|

ریمل معجزه آرایشی

کاربرد های حیرت آور ریمل برای کلِ سر و کَلتُ یاد بگیر ؛ لامصب آچار فرانسَس واسه خودش

حرفه ای ها با خلاقیتشون می تونن از یک آیتم در موارد مختلفی استفاده کنند پس شما هم سعی کنید تا حرفه ای باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- برای خانوم هایی که عاشق آرایش کردن هستند و دوست دارند که میکاپی تکمیل و حرفه ای داشته باشند ریمل یکی از اصلی ترین و جدایی نا پذیر ترین بخش های آرایشی به حساب میاد. یکی از اصلی ترین ترفند ها و نکات آرایشی ای که باید بهش توجه داشته باشید اینه که با توجه به اهمیت استفاده از ریمل در آرایش باید حتما سعی کنید تا از ریمل های با کیفیت و حرفه ای استفاده کنید چون ریمل های نامناسب علاوه بر این که باعث میشند مژه های شما بهم بچسبند و ظاهری مصنوعی پیدا کنند اگر بریزند با سیاه کردن زیر چشم می تونن کلا آرایش شما رو یه تنه نابود کنن. اما جدای از این موارد ریمل ها کاربرد های دیگه ای هم دارند که اگر باهاشون آشنا بشید حیرت زده خواهید شد و از این به بعد بیشتر برای ریمل هاتون هزینه می کنید.

در ادامه ما تنها چند مورد از کاربرد های جالب و در عین حال عجیب غریب ریمل رو با شما به اشتراک میگذاریم که امیدواریم در واقع ضروری به کارتون بیان.

کاربرد های حیرت آور ریمل

1.کاربرد حیرت آور اولِ ریمل

شاید براتون پیش اومده باشه که مثلا یک باره تصمیم بگیرید بعد از سرکار شام رو با دوستانتون توی رستوران جمع بشید و دور هم از یه شام جذاب لذت ببرید، اما توی کیفتون به قدر کافی لوازم آرایش ندارید خب با یه ترفند باور نکردنی می تویند از ریملتون به عنوان خط چشم استفاده کنید. به این صورت که یک قلمو خیلی باریک مخصوص چشم رو خیلی آروم به روی برس ریمل بکشید و بعد مثل همیشه سعی کنید که با اون قلمو خط چشم بکشید.

2.کاربرد حیرت آور دومِ ریمل

حتما برای شما هم پیش اومده زمانی که موهای رنگ شدتون کمی ریشه زده اما هنوز به نظرتون وقت رنگ کردن اون ها نرسیده از طرف دیگه مهمونی یا دورهمی ای دعوت میشید که حالا پشیمون شدید چرا موهاتون رو رنگ نکردید. این جور وقتا ریمل مثل یک رنگ موقت درست درمون به دادتون میرسه. شما باید ریملی رو که رنگ مشابه با موهاتون داره رو انتخاب کنید و برس اون رو حسابی به ریمل آغشته کنید سپس با دقت در جهت رویش موها ریمل رو از ریشه به سمت پایین بکشید. شاید باورتون نشه اما واقعا این کار می تونه موهای شما رو از اون حالت بی رنگی در بیاره.

کاربرد های حیرت آور ریمل

3.کاربرد حیرت آورِ سومِ ریمل

به گزارش شایانیوز، موقع عروسی و مهمونی زمانی که موها رو شینیون می کنید تا حالا شده با هیچ اسپری و تافتی خرده موهای ریز و کوچک شقیقه و دور گردنتون جمع نشند و این موضوع کلی کلافتون کنه؟ برای رفع این مشک یه راهکار جذاب هست اونم این که برس ریمل رو حسابی به ریمل آغشته کنید و بعد در جهت مورد نظر روی اون قسمت بکشید. همون قابلیت چسبناکی ای که اگر حواستون نباشه می تونه مژه هاتون رو جفت جفت کنه این جا به کارتون میاد و از صد تا تافت مو قوی تر عمل میکنه.

4.کاربرد حیرت آور چهارمِ ریمل

خانوم هایی که همیشه خدا مداد ابرو دستشونه و ابروهاشون رو میکشند، هیچ چیزی براشون وحشتناک تر از این نیست که مداد ابروشون رو جایی جا بگذارند و یا به هر دلیلی بهش دسترسی نداشته باشند. حالا اگر این اتفاق برای شما افتاد می تونید راه نجاتتون چیه؟ بله ریمل. شما می تونید با ریمل جاهای خالی ابروتون رو پر کنید. درسته که تاثیرش مثل مداد ابرو نیست اما ابروهای شما رو از تنکی یا خالی بودن بودن در میاره.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی