|

مانتو سرخابی را با چی بپوشیم

شال و روسری مناسب برای مانتو سرخابی؛ جذاب ترین رنگی رنگی های استایل دخترونه رو بشناس

شال برای مانتو سرخابی

این روز‌ها رنگ سرخابی مورد توجه بسیاری از طراحان مد و دیگر افراد قرار گرفته است و مانتوی سرخابی یکی از جذاب ترین آیتم های فصل تابستان است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ سرخابی از ترکیب دو رنگ بنفش و قرمز شکل می گیرد و می توان گفت که انرژی و قدرت قرمز به وسیله درون نگری و آرامش بنفش خنثی می شود. رنگ سرخابی نماد هماهنگی، تعادل، عشق جهانی، شفقت، همکاری، مهربونی، قناعت، عزت نفس، تحمل  و ملایمت است. این رنگ به دلیل صفات ذکر شده یکی از رنگ های محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها است؛ پس هر خانم شیک پوش و خوش سلیقه ای حداقل یک یا دو مانتو سرخابی را در کمدش دارد تا به تابستان و فصل های زیبای سال با استایل خود جذابیت اضافه کند.

این که چه لباس هایی را باهم بپوشیم که ظاهری زیبا و دلربا داشته باشیم یکی از چالش های همیشگی خانم ها برای رفتن به مهمانی و یا بیرون از منزل است که این موضوع حساسیت دو چندانی را پیدا می کند اگر بحث سر پوشیدن مانتو سرخابی باشد. در ادامه این مقاله با انواع استایل های جذاب با این مانتو رنگی آشنا خواهید شد.

مانتو سرخابی را با چه شالی ست کنیم؟

مانتو سرخابی و شال سبز؛ زیبا و پرقدرت

اولین ست پیشنهادی ما برای شما استفاده از رنگ سبز برای شال، روسری و یا حتی شلوار در کنار مانتو سرخابی است. این ترکیب زیبا یکی از ترندهای محبوب سال است که از سمت خانم ها هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در انتخاب رنگ سبز در چنین استایلی دقت بسیاری داشته باشید زیرا انتخاب سبزهای تیره و یا اصطلاحا چرک اشتباه است و یک خانم با آگاهی کامل درباره مد و سبک های استایل چنین اشتباهی را نمی کند. رنگ سبز روشن، زمردی و یا چمنی رنگ های مناسبی برای استفاده در کنار این مانتو دخترانه هستند زیرا مانند رنگ سرخابی از خلوص و شفافیت بالایی برخوردارند.

مانتو-سرخابی

مانتو سرخابی و آبی تیره؛ با جین ها تضاد ایجاد کنید

ست پیشنهادی دوم و البته محبوب در بین طرفداران استایل های کژوال و راحت ست مانتوی سرخابی با شلوار جین تیره و شال سرمه ای است. شما در این ترکیب زیبا از تضاد رنگی استفاده می کنید و با این ترفند موفق به ایجاد جذابیت در استایل خود می شوید. شما با این ترکیب زیبا همزمان آرامش رنگ آبی و شور و هیجان رنگ سرخابی را در استایل خود دارید و دقیقا در مرکز توجه و قرار خواهید گرفت زیرا رنگ سرخابی خود به تنهایی هم بسیار خیره کننده است.

مانتو سرخابی و شلوار جین

مانتو سرخابی و شال طوسی؛ ساده و شیک

رنگ طوسی یکی از رنگ های خنثی و شیک است که در صنعت مد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و ما همه ساله شاهد این رنگ در ترندها هستیم. همانطور که گفتیم رنگ طوسی به دلیل خنثی بوودن به راحتی با همه رنگ ها ست می شود ولی با رنگ های جیغ و خالص محشر می شود؛ پس اگر از ترکیب مانتوی سرخابی با رنگ طوسی غافل شده به شما پیشنهاد می کنیم حتما یک بار هم که شده یک شال طوسی روشن را به همراه مانتو سرخابی خود امتحان کنید و در خاطره هابه یاد بمانید.

مانتو سرخابی را با چه شالی ست کنیم؟

مانتو سرخابی و شال سفید و مشکی، زیبا و مدرن

رنگ سفید و یا مشکی جزو رنگ های مادر و خنثی به حساب می آیند و به جرات می توان گفت که در کنار تمامی رنگ ها ترکیب زیبا و چشم نوازی را دارند. برای داشتن استایلی شیک می توانید به همراه مانتو سرخابی خود از یک شال سفید و یک کتونی سفید استفاده کنید و تابستانی و شیک به نظر برسید. برای شال های مشکی پیشنهاد می شود از کفش های مجلسی یا نیمه رسمی پاشنه دار و مشکی استفاده کنید تا رسمیت بیشتری را به استایل خود ببخشید.

مانتو سرخابی مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی