودتان آنها را باهم ست کنید توجه داشته باشید که از پانچوهای خیلی بلند استفاده نکنید. به عنوان آیتم مکمل شما می توانید از بوت های بلند و یا نیم بوت و جوراب شلواری استفاده کنید تا استایلی گرم و زیبا داشته باشید. 

مانتو و دامن

مانتو و دامن

دامن و مانتو کوتاه؛ استایلی دوست داشتنی و راحت

یکی از استایل های بسیار دوست داشتنی با دامن استایل تابستانی است. شما در این استایل زیبا می توانید از دامن های بلند تا قوزک پا استفاده کنید و برای بالاتنه هم یک مانتو کتی و یا شومیزی کوتاه به تن کنید. این استایل راحت و زیبا به خیال شما را از لایه لایه پوشیدن راحت می کند زیرا دیگر نیازی به شلوار و یا جوراب شلواری در زیر دامن خود ندارید. این لباس زنانه و راحت معمولا سبکی کژوال دارد و برای استفاده روزمره گزینه مناسبی است. اگر قصد دارید دامن را در استایل های کلاسیک و رسمی بکار ببرید حتما از کت و کفش های پاشنه بلند استفاده کنید و دقت کنید که استایل دامن انتخابی راسته باشد نه چین چینی و فانتزی، زیرا این نوع دامن ها برای استایل کلاسیک مناسب نیستند.

مانتو و دامن

مانتو و دامن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها