|

استایل با پالتو بلند و کمردار

کمرِ پالتو را به شکل ساعت شنی ببندید؛ رازهای خوش اندام دیده شدن در زمستان!

پالتو کمردار

شما با هر پالتو یا کت زمستانی داخل کمدتان هم می توانید زیبا و خوش اندام دیده شوید به شرطی که از رازهای پوشیدن و ست کردن آن ها آگاه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بیشتر افراد با سردتر شدن هوا وسوسه می‌شوند به جای پیروی از قواعد مد و ترندهای روز به سراغ پالتو همیشگی گرم داخل کمدشان بروند و آن را بپوشند. همه ما یک پالتو یا کت گرم زمستانی داریم که با اینکه قدیمی شده اما دلمان نمی آید آن را کنار بگذاریم چرا که به ما حس خوبی می دهد و در آن احساس راحتی و گرما می کنیم. در حقیقت شما با هر پالتو یا کت زمستانی داخل کمدتان هم می توانید زیبا و خوش اندام دیده شوید به شرطی که از رازهای پوشیدن و ست کردن آن ها آگاه باشید. برای مثال اگر یک کت یا پالتو کمردار در کمدتان دارید و قصد دارید امسال هم آن را بپوشید فقط کافی است یاد بگیرید که با این مدل پالتو و نوع بستن کمر چطور می توانید استایلی متفاوت و شیک تر از سال قبل داشته باشید.

شاید خیال کنید که با پوشیدن این پالتو در نگاه اول ممکن است اینطور به نظر برسید که ربدوشامبر یا لباس راحتی داخل خانه را برای پوشش بیرون انتخاب کرده اید اما اگر دوست دارید با پوشش بیرون از خانه نیز مانند محیط خانه احساس راحتی کنید این پالتو برای شما بسیار مناسب است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با پالتو کمردار آشنا شوید.

پالتو کمردار

پالتو کمردار

پالتو بلند خود را در قسمت کمر جمع کنید تا کشیده و خوش فرم دیده شوید

یکی از نوع های پالتو که در هر حالتی باعث لاغر و کشیده دیده شدن شما می شود نوع بلند آن است. حال اگر می خواهید خوش فرم هم دیده شوید و یا اگر کمی تپل هستید و می خواهید شکم خود را در زیر لباستان پنهان کنید بهتر است در قسمت کمر و زیر سینه کمربند پالتو خود را ببندید تا بدنتان به فرم یک ساعت شنی دربیاید و علاوه بر ظاهری شیک و زیبا، خوش اندام نیز به نظر بیایید. برای استایل های اینچنینی بهتر است از شلوارهای جذب و مشکی و بوت های بلند تا زانو استفاده کنید تا استایلی کلاسیک و شیک داشته باشید.

پالتو کمردار

پالتو کمردار

پالتو کتی کمردار بپوشید؛ کلاسیک و شیک به استقبال روزهای برفی بروید

بر خلاف گزینه بالا این نوع از پالتوها به دلیل قد کوتاهی که دارند شما را قد بلند نشان نمی دهند در نتیجه اگر قد نسبتا بلندی دارید و نیازی ندارید که بلند تر و کشیده دیده شوید می توانید یک پالتو کتی و کمردار به تن کنید و کمر آن را ببندید تا علاوه بر داشتن استایل زیبا خوش اندام دیده شوید. اگر هم قد کوتاهی دارید ولی به پالتوهای بلند علاقه ندارید می توانید این مدل از پالتو را با یک شلوار بوت کات و بوت پاشنه بلند بپوشید و بگذارید دمپای شلوار کاملا روی بوت شما را بگیرد زیرا این حالت باعث خطای دید در بیننده می شود و در نهایت شما  قد بلند و کشیده دیده خواهید شد.

پالتو کمردار

پالتو کمردار

پالتو های اور سایز را هم کمر ببندید؛ چرا که نه کژوال و خوش فرم ظاهر شوید

جدا از پالتو های کتی و بلند کلاسیک که در بالا به بررسی آنها پرداختیم نوعی از پالتو و مانتو وجود دارد که به تازگی در دنیای مد و فشن به یکی از محبوب ترین ترندها تبدیل شده است و برای استایل های کژوال و شیک نیز بسیار گزینه مناسبی محسوب می شود. پس اگر قصد رفتن به خرید یا گردش در زمستان را دارید ولی می خواهید همزمان خوش استایل و زیبا دیده شوید بهترین گزینه برای شما پوشیدن یکی از این پالتوهای پشمی و اورسایز با کمر بسته و شلوار دمپا و بگ است.

پالتو کمردار

پالتو کمردار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها