|

با پالتو صورتی چی بپوشیم؟

انواع استایل زمستانی با پالتو صورتی؛ دخترانه و عروسکی روی برف ها قدم بزنید

پالتو صورتی

صورتی یکی از رنگ های دوست داشتنی و محبوب در بین خانم ها است و جالب است که بدانید این رنگ از نظر طراحان دنیای مد و فشن به همه افراد می آید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همه تصور می کنیم با آمدن زمستان و سرد شدن هوا باید با لباس های رنگی و زیبای فصل تابستان خداحافظی کنیم و به سراغ رنگ های تیره و پاییزه برویم در حالی که این تصور اشتباه است شما می توانید در استایل زمستانی خود به اندازه فصل تابستان از رنگ های شاد و زیبا استفاده نمایید. در نتیجه اگر می خواهید استایلی متفاوت، خاص و عروسکی داشته باشید بهتر است پالتو صورتی بپوشید و از رنگ های شاد اینچنینی برای انتخاب لباس های خود استفاده کنید. صورتی یکی از رنگ های دوست داشتنی و محبوب در بین خانم ها است و جالب است که بدانید این رنگ از نظر طراحان دنیای مد و فشن به همه افراد می آید. برای مثال می توانید از ترندهای فصل با رنگ صورتی انتخاب کنید یکی از ترندهای محبوب در چند سال اخیر پالتو تدی است و شما می توانید یک پالتو تدی صورتی یا یک پالتو عروسکی به تن کنید و زیباترین استایل سال را برای خود رقم بزنید.

یکی از نکاتی که  ما در انتخاب پالتو یا کاپشن های رنگی مردد می کند این است که خیال می کنیم ست کردن آنها کار بسیار دشواری است، البته شاید کمی نسبت به رنگ مشکی این گونه باشد و با آشنایی با اصول و قواعد ست کردن رنگ ها در استایل دیگر جای نگرانی نخواهد ماند.

پالتو صورتی

پالتو صورتی

پالتو صورتی و  رنگ طوسی؛ ترکیب رنگی ترند و محبوب همه فصل ها

رنگ طوسی یکی از رنگ های خنثی و شیک است که لقب پادشاه رنگ ها را به تعلق داده است و به خوبی با همه رنگ ها ست می شود؛ ولی جالب است که بدانید در کنار رنگ صورتی ترکیبی فوق العاده زیبا و منحصربفرد ایجاد خواهد کرد. شما برای داشتن استایلی کلاسیک، زیبا و خاص در دل زمستان می توانید پالتو صورتی خود را با یک شلوار پشمی و شال طوسی ست کنید و از استایل خود لذت ببرید. مزیت رنگ طوسی این است که سازگاری خوبی با رنگ نقره ای دارد ‌و شما می‌توانید از نقره ای برای انتخاب کیف و اکسسوری های محدودی مثل گوشواره، کمربند و ساعت، استفاده کنید.

پالتو صورتی

پالتو صورتی

پالتو صورتی و رنگ آبی؛ استایلی دخترانه و شیک با شلوار جین

یکی دیگر از رنگ هایی که به راحتی با رنگ صورتی ست می شود و برای شما استایلی زیبا و دخترانه را به ارمغان می آورد رنگ آبی است. شما برای پوشیدن پالتو صورتی خود می توانید یک شلوار جین آبی روشن انتخاب نمایید و با یک شال آبی استایل خود را کامل نمایید. همچنین می توانید از رنگ آبی آسمانی به عنوان یک اکسسوری کوچک یا در قالب جزئیات ریزی مثل لاک ناخن، در کنار ست مونوکروم صورتی استفاده کنید. این تکنیک بیشتر در ساخت ست های مجلسی و رسمی استفاده می ‌شود و بهتر است که استفاده از رنگ دوم، محدود و محتاطانه انجام شود.

پالتو صورتی

پالتو صورتی

استایل شیک صورتی و مشکی را حتما امتحان کنید

رنگ مشک یکی از رنگ های بسیار کاربردی در دنیای مد و و فشن است و جالب است که بدانید این رنگ در تمامی سبک ها و ترندها جایگاه ویژه ای دارد. اینکه صورتی دقیقا همان طوری که است به چشم بیاید فقط با ترکیب شدن با رنگ مشکی میسر می شود زیرا وقتی کنار مشکی قرار می گیرد جلوه جذاب تری را از خود نشان می دهد و این خاصیت رنگ مشکی است که صورتی را تا این حد برجسته و زیباتر می کند. بنابراین رنگ صورتی چه کمرنگ و چه پررنگ باشد چنانچه در زمینه مشکی قرار بگیرد خیلی خوب خودش را نشان می دهد. در نتیجه برای داشتن استایلی زیبا فقط کافی است پالتو صورتی خود را با آیتم های مکمل مشکی ست کنید.

پالتو صورتی

پالتو صورتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها