|

واسه هر رنگ پوست یه لاک نود هستااا؛ ببین چه جلا مَلایی میده به ناخونت ولی نه خیلی غلیظ

اینجا قراره لاک های رنگ نود مناسب برای هر رنگ پوستی رو یاد بگیرین و یه ظاهر شیک و بی نقص برای خودتون بسازین!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تا به اینجا با ترفندای جذابتر شدن به کمک میکاپ و رسیدگی به پوستتون از طریق ماسک های مختلف آشنا شدین. اما قطعا اگه تموم این نکات رو هم رعایت کنین بعد از ست کردن یه استایل خوشگل و شیک، باز هم حس میکنین یه چیزی تو ظاهرتون کمه، پس معلومه که خیلی دقیق و ریزبین هستین و خیلی هم باکلاس تشریف دارین؛ چون به همه چیز نهایت دقت رو دارین و دوست دارین همیشه بی نقص باشین.

واسه این کار بهتره یه سری به ناخن هاتون بزنین که همینطوری بی رنگ و لعاب موندن و با انتخاب لاک های رنگ نود سعی کنین یه تیپ خفن و چش درآر بزنین که همه تو کفِش بمونن. پس بیا ادامه مطلبو بخون تا یاد بگیری هر رنگ لاکی مناسب چه رنگ پوستیه و دیگه ته همه خوشتیپا باشی!

gf

رنگ لاک نود برای پوست های روشن

اگه رنگ پوستتون روشنه پس بدونین که برای انتخاب لاک های رنگ نود طیف وسیعی رو در اختیار دارین و میتونین هر جوری که دلتون میخواد با رنگ های مختلف یه ظاهر فوق العاده برای خودتون بسازین. از اونجایی که خیلی از خانومای با پوست روشن دوست دارن یه رنگ لاک نود فوق العاده خوشگل برای خودشون انتخاب کنن که با انواع و اقسام استایل هایی که انتخاب میکنن ست باشه، بهشون توصیه میکنیم برن سراغ لاک های رنگی با تناژ صورتی!

این رنگ ها میتونن صورتی ملایم، صورتی حریر گونه یا گلگون رنگ باشن که هم پوست شما رو روشن و جذاب میکنن و هم کلی به جذابیت ظاهری شما اضافه خواهد شد. علاوه بر این رنگ هایی همچون قهوه ای روشن هم میتونه یه جلای درست و حسابی به پوستتون بده که تابحال ندیدین.

fd

gt

gfj

رنگ لاک نود برای پوست های سبزه و گندمی

یکی از رنگ پوست هایی که معمولا کلی طرفدار داره و خیلی از روشن پوست ها با کلی سولاریوم سعی میکنن اون مدلی شن، پوست سبزه است. این رنگ پوست برخلاف اینکه خیلیا براین باورن که طیف رنگ های کمی رو میشه برای لاک ناخن این افراد پیدا کرد، اما شما میتونین انواع مختلفی از لاک های رنگ نود رو برای خودتون انتخاب کنین.

لاک های نود فوق العاده لوکس و لاکچری هستن و برای انواع سلیقه ها و رنگ هایی که باهاشون استایل میسازین، مناسبن. واسه پوست های سبزه میتونین به سراغ رنگ لاک بژ برین که اگه تناژ زرد یا طلایی داشته باشه دیگه شاهانه میشه. همچنین رنگ های هلویی و خاکستری هم برای رنگ سبزه پوست خیلی خوشگله و میتونه یه جذابیت خاصی از درونتون بیرون بکشه.

kj

Pink-1

ss

رنگ لاک نود برای رنگ پوست های تیره

یکی از رنگ پوست هایی که در ایران به طور محدودی دیده میشه، رنگ پوست تیره است که انتخاب یه لاک خوشگل واسش کار دشواری به نظر میاد. واسه همین پیشنهاد میدیم به سراغ لاک های رنگ نود برین که با تم استایل خاص و شیک شما میتونه ترکیبی فراتر از انتظار بسازه. اما بهتره رنگ های تیره همچون قهوه ای یا خاکستری که به قهوه ای متمایله رو برگزینید. این رنگ ها علاوه براینکه رنگ پوستتون رو بد جلوه نمیده، بلکه ناخن هاتون رو هم زیباتر و کشیده تر به نمایش میذاره.

jh

hgt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها