|

چه رنگ هایی را با کرم ست کنیم؟

انواع استایل با مانتو کرم؛ با شناخت ترندای فصل پاییز مثل تابستون رنگی بپوش!

چه رنگ هایی را با کرم ست کنیم؟

با رنگ کرم می‌توانید استایل بی‌ نظیری داشته باشید، زیرا رنگ کرم اگر بشناسید به راحتی با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ های گرم و سرد ست می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ست کردن لباس ها مخصوصا در فصل پاییز همیشه یکی از دغدغه های خانم ها بوده است، زیرا در این فصل علاوه بر زیبایی لباس به مناسب بودن آن با فصل هم باید توجه کرد. مانتو کرم یکی از مانتوهایی است که شما می توانید از آن به راحتی در هر فصل و زمانی استفاده کنید و ظاهری شیک داشته باشید فقط کافی است با اصول و قواعد پوشیدن آن آشنا باشید. رنگ کرم از انواع رنگ هایی است که دارای طیف های مختلف تیره و روشن نظیر کرمی روشن و نخودی و شتری و … می باشد و شما می توانید رنگ لباس هایتان را از بین تناژهای مختلف رنگ کرم انتخاب نمایید. اگر تمایل به پوشیدن مانتوی کرم رنگ دارید بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با شگفتی های این رنگ آشنا شوید.

رنگ کرم به راحتی با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ های گرم و سرد ست می‌ شود ولی جالب است بدانید که با چندتا از رنگ ها ترکیب های زیبا و منحصربفردی می آفریند که شما می توانید از این ترکیب ها در انتخاب لباس خود نیز استفاده کنید.

مانتو کرم

مانتو کرم

مانتو کرم و رنگ سبز؛ تو پاییز پر از حس بهاری باش

یکی از بهترین رنگ‌ های مکمل برای رنگ کرم در تمام فصل ها رنگ سبز است زیرا این رنگ وقتی در کنار رنگ کرم قرار می گیرد به اون روح تازه ای می بخشد. برای داشتن استایلی بی نظیر با مانتو کرم فقط کافی است از شال، کیف و کفش، شلوار و یا اکسسوری های سبز استفاده کنید. اگر مانتو کرم شما ساده است می توانید از شال های گل دار و طرح دار و یا برعکس اگر مانتوی کرم انتخابی طرح دار است بهتر است از شال های ساده استفاده کنید.

مانتو کرم

مانتو کرم

مانتو کرم و رنگ آبی؛ به زیبایی و لطافت آسمان

رنگ آبی یکی از زیباترین رنگ های فصل پاییز است که در تمام طیف ها از آبی روشن گرفته تا سرمه ای در استایل های پاییزه جایگاه ویژه ای دارد. برای داشتن استایلی دخترانه و شیک پیشنهاد می کنیم مانتو کرم خود را با یک شلوار جین آبی بپوشید و برای تکمیل ظاهر خود یک شال یا روسری آبی رنگ هم سر کنید و از ترکیب و ظاهر خاص خود لذت ببرید. البته اگر مانتو کرم شما دارای استایل رسمی و مجلسی است از شلوار پارچه ای و کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. 

مانتو کرم

مانتو کرم

مانتو کرم و رنگ سفید؛ پر از حس زنانه و ملیح

اگر مانتوی کرم پاییزه ای در کمد خود دارید و ایده ای برای ست کردن آن به ذهنتان نمی‌ رسد، پیشنهاد می‌ کنیم آن را با یک شومیز و شال سفید تن کنید و ظاهری آراسته و شیک داشته باشید. در استایل هایی که رنگ سفید به کار  می برید مواظب بی روح و بیش از اندازه ساده شدن استایل خود باشید برای مثال برای جلوگیری از این اتفاق می توانید از اکسسوری های رنگی و یا پر رزق و برق طلایی استفاده کنید.

مانتو کرم

مانتو کرم

مانتو کرم و رنگ مشگی یا قهوه ای؛ از پلنگی دوست داشتنی استفاده کنید

یکی از ترکیب های رنگی زیبا و دوست داشتنی در تمام دنیا بین رنگ هایی است که کاملا با هم در تضاد هستند برای مثال در اینجا مانتو کرم و یک شال مشکی و یا مانتو کرم و یک شال پلنگی تیره می تواند یکی از شیک ترین استایل های شما را رقم بزند. طرح قهوه ای پلنگی از دیرباز یار همیشگی رنگ کرم بوده است و جالب است بدانید که بهترین گزینه برای استفاد در کنار مانتو کرم است.

مانتو کرم

مانتو کرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها