|

یه میز بان منحصر به فرد باش

طرز تهیه کوکی شکلات شیری رو یاد بگیر که تو سیم ثانیه کف مهمونات رو ببری؛ خوشمزه و دلبر

White Chip Chocolate Cookies

هر خانوم و آقای خوش سلیقه و مهمون نوازی باید بدونه که چطور از مهمون های سر زده و مهمونی های بی برنامه اش پذیرایی کنه و یه میزبان عالی باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا حالا براتون پیش اومده که یک دفعه زنگ بزنن و متوجه بشید که برای عصر مهمون دارید اون هم در حالی که اصلا آماده نیستید و لوازم پذیراییتون خیلی کمه؟ این جور وقتا خیلی از خانوم ها و آقایون سریع تلفن رو بر می دارند و با یکی دو تا تماس کلی خوراکی و حتا غذا سفارش میدن که تا قبل از رسیدن مهمون ها میرسه دم خونه و اون ها هم خودشون میرند سراغ باقی کار ها اما با این حال هستند افراد دیگه ای که خیلی عادت به غذا و خوراکی های بیرون بر ندارند و همیشه با شاهکار هایی که تو آشپزخونه خودشون درست می کنند از مهمون هاشون پذیرایی می کنند؛ اگر شما هم از این دست افراد هستید باید بلد باشید که چطور تو مدت زمان کم یک میز خوشگل و خوشمزه برای پذیرایی تدارک ببینید.

کوکی های شکلاتی، شیرینی های خوشمزه ای هستند که میشه اون ها رو قبل و بعد شام به همراه چای و قهوه سرو کرد و چون طعم و مزه فوق العاده و عام پسندی دارند معمولا همه هم عاشقشون میشند و از خوردنشون لذت می برند در ادامه با ما همراه باشید تا طرز یه کوکی جذاب شکلاتی رو به شما یاد بدیم که نهایتا ظرف 30 دقیقه آماده میشه و اصلا هم شما رو به دردسر نمی اندازه در عوض بهتون کمک می کنه تا یه پذیرایی خوب از مهمون هاتون داشته باشید.

کوکی شکلات شیری

مواد لازم برای کوکی شکلاتی سفید:

کره ذوب شده: 1 فنجان

شکر سفید: 2 لیوان

تخم مرغ: 2 عدد

پودر وانیل: 2 قاشق چایخوری

آرد همه منظوره: 2 فنجان

پودر کاکائو شیرین نشده: 3/4 فنجان

نمک: 1/2 قاشق چایخوری

شکلات شیری سفید رنده شده یا بسیار کوچک خرد شده: 1 و دو سوم فنجان

کوکی شکلات شیری

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، در قدم اول قبل از هر کاری میریم سراغ روشن کردن فر و تنظیم دمای اون روی 175 درجه سانتی گراد تا موقعی که نیازه ازش استفاده کنیم کاملا داغ شده باشه. بعد از اون در یک کاسه بزرگ کره و شکر رو با هم مخلوط می کنیم و هم میزنیم تا زمانی که کاملا یکدست شوند سپس تخم مرغ ها رو یکی یکی به اون ها اضافه می کنیم و بعد هم وانیل رو اضافه می کنیم و هم زدن رو ادامه میدیم تا مواد به خوبی با هم ترکیب بشند.

در مرحله بعد آرد، کاکائو، جوش شیرین و نمک رو در یک ظرف دیگه با هم مخلوط می کنیم و هم میزنیم تا زمانی که خوب با هم ترکیب بشند و بعد به باقی موادمون اضافه می کنیم و نهایتا شکلات های شیری رو داخل ظرف میریزیم و یک بار دیگه مواد رو هم میزنیم تا شکلات ها کاملا پخش بشند.

در این مرحله ورقه های شیرینی بدون روغن رو که داخل ظرف قرار دادیم با یک قاشق چایخوری از مواد پر می کنیم، سعی کنید که مواد رو به شکل دایره ای داخل کاغذ های روغنی میریزیم و اون ها رو به مدت 8 الی 10 دقیقه داخل فری که از قبل گرم شده قرار میدیم تا کاملا سفت بشند. زمانی هم که از فر خارجشون می کنیم برای 5 دقیقه میگذاریم تا کمی خنک بشند و بعد از کاغذ ها جداشون می کنیم و داخل ظرف پذیرایی مورد نظرمون میچینیم.

کوکی شکلات شیری

کوکی های شکلات شیری شما آماده هستند امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این شیرین های خوشمزه لذت ببرید و نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها