|

پالتو طوسی را با چه لباس هایی پوشی؟

انوع استایل با پالتو طوسی؛ با پادشاه رنگ ها تو استایلت غوغا به پا کن

پالتو طوسی

رنگ طوسی از ترکیب رنگ‌ های سیاه و سفید حاصل می‌ شود و به دلیل خنثی بودن، می‌ توانید از رنگ‌ های دلخواه خود برای ست کردن با آن استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- شایر برایتان عجیب به نظر برسد ولی تقریبا می توان گفت تمامی رنگ ها و لباس ها مکمل رنگ طوسی هستند. در واقع شما می توانید از تمام رنگ های چرخه رنگ در کنار رنگ طوسی استفاده کنید ولی با چندتا از آنها ظاهری زیبا و منحصربفرد خواهید داشت. در روانشناسی رنگ‌ ها، رنگ طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی دارد که ظاهر شما را از دیگران متمایز می‌کند؛ فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای استفاده از رنگ طوسی است. در نتیجه اگر قصد دارید امسال زمستان یک پالتو طوسی و شیک را خریداری کنید بهتر است که بدانید این آیتم دوست داشتنی را برای چه مکانی و با چه لباس هایی بپوشید بهتر است. البته قبل از اینکه به انتخاب آیتم های مکمل بپردازیم باید به این نکته اشاره کنیم که رنگ طوسی خود دارای طیف رنگی متنوعی است و قبل از انتخاب رنگ مکمل باید ابتدا نوع طوسی مورد نظر را انتخاب کنید. طیف گسترده رنگ طوسی با توجه به میزان سفید و سیاه موجود در آن تعیین می‌ شود که رنگ‌ های مختلف طوسی ایجاد می‌ شود.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل های زمستانی رنگ طوسی آشنا شوید.

پالتو طوسی

پالتو طوسی

پالتو طوسی را با رنگ قرمز ست کنید، زمستانی جذاب و دلبرانه داشته باشید

ست قرمز و طوسی از ترکیب رنگ‌ هایی هستند که ظاهر شما را دگرگون می‌ کنند. رنگ قرمز، زرشکی و آجری به ظاهر شما جلوه می‌ بخشند و از جمله رنگ‌ هایی هستند که مانع یکنواخت شدن لباس زنانه طوسی می‌ شوند. در نتیجه اگر می خواهید ظاهری متفاوت و بسیار منحصربفرد داشته باشید یک پالتو طوسی قرمز و یا یک پالتو طوسی ساده را با شلوار یا شال قرمز به تن کنید و دل زمستان را ببرید. البته دقت کنید که این ست زیبا می تواند علاوه بر زیبا نشان دادن شما به استایل شما اگر آیتم های کلاسیکی نیز انتخاب نمایید استایلی کلاسیک و رسمی ببخشد و شما را برای رفتن به یک مهمانی هم نیز آماده کند.

پالتو طوسی

پالتو طوسی

ترکیب طوسی و رنگ مشکی؛ زمستان را سنگین و رسمی بگذرانید

یکی از رنگ هایی که به خوبی در کنار پادشاه رنگ ها می نشیند و زیبایی استایل شما را چندین برابر می کند رنگ مشکی است. شما برای داشتن استایلی رسمی و زیبا می توانید یک کت و پالتو طوسی را با شلوار مشکی دمپا یا لگ چرمی جذاب بپوشید و برای تکمیل استایل خود از بوت های پاشنه بلند با نیم بوت های ساده و بدون پاشنه استفاده کنید. یکی از ویژگی های مثبتی که این استایل دارد این است که شما را لاغر تر و کشیده تر از آنچه هستید نشان می دهد و باعث ایجاد حس قدرت و اعتماد به نفس در شما می شود.

پالتو طوسی

پالتو طوسی

رنگ طوسی را در کنار صورتی بپوشید؛ دخترانه و شیک لباس به تن کنید

طوسی و صورتی به عنوان ملایم‌ ترین ترکیب رنگ برای استایل‌ های شیک بسیار استفاده می شوند. این استایل‌ های دخترانه بسیار پرطرفدار هستند و ازجمله استایل‌ های بسیار ساده و سبک هستند که در فصل تابستان جذابیت خاصی برای شما ایجاد می‌ کنند. البته این به این معنی نیست که شما نمی توانید از این ترکیب رنگی در زمستان یا پاییز استفاده کنید بلکه یکی از ترندهای فصل زمستان امسال پالتو طوسی با شلوار و شال صورتی است. البته اگر قصد دارید زیبایی دخترانه استایل خود را بیشتر کنید می توانید از ترکیب برعکس استفاده کنید برای مثال یک پالتو صورتی را با شلوار طوسی به تن کنید.

پالتو طوسی

پالتو طوسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها