|

میان وعده مقوی چی بخورم؟

طرز تهیه اسموتی موز و کره بادام زمینی؛ تو پنج دقیقه کووول ترین نوشیدنی ممکن رو درست کن!

اگه میخواید خودتون تو خونه مقوی ترین و خوشمزه ترین نوشیدنی رو برای میان وعده روزتون آماده کنید هیچی مثل اسموتی موز و کره بادام زمینی نمیشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میان وعده ها اساسا بخش مهمی از یک رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی ای سالم هستند اما طبیعتا این که چه میان وعده ای را برای خوردن انتخاب کنید هم مسئله مهمی است که نباید نادیده گرفته بشه. اسموتی ها از خوشمزه ترین و وسوسه انگیز ترین نوشیدنی های ممکن هستند که می تونند به یک میان وعده خوب هم تبدیل بشند به خصوص اسموتی موز و کره بادام زمینی که هم گیرایی خوبی داره و هم بسیار مقوی است و حتا مقداری از پروتئین مورد نیاز بدن شما رو هم تامین می کنه.

خیلی ها هستند که فکر می کنند اسموتی ها از جمله نوشیدنی های کافه ای هستند به معنی این که درست کردنشون نیاز به دستگاه یا ترفند خاصی داره و نمیشه تو خونه آمادشون کرد اما باید بگیم که این طور نیست و اگر شما به دنبال یه میان وعده سالم و مقوی می گردید که کلی انرژی بهتون بده و مفید باشه در ادامه با ما همراه باشید که طرز تهیه این اسموتی رو با شما به اشتراک میگذاریم.

طرز تهیه اسموتی موز و کره بادام زمینی

مواد مورد نیاز برای اسموتی موز و کره بادام زمینی:

موز: 2 عدد

شیر: 2 فنجان

کره بادام زمینی: 1/2 فنجان

عسل: 2 قاشق غذاخوری

یخ: 2 تکه

طرز تهیه اسموتی موز و کره بادام زمینی

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم و احتمالا خودتون هم حدس زدید درست کردن این اسموتی نهایتا پنج دقیقه از وقتتون رو میگیره و اصلا کار سختی نیست تنها کاری که باید انجام بدید اینه که همه مواد رو در کنار هم آماده کنید سپس به ترتیب موز های تکه تکه شده، شیر، کره بادام زمینی، عسل و تکه های یخ رو داخل بلندر بریزید بلندر رو برای تقریبا 30 ثانیه روشن کنید تا تمام مواد به خوبی با هم ترکیب بشند.

میان وعده لذیذ و جذاب شما آماده است که می تونید ازش نهایت لذت رو ببرید. حالا بعد از این که اساس درست کردن این اسموتی رو یاد گرفتید می تونید اون رو به سلیقه خودتون آماده کنید؛ برای مثال می تونید به جای شیر معمولی از شیر بادام استفاده کنید که اگر خیلی اهل شیرینی خوردن هم نباشید در انی صورت می تونید گزینه عسل رو حذف کنید. یا اینکه اگر از طعم های شکلاتی بیشتر خوشتون میاد به جای عسل از نوتلا استفاده کنید.

طرز تهیه اسموتی موز و کره بادام زمینی

امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این اسموتی جذاب و میان وعده مقوی خوشتون بیاد و نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها