|

انواع استایل با شلوار بگ

معرفی ترندهای 2023؛ صفر تا صد استایل با شلوار بگ رو یاد بگیر

معرفی استایل های شلوار بگ

ست های شلوار بگ از جمله پرطرفدارترین‌ ها، مخصوصا در میان جوانان و نوجوانان هستند. شلوار‌ راحت و آزاد بگی برای چه مکان و زمانی مناسب است؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شلوارهای بگ یا baggy pants شلوار‌های گشادی هستند که در کمر آن‌ ها از کش استفاده شده است. این نوع شلوارها معمولا آزاد و بسیار راحت هستند و در فصل های تابستان و پاییز بسیار مورد توجه و استقبال قرار می گیرند؛ نوع های کوتاه آنها از جنس های پشمی و یا پارچه ای برای پاییز و شلوارهای بگ بلند، نخی و جین برای تابستان استفاده می شوند. جالب است بدانید شلوار بگ اولین بار در دهه ۸۰ میلادی طراحی و استفاده از آن ترند شد. این نوع شلوار برای افرادی که قدهای متوسط و یا بلندی دارند گزینه مناسبی است و برای افردی که قدهای کوتاه دارند پیشنهاد نمی شود.

شلوار-بگ

افراد قد کوتاه می توانند از شلوار جین های نیم بگ و کتونی در کنار هم استفاده کنند تا کشیده تر به نظر بیایند؛ ولی از پوشیدن شلوار بگ کوتاه پرهیز کنند، زیرا این مدل از شلوار آنها را قد کوتاه تر نشان می هد. برای آشنایی بیشتر با این شلوار زیبا و انواع استایل آن در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

شلوار-بگ

شلوار جین بگ و مانتو؛ استایلی بی نقص و زیبا

بسیاری از خانم های شیک پوش به استایل های هیپ هاپی و آزاد علاقه دارند و در کنار شلوار بگی از مانتو‌ های گشاد و یا هودی‌ های لش استفاده می‌ کنند؛ ولی پیشنهاد ما به شما استفاده از مانتوهای کوتاه و جلو باز است زیرا در این حالت هم از جذابیت شلوار بگی خود نمی کاهید و هم در کنار استایل راحتی که دارید شیک و مدرن به نظر می رسید. شلوار های جین بگی معمولا از دو جنس دنیم ضخیم و یا کاغذی تولید می شوند، پس در انتخاب شلوار به فصل و استایل مورد استفاده کنید.

شلوار-بگ

شلوار بگ و مانتو کتی؛ با شلوار بگ در مجالس و مهمانی ها شرکت کنید!

یکی از محبوب ترین مدل های شلوار بگ امروزه شلوارهای پارچه ای و ست با انواع کت هستند که طرفداران زیادی را دارند. این کت و شلوار های زیبا برای استفاده در مراسم های رسمی و مجالس گزینه های بسیار مناسبی هستند و برای خانم های قد کوتاه شدیدا پیشنهاد می شوند، زیرا نوع ایستایی این پارچه ها به گونه ای است که پاهای شما را کشیده و بلند نشان می دهند. در کنار این استایل رسمی حتما فراموش نکنید که از کفش پاشنه دار استفاده کنید و بگذارید شلوارتان تا نزدیک های نوک پنچه روی کفشتان بیافتد در این حالت استایل زیبا و خیره کننده ای خواهید داشت.

شلوار-بگ

شلوار جین بگ و کفش مناسب؛ کژوال یا شیک؟

کفش یکی از آیتم‌ هایی است که تأثیر زیادی در استایل افراد داشته و در نظر داشته باشید که با توجه به نوع پوشش باید بهترین مدل را انتخاب کنید. اگر می خواهید استایلی کلاسیک و شیک داشته باشید بهتر است از کفش یا بوت های پاشنه دار استفاده کنید که در این حالت کمی رسمیت به پوشش خود بخشیده اید ولی اگر می خواهید شلوار بگ خود را با هودی یا مانتوی شومیزی بپوشید باید بگویم کتونی های لژدار سفید بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

شلوار-بگ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها