|

اصول شیک پوشی

اگه عشق مانتوی قرمزی باید خوشگل ست کردنش رو یاد بگیری؛ یه سرخ پوش حرفه ای باش

قرمز مثل مشکی جزء رنگ های پرطرفدار در دنیای مد و فشنِ که با رنگ های زیادی هماهنگی داره بنابراین داشتن یه استایل قرمز جذاب خیلی سخت نیست.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- قرمز یکی از بهترین رنگ ها و جزء جدا نشدنی کمد هر خانمیست. پیر و جوون هم نداره تو هر سنی که باشید میتونید با این رنگ جذاب یه استایل شیک واسه خودتون بسازید. رنگ عشق و اشتیاق  با مشکی، سفید، زرد، کرم یا خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز، خردلی، صورتی، خاکستری و طوسی به راحتی ست میشه. قرمز هم مثل مشکی جزء رنگ ها پرطرفدار در دنیای مد و فشنِ به خصوص برای خانم ها حتما شنید که از قدیم گفتند lady in red جذابیتی دارد که هزاران کت و شلوار تاکسی دو ندارد.

ست کردن قرمز اونقدرها سخت نیست اما باید نکاتی رو رعایت کنید تا استایلتون جذاب تر بشه. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بایدها و نبایدهای پوشیدن لباس قرمز رو بهتون بگیم.

کدام تناژ قرمز براتون مناسب؟

قرمز طیف های مختلفی داره که شامل قرمز روشن، قرمز توت فرنگی، سرخابی، خرمایی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی و قرمز تیره است در اولین قدم باید بدونید که کدوم قرمز بیشتر بهتون می یاد. قرمز مناسبتون رو باید با توجه به رنگ پوست، چشم و ابرو و مو ها انتخاب کنید.

d

اگه پوستتون روشنِ و اصطلاحا بلوند هستید طیف های رنگی قرمز روشن براتون مناسب ترِ. کسانی که پوست سفید و چشم و ابروی مشکی یا قهوه ای دارن، باید برن سراغ تناژ های گرمِ قرمز. کسانی هم که پوست برنز دارن رنگ آلبالویی براشون بهترین انتخابِ. به عنوان یک قاعده کلی کسایی که رنگ پوستشون مایل به گرمی است بهترِ از قرمز های آتشین و گرم تر استفاده کنند و کسانی که رنگ پوستشون مایل به سردی است بهترِ سراغ تناژ های سردترِ قرمز برن.

IMG

چجوری با مانتوی قرمز خوشتیپ ترین باشیم؟

اگه تا اینجای مطلبمون رو با دقت خونده باشید حتما یادتونِ که توی پاراگراف اول رنگ هایی که با قرمز ست میشن رو گفتیم. حالا میخوایم بهتون بگیم که واسه داشتن یه استایل ایده آل با قرمز بهتره که از بین رنگ هایی که گفتیم کدوم ها رو انتخاب کنید. به گزارش شایانیوز بهترین انتخاب برای لباس قرمز اینِ که اونو با رنگ های دیگه درگیر نکنید چرا که قرمز یه رنگ خود نماست و با اضافه کردن رنگ های دیگه استایلتون خیلی تو چشم می یاد پس اگه مانتو تون قرمزِ برای انتخاب سایر آیتم ها بهترِ سراغ رنگ های خنثی مثل مشکی، طوسی، سفید و کرم برید.

d

یه نکته دیگه که موقع انتخاب لباس قرمز باید مدنظر قرار بدید اینِ که اگه مانتو تون قرمزِ لازم نیست بقیه آیتم ها مثل کیف و کفش، شال یا روسری، گل سر، رژ لب و ... رو هم قرمز انتخاب کنید. رنگ بقیه آیتم ها رو طوری انتخاب کنید که یه بالانس رنگی جذاب توی استایلتون داشته باشید.

مانتوی قرمز رو با چه کیف و کفشی ست کنیم؟

اگه جزء اون دسته از افراد هستید که فقط تو فکر خرید مانتو هستن و به سایر آیتم ها توجه نمیکنید بدونید که هیچ وقت خوشتیپ نخواهید شد. درستِ که مانتو مهم ترین آیتمِ پوشش خانم هاست اما همه آیتم ها در کنار هم میتونن از شما یه خانم شیک پوش بسازن. اگه مانتو تون قرمزِ برای انتخاب کیف و کفش از رنگ های سفید، مشکی، زرد، کرم، کالباسی و آبی تیره غافل نشید.

n

اکسسوری ها رو با توجه به تناژ قرمز انتخاب کنید

اگه لباس قرمز شما تناژ گرمی داره زیور آلات با رنگ طلایی انتخاب‌ هوشمندانه ای است. اما اگه رنگ لباستون رو به سردی میره وقت آن رسیده که به طلاهای سفید، مروارید‌ها و نقره فکر کنید. اکسسوری های مو، مثل گل سر، گیره و تل رو هم بهتره مرواریدی انتخاب کنید.

d

آرایش با لباس قرمز و نکاتی که باید بدانید

همان طور که میدونید یکی از مهم ترین بخش های میکاپ انتخاب رنگ مناسبِ که باید با توجه به رنگ پوست، مو و چشم ها صورت بگیره. اگه لباستون قرمزِ آرایش نود با چشم های اسموکی انتخاب مناسبی است. در این آرایش چشم ها حسابی خودنمایی میکند. اگه جزء افرادی هستید که آرایش نود بهشون نمی یاد میتونید سراغ رژ لب قرمز برید. برای تکمیل این آرایش از خط چشم مشکی ساده و سایه های طلایی یا بژ کمک بگیرید.

X

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی