|

استایل های مختلف با کت و شلوار چهارخونه

معرفی چهارخونه های ترند؛ پاییز با مانتو و شلوار چهارخونه حسابی جذاب شووو

استایل با کت و شلوار زنانه چهارخونه

یکی از پرطرفدارترین طرح های فصل پاییز چهارخونه است؛ هر خانم شیک پوشی به یک دست کت و شلوار چهارخونه پاییزه برای زیبا دیده شدن نیاز داره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پوشیدن لباس ها و ست کردن آنها در فصل پاییز برای اکثر ما ها سخت و پیچیده به نظر می رسد زیرا در این فصل زیبا با کوچک ترین خطایی در انتخاب آیتم ها ممکن است ظاهری لایه لایه و شلخته پیدا کنید. پس در گام اول باید از ترندهای این فصل و اصول شیک پوشی اطلاعاتی کسب کنید تا در انتخاب استایل و لباس ها موفق بوده و ظاهری مدرن و همزمان شیک داشته باشید. لباس های ست همیشه در نظر خانم ها جذاب و شیک هستند زیرا ظاهری نسبتا رسمی به آنها می دهند و در کنار این ست ها معمولا می توانند از اکسسوری های جذاب و اشرافی استفاده کنند که این مدل از اکسسوری ها باعث لوکس نشان دادن استایل آنها می شود. جالب است بدانید یکی از ترندهای جذاب فصل پاییز ست مانتو و شلوار چهارخونه است که ظاهری منحصربفرد را برای شما به ارمغان می آورد.

مانتوهای چهارخونه در انواع مختلف چهارخونه های ریز یا درشت وجود دارند و اینکه کدام نوع آن برای شما مناسب تر است بستگی به اندام شما دارد که در هر فرد متفاوت است. در ادامه این مقاله به بررسی چند استایل چهارخونه همراه ما باشید.

مانتو و شلوار چهارخونه

کت و شلوار چهارخونه؛ شیک و مجلسی

یکی از رایج ترین و محبوب ترین استایل های چهارخونه در پاییز ست کت و شلوار پشمی است، این نوع کت و شلوارها به نوعی نماد اومدن پاییز و برگ ریزون هستند. این ست ها معمولا همانطور که گفته شد از پارچه های نسبتا ضخیم و پشمی تهیه می شوند و غالبا دارای رنگ های سفید، مشکی و یا طوسی هستند. خب در جواب سوال پیش آمده در ذهنتان که چرا غالبا این رنگ ها؟ باید بگوییم که پاییز فصل رنگ های خنثی است و رنگ های خنثی یک ویژگی منحصربفرد دارند که آن هم این است که با همه رنگ های دیگر به راحتی ست می شوند.

مانتو و شلوار چهارخونه

کفش مناسب برای ست های چهارخونه، با سادگی ایجاد جذابیت کنید.

خب جالب است بدانید که در این نوع از لباس پوشیدن استایل شما کمی سبک رسمی به خود می گیرد پس بهتر است کفش و یا بوت های رسمی و پاشنه بلند استفاده کنید تا ظاهری شیک و پاییزه داشته باشید. البته در انتخاب کفش به استایل کت و شلوار هم دقت کنید اگر کت شما دارای استایل اورسایز و شلوارتان قد کوتاهی دارد می توانید از کفش های اسپرت تری مانند کتونی هم استفاده کنید.

مانتو و شلوار چهارخونه

شال و اکسسوری مناسب برای مانتو و شلوار چهارخونه

یکی از زیباترین ترکیب های رنگی در لباس های پاییزه استفاده از تک رنگ های پاییزی و درخشان در کنار چهارخونه های رنگ خنثی است. جالب است بدانید که رنگ های نارنجی، قهوه ای، زرد و یا خردلی بهترین گزینه ها برای شال و یا روسری در همچین استایل هستند. یکی از اشتباهات رایج که ممکن است استایل زیبای شما را ناگهان به استایلی نا مرتب و شلخته تبدیل کند استفاده از شال های طرح دار و شلوغ در کنار طرح های چهارخونه است، پس همیشه دقت کنید تا دچار این اشتباه نشوید.

مانتو و شلوار چهارخونه

شلوار چهارخونه؛ گرم و پاییزی

شلوار یا کت های چهارخونه به صورت تک و تنها هم زیبایی و جذابیت خاصی دارند پس شما می توانید گاهی شلوار و یا کتتان را تنها و با آیتم های ساده دیگر بپوشید و استایلی کژوال و نیمه رسمی به خود ببخشید. برای مثال شلوارهای چهارخونه پشمی با انواع شکت و یا پلیور های بافت بسیار زیبا و چشم نواز هستند و برای استفاده روزمره هم گزینه مناسبی به حساب می آیند.

مانتو و شلوار چهارخونه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها